Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Campground Yosemite
Campground Yosemite
Hallo,
Volgend jaar gaan wij weer terug naar de Westkust , ditmaal met de tent.
Ik heb al veel gelezen over het kamperen, en met name het reserveren van de campings in Yosemite. We zitten dan ook al vol spanning te wachten tot het eindelijk jan 2013 is en we kunnen gaan reserveren.
Wat ik mij nu afvraag welke van de drie campgrounds in de valley (lower, upper en north pines) is nu het mooist?
Of moeten we veiligheidshalve kiezen voor de grootste campground omdat we daar de beste kans van slagen hebben?
Thanks!
Volgend jaar gaan wij weer terug naar de Westkust , ditmaal met de tent.
Ik heb al veel gelezen over het kamperen, en met name het reserveren van de campings in Yosemite. We zitten dan ook al vol spanning te wachten tot het eindelijk jan 2013 is en we kunnen gaan reserveren.
Wat ik mij nu afvraag welke van de drie campgrounds in de valley (lower, upper en north pines) is nu het mooist?
Of moeten we veiligheidshalve kiezen voor de grootste campground omdat we daar de beste kans van slagen hebben?
Thanks!
Groetjes,
Mac
2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
Mac
- Snoopy
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Campground Yosemite
Volgens mij zijn alle campgrounds mooi. Wij hebben op North Pines Campground gezeten. We hadden het geluk dat we een prachtig plekje aan de Merced River (site 522) gekregen hadden bij het boeken. Onze voorkeur ging uit naar North Pines omdat je daar heel dicht aan het water kan zitten, maar we hadden we ook voorkeur sites bepaald voor Lower Pines en Upper Pines mocht North Pines niet lukken. We hadden 3 pc's met op elke pc 10 tabbladen open staan met daarop de voorkeuren van de sites op de betreffende campground. Toen we eindelijk mochten beginnen met boeken vloog de een na de andere site weg, maar uiteindelijk was het gelukkig raak bij North Pines. Hier een handige link met daarop per campground foto's van de campsites yosemitecampsites.
-
Sassya
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Grappig, wij hadden ook plek 522 op North Pines. Echt een lot uit de loterij. Ik vond North Pines knusser aandoen, maar je kunt beter niet alles zetten op 1 campground of 1 bepaalde plek. Je mag al blij zijn als je een plekje hebt. En je staat dan hoe dan ook midden in Yosemite, beter kan niet
.
Thanks voor de tips!
Plekje 522 is aan de favorietenlijst toegevoegd!
Ik hoop dat we een plekje kunnen resereveren... Spannend!
Plekje 522 is aan de favorietenlijst toegevoegd!
Ik hoop dat we een plekje kunnen resereveren... Spannend!
Groetjes,
Mac
Mac
-
stalensnuitje
- Amerika-ontdekker
Die site heb ik inderdaad ook gebruikt. Ook een hele lijst met favorieten openstaan, maar alles was weg binnen de tijd dat ik ze allemaal aan kon klikken
Wij hebben nu plek 527 (tegenover 522
) op North Pines in het op een na laatste weekend van September.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1523 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 7 Reacties