Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Liedje Hop on Hop off-bustour SF??

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Lautje
Amerika-ontdekker

Liedje Hop on Hop off-bustour SF??

Bericht door Lautje »

Wij zijn inmiddels een week terug van onze onbeschrijflijk mooie rondreis door 'the South West'. Time flies!
In SF hebben wij één dag een hop on hop off-bustour gedaan en nu krijg ik dat ontzettend blije liedje dat we op de achtergrond hoorden op onze koptelefoon niet meer uit mijn hoofd! :D Nu de vraag: hoe heet dit liedje??
Weet iemand toevallig welk liedje ik bedoel? Ik weet niet of ze die achtergrondmuziekjes regelmatig veranderen, maar wij waren er in ieder geval op 11 augustus.
Het is een instrumentaal liedje met drum en piano (volgens mij) en eigenlijk herhaalt het zich steeds.

Ben benieuwd wie mij verder kan helpen :D ...
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Re: Liedje Hop on Hop off-bustour SF??

Bericht door Reny »

Misschien kun je een e-mail sturen naar de firma waar je de kaartjes hebt besteld.
Ik zou me kunnen voorstellen dat de chauffeur zelf de muziek uitzoekt maar je kunt het wellicht proberen.

Succes.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Nee, het is net als bij de GC airlines tour een nummer wat blijft hangen, maar voor mij ook totaal onbekend is, maar de tip is wel handig..
Lautje
Amerika-ontdekker

Bericht door Lautje »

Hallo Reny,

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik inderdaad maar even een mailtje ga sturen. Het lijkt me wel leuk om dat muziekje voor een deel (SF) als achtergrondmuziekje van onze vakantiefilm te gebruiken :D
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer