Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alabama Hills - Movie Road
Alabama Hills - Movie Road
Hoi,
De dag ( 05/09/2012 ) dat we van Mammoth Lakes richting Death Valley rijden willen we de Alabama Hills ( + movie road ) bezoeken & rijden.
Kan ik voor movie road een bepaald '' adres '' in de gps ingeven of is het makkelijk te vinden?
Groeten,
De dag ( 05/09/2012 ) dat we van Mammoth Lakes richting Death Valley rijden willen we de Alabama Hills ( + movie road ) bezoeken & rijden.
Kan ik voor movie road een bepaald '' adres '' in de gps ingeven of is het makkelijk te vinden?
Groeten,
Re: Alabama Hills - Movie Road
Take Hwy 395 to Lone Pine.
Turn west (at the stop light) onto Whitney Portal Road, drive 2.5 miles to Movie Road, turn right.
After 1.5 miles you will come to a "Y" in the road.
Go right and pull into the dirt parking area immediately on your left.
You will see the trail sign on the left side of this parking area; this is where you begin your arch walk.
Turn west (at the stop light) onto Whitney Portal Road, drive 2.5 miles to Movie Road, turn right.
After 1.5 miles you will come to a "Y" in the road.
Go right and pull into the dirt parking area immediately on your left.
You will see the trail sign on the left side of this parking area; this is where you begin your arch walk.
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hebt echt geen gps nodig. In Lone Pine bij het stoplicht naar links als je uit het zuiden komt, en naar rechts als je uit het noorden komt. Je zou langs het visitor center kunnen gaan voor een kaartje met filmlocaties er op.
Marianne
Marianne
-
- Amerikakenner
Eens je op Whitney Portal Road zit kan je Movie Road niet missen.
Je zou ook met Google map kunnen inzoomen tot op de kruising tussen beide (sleep het oranje mannetje naar het kruispunt).
Voor zover ik me goed herinner wordt Movie Road vrij snel een gravel weg met talrijke zijwegen, leuk om te ontdekken maar je geraakt er snel de weg kwijt.
Je zou ook met Google map kunnen inzoomen tot op de kruising tussen beide (sleep het oranje mannetje naar het kruispunt).
Voor zover ik me goed herinner wordt Movie Road vrij snel een gravel weg met talrijke zijwegen, leuk om te ontdekken maar je geraakt er snel de weg kwijt.
- avsboz
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Linkje: http://www.everytrail.com/guide/movie-r ... bama-hills
Ik zie dat je 2x het zelfde topic gepost hebt in dit forum... Misschien kun je er eentje van maken ?
* Note mod (Marco): tweede, zelfde topic samengevoegd met dit topic.
Ik zie dat je 2x het zelfde topic gepost hebt in dit forum... Misschien kun je er eentje van maken ?
* Note mod (Marco): tweede, zelfde topic samengevoegd met dit topic.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht