Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fietsen huren Grand Canyon: ervaringen gevraagd
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Fietsen huren Grand Canyon: ervaringen gevraagd
hallo,
aan de south rim kan je fietsen huren. iemand ervaring mee, met andere woorden : valt het aan te raden te reserveren ( als dit mogelijk is )?
Ingrid
aan de south rim kan je fietsen huren. iemand ervaring mee, met andere woorden : valt het aan te raden te reserveren ( als dit mogelijk is )?
Ingrid
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Fietsen huren Grand Canyon: ervaringen gevraagd
Hallo Ingrid,
Ik heb het zelf niet gedaan hoewel het vorig jaar wel op de planning stond. Ik heb mensen zien fietsen langs de rim op het stuk naar Hermit's Rest. Het is een leuk alternatief voor de shuttlebus, en ook in GC VIllage zelf is het wel handig voor bezoekjes aan het visitor center etc. Maar als je veel van de Canyon wilt zien is de rim wandelend of wandelend in combinatie met de shuttlebus beter, want het voetpad loopt dichter langs de rand dan het fietspad.
Marianne
Ik heb het zelf niet gedaan hoewel het vorig jaar wel op de planning stond. Ik heb mensen zien fietsen langs de rim op het stuk naar Hermit's Rest. Het is een leuk alternatief voor de shuttlebus, en ook in GC VIllage zelf is het wel handig voor bezoekjes aan het visitor center etc. Maar als je veel van de Canyon wilt zien is de rim wandelend of wandelend in combinatie met de shuttlebus beter, want het voetpad loopt dichter langs de rand dan het fietspad.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Jessica Alba
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Nog iemand ervaring mee? Het lijkt me wel leuk om met een mountainbike door de grand canyon te fietsen.
Travelling the world, one city at a time.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet niet wat je precies in gedachten hebt, maar het fietsen beperkt zich tot de wegen in Grand Canyon Village en langs de Hermits Rest Road:
Marianne
Van: http://bikegrandcanyon.com/bikerentals.htmAll paved roads and Greenway paths are open to cyclists. The park can be congested during the peak months of visitation and riders are recommended to utilize the historic Hermits Rest road which is only open to NPS shuttle buses and is much less congested. The Hermits Rest road is one of the most scenic roads in the park if not the whole western park system! All unpaved roads and trails leading into the canyon are prohibited from use by cyclists! The Rim trail is also prohibited.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht