Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Schietbaan bezoeken tijdens rondreis?
-
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Jessica Alba
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Schietbaan bezoeken tijdens rondreis?
Heeft iemand ervaring met deze site?
http://thegunstorelasvegas.com/gun-rentals
Ik zou er graag het zombiepakket bestellen. Je kan het hier online bestellen met 10% korting.
http://thegunstorelasvegas.com/gun-rentals
Ik zou er graag het zombiepakket bestellen. Je kan het hier online bestellen met 10% korting.
Travelling the world, one city at a time.
- Bushmaster
- Amerika-expert
ja dat is de meest commerciële schietbaan in las Vegas,
hebben grote billboard op taxi's en op de luchthaven van LV.
Geen verkeerde toko, maar op sommige moment zeer druk,
ze hebben er zelfs van die hekken voor het redigeren van de "lines" zoals je in pretparken ziet,
heb je heel veel pech dan sta je zelfs buiten te wachten.
Er zijn betere in LV
ze hebben er zelfs van die hekken voor het redigeren van de "lines" zoals je in pretparken ziet,
Er zijn betere in LV
Ik ben helemaal verbaast...
Als toerist kan ik zomaar effe gaan schieten ?
Mag je zomaar met geweer en pistool een rondje spelen en zelfs met automatische geweren ?
Wauw dat is wel gaf, ik heb vroeger op de schietclub gezeten, dus is leuk om weer eens te schieten ?
Kun je bv van alles schieten en wat zijn de kosten ?

Als toerist kan ik zomaar effe gaan schieten ?
Mag je zomaar met geweer en pistool een rondje spelen en zelfs met automatische geweren ?
Wauw dat is wel gaf, ik heb vroeger op de schietclub gezeten, dus is leuk om weer eens te schieten ?
Kun je bv van alles schieten en wat zijn de kosten ?
Groetjes,
Raffie en Linda
Gek op sportvissen !
2018 oktober - Tussen Denver & Seattle
2016 Florida Keys Islamorada
2015 - NY - Boston - Washington
2015 Florida Keys Islamorada & Road Bear RV naar SF > LA > SD > LV
Raffie en Linda
Gek op sportvissen !
-
- Amerika-ontdekker
- Louise
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij hadden geluk, we waren in de Gunstore op zondag 15 juli om 11.00 uur en er was praktisch niemand!Bushmaster schreef:ja dat is de meest commerciële schietbaan in las Vegas,
Er zijn betere in LV
Onze dochter van 16 wilde heel graag schieten, omdat in Nederland dat pas vanaf 18 jaar is, als je zomaar eens wilt schieten op en schietbaan.
We hadden het Ladies pakket genomen van $ 50,00 en ze schoot met een Glock en een soort van machinegeweer. Ze had 2x 20 kogels, maar ze heeft er meer verschoten en de instructeur nam echt de tijd voor haar.
Mijn man mocht erbij blijven en kon haar ook instructies geven, omdat hij bij de politie werkt.
Het was voor haar een van de hoogtepunten van de vakantie!
helemaal gaaf !
Mijn vrouw wil ook eens flink tekeer gaan..
Mag je ook fotos nemen als je daar een pistool of geweer vast hebt ?
Mijn vrouw wil ook eens flink tekeer gaan..
Mag je ook fotos nemen als je daar een pistool of geweer vast hebt ?
Groetjes,
Raffie en Linda
Gek op sportvissen !
Raffie en Linda
Gek op sportvissen !
- Bushmaster
- Amerika-expert
ja bij "the Gunstore" geen enkel probleem om te filmen/fotograferen
- Louise
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Zeker
Hier is een foto van mijn dochter:

Hier is een foto van mijn dochter:

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Wij zijn gaan schieten in Clark County, Nevada!
Dat was echt een UNIEKE ervaring. We konden schieten in open lucht (en dus niet in een gesloten baan) en we stonden tussen de locals. Mede daardoor hebben we met veel "zwaardere" wapens kunnen schieten dan diegenen die we gehuurd hadden. Ik zou er zo terug naartoe gaan. Heel goed begeleid en echt veel van de "wapencultuur" kunnen opsnuiven - die ik absoluut NIET verheerlijk, versta me niet fout
Edit: wij betaalden 50 dollar voor 2 personen: 1 pistool, 1 rifle, 3 targets en 60 kogels, en natuurlijk vakkundige begeleiding.
Dat was echt een UNIEKE ervaring. We konden schieten in open lucht (en dus niet in een gesloten baan) en we stonden tussen de locals. Mede daardoor hebben we met veel "zwaardere" wapens kunnen schieten dan diegenen die we gehuurd hadden. Ik zou er zo terug naartoe gaan. Heel goed begeleid en echt veel van de "wapencultuur" kunnen opsnuiven - die ik absoluut NIET verheerlijk, versta me niet fout

Edit: wij betaalden 50 dollar voor 2 personen: 1 pistool, 1 rifle, 3 targets en 60 kogels, en natuurlijk vakkundige begeleiding.
Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
Gaaaaffffff
Je hoeft geen wapengek te zijn om te kunnen schieten, is gewoon leuk om eens mee te maken !

Je hoeft geen wapengek te zijn om te kunnen schieten, is gewoon leuk om eens mee te maken !
Groetjes,
Raffie en Linda
Gek op sportvissen !
Raffie en Linda
Gek op sportvissen !
Deze gaan we ook pogen te doen, aan de hand van jullie reisverslag!Dieuwertje schreef:Wij zijn gaan schieten in Clark County, Nevada!

