Voor onze overnachting op 11-09 tot 12-09 a.s had ik een overnachting in Curry Village, maar die hebben we maar geannuleerd ivm het Hantavirus
Nu zijn we op zoek naar een leuke plaats om te overnachten, waar het liefst in de avond ook wat te doen is.
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt naar Mammoth Lakes en Bishop, maar dat is meer een overnachtingsplaats lees ik?
Bedankt vast
Wij slapen ook in Mammoth Lakes. Volgens mij ligt er niet echt veel tussen Yosemite en Death Valley maar zeker geen steden. Mammoth Lakes ziet er op zicht aardig uit. Tip: Sinds heel kort is ook heel Mammoth Lakes voorzien van de streetview-functie in Google Maps. Kun je er alvast eens "rondlopen".
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
Voor het nachtleven moet je niet daar gaan zitten lijkt me, maar eerlijk gezegd zou ik het ook niet weten. Misschien goed om even aan te geven welke plaatsen je hiervoor en hierna aandoet in verband met de afstanden.
Wij zaten vorig jaar in Motel6 in Mammoth Lakes, was prima te doen, tegenover een klein outlet winkelcentrum en een pizzeria. Vonden het een leuke plek
En heel betaalbaar! We hebben daar 2 keer overnacht en prima gegeten - ook ontbijt - bij Perry's Italian cafe.
Een overnachting in El Portal is natuurlijk ook een mogelijkheid, dat ligt dichter bij Curry Village, en is wat dat betreft een beter alternatief.
Wij hebben hier geslapen ( mammoth lakes ) en vonden het van onze 20 daagse rondreis het allerbeste hotel! Heerlijk ontbijt, heerlijke hot-tub en geweldige kamers.
Bobbert dat is goed om te lezen want dat is ons hotel in Mammoth Lakes en we zijn er 30 september. Ik was namelijk aan het kijken voor wat anders vanwege slechte reviews. Maar niet doen dus?
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.