Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lekkere fastfood en leuke eetervaringen.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
SuuSje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Lekkere fastfood en leuke eetervaringen.

Bericht door SuuSje »

dhg2000 schreef:Op welke zender was die Undercover Boss? Ik zou de aflevering ook graag willen zien.
Was afgelopen zondag op RTL4, via rtlgemist kan je het terugkijken, kost alleen wel 99 cent! Ik ga er zeker eentje bezoeken :)
Victoria
Amerikafan

Bericht door Victoria »

Johny Rockets!! Grote aanrader, nooit geweest maar op advies afgelopen vakantie (vorige maand) geweest 1 x in San Francisco 1 x in LA.

Burgers zijn voor burger begrippen echt heerlijk! En net zo belangrijk, erg gezellige tent, in San Francisco werd er zelfs een dansje gedaan door het personeel!!
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

SuuSje schreef:
dhg2000 schreef:Op welke zender was die Undercover Boss? Ik zou de aflevering ook graag willen zien.
Was afgelopen zondag op RTL4, via rtlgemist kan je het terugkijken, kost alleen wel 99 cent! Ik ga er zeker eentje bezoeken :)
Zojuist even gekeken, was echt een top aflevering. Fantastisch om de verschillende locaties en medewerkers van de Johnny Rockets te zien. Mooi ook om te zien hoe er gereageert wordt wanneer blijkt dat ze met de CEO van het bedrijf hebben samengewerkt. Via google kun je de aflevering gewoon gratis bekijken. Wel zonder ondertiteling en van een Amerikaanse site, maar dat maakt het alleen maar leuker toch?

Ik zou ook een keer iets willen eten bij Popeyes chicken, iemand daar al evaring mee?
Tim&hanne
Amerika-ontdekker

Bericht door Tim&hanne »

tip voor de veggie's en vegans (ECHT veggie/vegan food, was voor mij een verademing tijdens de reis ;-) ): real food daily in santa monica.

Er is er ook één in West Hollywood en Pasadena!

Ook mijn man, nochtans een echte vleeseter, vond het heerlijk!
dafkapin
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door dafkapin »

een hele welkome afwisseling op onze reis
in Denver op verschillende locaties: Mad Greens
je kunt er lekkere salades en sandwiches eten, je kunt er zelf je salade samenstellen (van keuze van sla over je keuze van hoofdproteïne tot de keuze van je dressing)
wij vonden het heel lekker, het ging ook allemaal heel snel en het was veeeeeeel te veel, zelfs de kleine portie 8)
je kan ook take-awayen dus ideaal
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Is er hier iemand al eens bij Dave and Busters geweest? Ik zag dat er eentje in the Outlets @ Orange zit en ben er wel benieuwd naar. Het schijnt een restaurant te zijn, waar je ook allerlei Arcade en andere games kunt spelen.
Roosuithoorn
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door Roosuithoorn »

Ik ben zelf een grote fan van Fuddruckers. Beetje vreemde naam, maar heerlijke hamburgers. Je kan kiezen hoe groot de hamburger moet zijn en dam maken ze hem vers voor je klaar. Je kan er vervolgens aan de "bar" zelf op doen wat je zelf wilt: gesmolten kaas, tomaat, sla, mayo, enz, enz.
http://www.fuddruckers.com/index.php
Veel beter en verser dan Burger King (bah!)
We eten ook graag bij the Cheesecake factory, heerlijk eten, maar niet goedkoop met een gezin! Verder is Danny's en Applebee's altijd een goede keuze wanneer je je aan een budget te houden hebt. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
2013:Deep South,2014:van DC naar Orlando,2015:van Denver naar SF, 2016/2017: Florida maart,2018: Oregon, 2019 New England.2022:Zuid Californië.2022:rondje Denver met Yellowstone.2023: Deep South,2024: Noord-Oost VS. Link naar blogs: https://mijnamerikablogs.jimdofree.com/
Robbielb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door Robbielb »

Ik ben net terug van ruim 2 maanden VS en ik kan de fastfood niet meer zien of ruiken! Vooral de hamburger giganten als McDonalds Burger King Denny's en Wendy's. Het is allemaal hamburger of pizza en zeker langs de weg. Ik ben wel heel erg gecharmeerd van de Subway en heb daar met grote regelmaat mijn broodjes gehaald. Lekker vers en met veel variatie. Als restaurant vind ik de Outback keten erg goed aangezien ik een echte vleeseter ben.
Maar met de fastfood ben ik even klaar mee ;-) Al vind ik domino's pizza wel erg lekker en de piz'olo van de pizzahut ook. Maar niet om het regelmatig te eten. Enige voordeel van de McDonalds is inderdaad de WIFI. En op de meeste plekken kan je direct naast de Mc parkeren zodat je dus niet naar binnen hoeft :mrgreen:
Life is what happens to you while you're busy making other plans...
2012 - 68 dagen roadtrip USA & Curacao mei t/m augustus
2013 - 16 dagen roadtrip noord oost USA september

http://www.robbiegoesamerica.nl
Florida
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Florida »

Ik zou ook een keer iets willen eten bij Popeyes chicken, iemand daar al evaring mee?
Heb gegeten bij Popeyes chicken in Harlem. Vond vooral de patat van sweet potato lekker. De BBQ chicken sandwich was ook goed en de mac and cheese vind ik ook altijd lekker daar.