Hoeveel tijd breng je daar door ongeveer door? Is denk ik klein uurtje vanaf de strip?
-
- Amerikafan
De baan is zo'n 40 min - uurtje rijden van de strip, inderdaad. Wij hadden 60 kogels, dat zijn drie doosjes. Normaal verschiet je per "hot period" 1 doosje.
Er is gedurende 20 minuten een "hot period": dan wordt er geschoten. Nadien moet iedereen zijn of haar wapens ontladen en achter een lijn gaan staan. Dit is de "cease fire period". Op dit moment mag iedereen, onder begeleing, zijn of haar targets gaan plaatsen op de schietbaan. Wij brachten in totaal toch een dikke 2u door op de schietbaan: veiligheidsfilmpje, documenten ondertekenen, en dan een aantal periodes. Je kiest op voorhand hoe lang je wil blijven. Wij hadden een uur, dus dat waren 3 "hot periods".
De wapens die je huurt zijn van een klein kaliber, maar al indrukwekkend als je nog nooit geschoten hebt!
Ik duim voor jullie dat jullie "geluk" hebben met de buren
Edit: als je zelf een zonnebril meeneemt, volstaat dat als oogbescherming. Oortjes kan je ook zelf meenemen of daar gewoon kopen (25 cent ofzo).
Er is gedurende 20 minuten een "hot period": dan wordt er geschoten. Nadien moet iedereen zijn of haar wapens ontladen en achter een lijn gaan staan. Dit is de "cease fire period". Op dit moment mag iedereen, onder begeleing, zijn of haar targets gaan plaatsen op de schietbaan. Wij brachten in totaal toch een dikke 2u door op de schietbaan: veiligheidsfilmpje, documenten ondertekenen, en dan een aantal periodes. Je kiest op voorhand hoe lang je wil blijven. Wij hadden een uur, dus dat waren 3 "hot periods".
De wapens die je huurt zijn van een klein kaliber, maar al indrukwekkend als je nog nooit geschoten hebt!
Ik duim voor jullie dat jullie "geluk" hebben met de buren

Edit: als je zelf een zonnebril meeneemt, volstaat dat als oogbescherming. Oortjes kan je ook zelf meenemen of daar gewoon kopen (25 cent ofzo).
Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com
- Bushmaster
- Amerika-expert
Hier toch een kanttekening bij, dit is alleen als de zonnebril is voorzien van kunststof "glazen".als je zelf een zonnebril meeneemt, volstaat dat als oogbescherming.
"alle" officiële schietbrillen zijn voorzien van polycarbonaat (Makrolon of Lexaan) "glazen".
Mocht je een "ricochet" (afketsen van kogels) op je bril krijgen, dan heb je tenminste geen glassplinters in je oog.
Houd ook rekening met kleding-voorschriften bij de "buiten"-banen: dichte schoenen, lange broek en t-shirt met mouwen, geen topjes ed. Dit heeft te maken met de net afgeschoten hulzen die erg heet kunnen zijn.
Deze kleding-voorschriften zijn vereist bij de schiet-banen in onze omgeving, weet niet of dit ook geld voor Nevada en omgeving.
Deze kleding-voorschriften zijn vereist bij de schiet-banen in onze omgeving, weet niet of dit ook geld voor Nevada en omgeving.
-
- Amerikafan
Bij ons op de schietbaan (Nevada) waren daar geen regels over.
Hmmm, grappig hoe dat per staat of schietbaan verschillend is. Ik ben een keer geweigerd, omdat ik een top zonder mouwen droeg, gelukkig hadden we een vest in de auto en kon ik toch mee doen.
Zag een keer een huls in een decolleté vallen...
Auw, dat brand....
ben 2 jaar terug bij the gunstore geweest en ga er volgend jaar weer heen, je weet daar in ieder geval zeker dat je met zwaardere wapens kan schieten. clark county baan klinkt leuk maar met .22 cal kan ik hier thuis in alberta ook schieten ( ja we hebben hier onze wapenvergunning en zijn lid van schietbaan en hebben een paar wapens). de kans dat je met de wapens van een local mag schieten is er niet altijd op de clark county baan. plus zo weet ik zeker dat ik met de M249 saw kan schieten.
wij gingen 2 jaar terug doordeweeks om 9.30 uur, ze waren net open alleen een paar police officers die aan het oefenen waren voor de rest hadden we het rijk alleen
wij gingen 2 jaar terug doordeweeks om 9.30 uur, ze waren net open alleen een paar police officers die aan het oefenen waren voor de rest hadden we het rijk alleen
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ook wij zijn bij de clark county shooting range geweest net als Dieuwertje. Echt een geweldige ervaring!
Zie trouwens nu in jullie reisverslag dat we er dezelfde dag geweest zijn! Wat een toeval! (Alleen wij op de ochtend)
Je wordt er inderdaad erg goed begeleidt, en het is een unieke ervaring!
Het nadeel is inderdaad wel dat je er alleen een .22 geweer kan huren. (Wat ik overigens al heel spannend vond,
alleen voor mijn vriend die bij de politie zit misschien wat minder speciaal). Maar hij vond het sowieso al gaaf dat je daar op een range kon schieten buiten en dus niet indoor. Dus als je echt met zwaardere wapens wil schieten, kan dat hier niet gegarandeerd.
Zie trouwens nu in jullie reisverslag dat we er dezelfde dag geweest zijn! Wat een toeval! (Alleen wij op de ochtend)
Je wordt er inderdaad erg goed begeleidt, en het is een unieke ervaring!
Het nadeel is inderdaad wel dat je er alleen een .22 geweer kan huren. (Wat ik overigens al heel spannend vond,
alleen voor mijn vriend die bij de politie zit misschien wat minder speciaal). Maar hij vond het sowieso al gaaf dat je daar op een range kon schieten buiten en dus niet indoor. Dus als je echt met zwaardere wapens wil schieten, kan dat hier niet gegarandeerd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 2476 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-
- 3 Reacties