Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alcatraz: vragen over reserveren / betaling
Alcatraz: vragen over reserveren / betaling
Hoi,
Ik heb net tickets besteld via http://www.alcatrazcruises.com op 02/09/2012 om 11u00
Het is nu zo als ik doorklik op het scherm waar je je naam, adres, gsmnummer, mailadres etc moet doorgeven ik niet op een pagina kom om te betalen met CC, maar gewoon op een algemene pagina...
Is dit logisch?
Groeten,
Ik heb net tickets besteld via http://www.alcatrazcruises.com op 02/09/2012 om 11u00
Het is nu zo als ik doorklik op het scherm waar je je naam, adres, gsmnummer, mailadres etc moet doorgeven ik niet op een pagina kom om te betalen met CC, maar gewoon op een algemene pagina...
Is dit logisch?
Groeten,
Re: Alcatraz
Welke browser gebruik je?
Soms heb je site die alleen goed werken met IE.
Soms heb je site die alleen goed werken met IE.
Gewoon via windows 7
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik ben in september een dag of 3 in SF ,wil natuurlijk ook wel even naar Alcatraz maar weet nog niet welke dag....is het in september nog echt zo druk dat ik van te voren hier kaartjes moet regelen of kan ik dat nog makkelijk ter plekke doen?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Van nu tot half augustus is alles al helemaal uitverkocht, ik zou het persoonlijk wel doen (heb zelf al gekocht voor 24 september). Beter nu vast kopen, dan dat je straks toch heen wilt en het vol blijkt te zitten...eddiemike schreef:Ik ben in september een dag of 3 in SF ,wil natuurlijk ook wel even naar Alcatraz maar weet nog niet welke dag....is het in september nog echt zo druk dat ik van te voren hier kaartjes moet regelen of kan ik dat nog makkelijk ter plekke doen?
Ik krijg ook niks van bevestiging binnen via mail...
-
- Amerikafan
Maar je hebt ook geen creditcard nummer ingegeven?
Dan bestel je toch gewoon nog een keer...
Dan bestel je toch gewoon nog een keer...
Re: Alcatraz: vragen over reserveren / betaling
Dat dacht ik ook 
Blijft gewoon hetzelfde, kom telkens weer op de startpagina??
Grtz,

Blijft gewoon hetzelfde, kom telkens weer op de startpagina??
Grtz,
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Kan je eens niet een andere browser proberen? Ik heb het net even geprobeer met IE8 en ik geraak zelfs niet eens tot aan het ingeven van naam enzovoort. Elke keer als ik op de knop "Add to chart" klik, krijg ik de melding dat mijn winkelwagentje leeg is.
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
Ondertussen ook al zelfde melding gehad...
Zal misschien aan de site liggen, probeer het morgen wel eens opnieuw.
Groeten,
Zal misschien aan de site liggen, probeer het morgen wel eens opnieuw.
Groeten,
-
- Amerikafan
Ik heb het net ook geprobeerd....zelfde probleem helaas...
Net nogmaals geprobeerd.
Ging allemaal goed, datum, uur, aantal tickets kiezen
Gegevens invullen '( oa mailadres).
CC gegevens invullen => proceed en dan gaat hij weer naar de startpagina.
Heb ook nog geen bevestigingsmail ontvangen...
Ben benieuwd....
Groeten,
Ging allemaal goed, datum, uur, aantal tickets kiezen
Gegevens invullen '( oa mailadres).
CC gegevens invullen => proceed en dan gaat hij weer naar de startpagina.
Heb ook nog geen bevestigingsmail ontvangen...
Ben benieuwd....
Groeten,
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb hier net even geprobeerd via Google Chrome (de browser die iedereen sowieso moet gebruiken imo
) & tot aan het betalen zelf werkt de website prima hoor, volgens mij ligt het dus ook gewoon aan jullie browser.
Ik heb even de code van de website bekeken en het hele bestelproces is op basis van javascript gemaakt, je kan dus wel problemen hebben met bepaalde browsers. Ik zou het in ieder geval gewoon eens via Chrome proberen, wie weet ben je dan geholpen!
En indien dat toch niet zou werken, probeer gewoon eens een email te versturen naar hun? Als niemand een probleem met hun website meldt, dan zal er ook niets aan gedaan worden waarschijnlijk.

Ik heb even de code van de website bekeken en het hele bestelproces is op basis van javascript gemaakt, je kan dus wel problemen hebben met bepaalde browsers. Ik zou het in ieder geval gewoon eens via Chrome proberen, wie weet ben je dan geholpen!
En indien dat toch niet zou werken, probeer gewoon eens een email te versturen naar hun? Als niemand een probleem met hun website meldt, dan zal er ook niets aan gedaan worden waarschijnlijk.
Reisblog: thisisfraa.be
Net zoals ik het net kom te zeggen 
Tot aan het betalen gaat het prima.
Je geeft alle CC gegevens in en bevestigd via PROCEED en je komt onmiddellijk terug op startpagina.
Je krijgt dus geen bevestiging dat alles goed verlopen is, ik wacht nog even af tot morgen of ik bevestigingsmail gekregen heb, anders bel of mail ik hen nog even.£
Groeten,

Je geeft alle CC gegevens in en bevestigd via PROCEED en je komt onmiddellijk terug op startpagina.
Je krijgt dus geen bevestiging dat alles goed verlopen is, ik wacht nog even af tot morgen of ik bevestigingsmail gekregen heb, anders bel of mail ik hen nog even.£
Groeten,
- Fraa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ja, ik ging natuurlijk niet betalensoren schreef:Net zoals ik het net kom te zeggen
Groeten,

En aangezien er iemand anders zei dat hij al problemen had met't formulier, wou ik het eens even zelf proberen.
Ik zou dus gewoon eens bellen of een mailtje sturen, komt wel goed

Reisblog: thisisfraa.be
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ik heb precies hetzelfde! Gisteren tickets proberen te boeken voor 13 september. Al mijn gegevens ingevuld, credit card info ingevuld op proceed geklikt en toen kwam ik weer op de startpagina terecht. Ik heb gisteren een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord. Zodra ik antwoord krijg, zal ik het hier posten.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ik heb netjes een reactie op mijn email gekregen.
'Thank you for contacting Alcatraz Cruises, the official source for your Alcatraz tickets! I do apologize for the inconvenience, as our website was experiencing some technical difficulties. Our IT department has fixed some of the issues, and is still working on some. Unfortunately, I was unable to find a reservation under your name and e-mail address. It seems your reservation did not fully process. Please call us at 415-981-7625 between the hours of 8 AM to 7 PM Pacific Time to purchase your tickets. Guests have been successful when booking tickets recently, so you can try to book online again, if you would like.'
En ik heb inmiddels de tickets kunnen boeken!
'Thank you for contacting Alcatraz Cruises, the official source for your Alcatraz tickets! I do apologize for the inconvenience, as our website was experiencing some technical difficulties. Our IT department has fixed some of the issues, and is still working on some. Unfortunately, I was unable to find a reservation under your name and e-mail address. It seems your reservation did not fully process. Please call us at 415-981-7625 between the hours of 8 AM to 7 PM Pacific Time to purchase your tickets. Guests have been successful when booking tickets recently, so you can try to book online again, if you would like.'
En ik heb inmiddels de tickets kunnen boeken!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1022 Weergaves
-
Laatste bericht door Fleecedeken
-
- 2 Reacties