Daarnast vond ik Harold's chicken een leuke ervaring, ben er in Chicago geweest. Daar hebben ze gefrituurde okra balletjes, erg lekker!!
Laatst gewijzigd door Florida op 08 aug 2012, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Michelle1711
Amerika-ontdekker

Bericht door Michelle1711 »

Wij vinden In-N-Out Burger wel lekker, helaas zit deze keten niet in alle staten.
Vaker te vinden en een leuk en betaalbaar restaurantje voor in de avond, T.G.I. Friday's.
2009 Rondreis Florida
2010 Rondreis West-Amerika
2011 Rondreis Oost & Zuid Amerika
2012 Rondreis West-Amerika
2014 New York
2015 Canada & Amerika
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Steak and Shake in Springfield Missouri!
Zeker een aanrader voor een snack en spotgoedkoop.
le-nnart
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door le-nnart »

johnny rockets is mijn favo. Onzettend leuke sfeer ook !

Wendy's is qua milkshakes erg lekker, de friet en de burgers zijn er wel erg vet.
2009: NYC
2010: NYC, Washington DC, Miami
2011: Miami
2012: CA, AZ, NV, UT
2015: Denver - Seattle
CherokeeWarrior
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door CherokeeWarrior »

Er is echt wel veel meer keuze dan McDonalds, Wendys en Burger King.. Je moet alleen durven om andere restaurants op te zoeken en binnen te lopen, zelfs de kleinere tenten die er van buiten mss niet uit zien. En dan zal je erachter komen dat er zeker veel betere kwaliteit is qua eten... ook qua fast food. Niet vast zitten aan de ketens die je uit Nederland kent...
sinds 1995 in totaal 62 keer naar de USA gevlogen and more to go...)
Last: Texas (Oct. 2018)
Next: Florida (Feb 2019)
Next: Utah (April 2019)

Love to drive off-road 4x4, Fly in a Piper Cherokee, Ride in a Jeep Cherokee and enjoy the desert..
AmericanNoob
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door AmericanNoob »

Weet niet of ik dit al eerder gepost heb, maar wij vonden Bubba Gump Shrimp Co. echt een leuke afwisseling in het eten, zitten op meerdere plekken (voor ons San Francisco en Anaheim). Hebben leuke gerechten met heerlijke garnalen. Leuke ambiance, en als je een cocktail neemt mag je het glas, nou ja bloemenvaas, mee naar huis nemen :thumbup:
s_janssen
Amerika-ontdekker

Bericht door s_janssen »

Even een paar tips van onze recente reis:
Denver - La Loma (mexican, prachtig pand, goed eten, belachelijk goedkoop)
Denver - Little Man Icecream. IJswinkel in een reuzemelkbus, top ijsjes. De Salted Oreo was helaas op...
Durango - Ken and Sue's. Geweldig goed eten, redelijk geprijsd. Fraaie bediening
Page - Bonkers. Best eten, eigenaar leek wel de broer van Basil Fawlty...
Bryce Canyon - Clarke's in Tropic, met de grootste serveerster ooit gespot. Best Amerikaans eten.
Zion - Springdale - Whiptail Grill - in een oud tankstation met grunge muziek, mar wel heerlijk eten
Ouray - Maggie's Kitchen - bizarre inrichting, volledig volgeschreven wanden, vloeren en meubels. En ouderwets druipende hamburgers. Zelfs Top Gear Magazine schreef erover.
Las Vegas - Monte Carlo - niet slecht, niet supergoed, blijft ongezellig als iedereen steeds eten gaat halen.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

I second de Whiptail Grill in Springdale: heerlijk eten in een aparte omgeving!
Ik denk dat je het buffet van Monte Carlo bedoelt, is net als het hotel zelf, niet heel erg goed, niet heel erg slecht, maar gewoon een beetje in het midden.
s_janssen
Amerika-ontdekker

Bericht door s_janssen »

Ik denk dat je het buffet van Monte Carlo bedoelt, is net als het hotel zelf, niet heel erg goed, niet heel erg slecht, maar gewoon een beetje in het midden.
Inderdaad..er zijn nog wat meer restaurants in het Monte Carlo, maar ik bedoelde het buffet.

One for the road: Diablo Cafe in Torrey (Capitol Reef NP). Goed maar behoorlijk aan de prijs.
Oja, en Sophie's Kitchen in Grand Canyon Village. Mexicaans, lekker, de churro's als toetje. Jamjam.
oneofour
Amerika-newbie

Bericht door oneofour »

Cheesecakefactory - o.a. lekkere mojito & cajun jambalaya pasta, 5 guys voor burgers, Denny's voor ontbijt...yumm yumm :)
Marjolein1972
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Marjolein1972 »

Cheesecake factory, en Outback !

Manlief wil onze route zelfs aanpassen om maar vooral zoveel mogelijk CF aan te doen :-)
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
Montyrulezz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Montyrulezz »

Haha inderdaad, Cheesecake Factory!! Lekkerste eten!! Maar niet echt goedkoop vind ik.
En natuurlijk Outback Steakhouse, heerlijk eten en helemaal niet duur. Neem vooral eens de coconut shrimps als voorgerecht, om je vingers bij af te likken.
Naar KFC, MCDonals en BK ga ik niet heen, want die hebben we hier ook. Johnny Rockets vind ik ook lekker, In N Out burger, en natuurlijk Mel's Diner!

Allemaal even lekker, maar ik ben onderweg van LA naar Vegas ook eens gestopt bij het Roadkill Cafe, daar hadden ze de lekkerste burger die ik ooit gehad heb!!
In San Diego gaan we naar Hodad's die in de top 5 van amerika staat als beste hamburgertent, dus ik ben eens benieuwd :D .

Oja, en natuurlijk mag het Hardrock Cafe en TGI Fridays niet missen in het rijtje.
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer