Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Honkbal L.A. Angels
Honkbal L.A. Angels
Hallo Allemaal,
Ik zou graag komende week (5 juli of 6 juli) in L.A. een honkbalwedstrijd bij willen wonen.
Nu spelen op die datum de L.A. Angles thuis.
Nu zie ik op deze website dat er al tickets te verkrijgen zijn vanaf 4 dollar.
http://www.us-baseball-tickets.com/Resu ... re+Orioles
Dit lijkt mij wel erg goedkoop. Dezelfde tickets kosten via de officiele site van de L.A. Angels $22,50. Dit scheeld natuurlijk enorm.
Hebben jullie nog tips hoe ik het beste aan kaartjes kan komen? Kan ik bijvoorbeeld op de wedstrijdag zelf gewoon aan een kassa tickets kopen? Zo ja, is dit dan goedkoper of duurder?
Hoeveel minuten moet je van te voren aanwezig zijn?
Hebben jullie nog andere nuttige tips hierover? Ik dacht dat er al ooit eerder iets over geschreven was hier, maar ik kan er niks over vinden.
Alvast bedankt voor alle info!
Gr. Rob
Ik zou graag komende week (5 juli of 6 juli) in L.A. een honkbalwedstrijd bij willen wonen.
Nu spelen op die datum de L.A. Angles thuis.
Nu zie ik op deze website dat er al tickets te verkrijgen zijn vanaf 4 dollar.
http://www.us-baseball-tickets.com/Resu ... re+Orioles
Dit lijkt mij wel erg goedkoop. Dezelfde tickets kosten via de officiele site van de L.A. Angels $22,50. Dit scheeld natuurlijk enorm.
Hebben jullie nog tips hoe ik het beste aan kaartjes kan komen? Kan ik bijvoorbeeld op de wedstrijdag zelf gewoon aan een kassa tickets kopen? Zo ja, is dit dan goedkoper of duurder?
Hoeveel minuten moet je van te voren aanwezig zijn?
Hebben jullie nog andere nuttige tips hierover? Ik dacht dat er al ooit eerder iets over geschreven was hier, maar ik kan er niks over vinden.
Alvast bedankt voor alle info!
Gr. Rob
Re: Honkbal L.A. Angles
De beste manier om tickets te bestellen is via de site de MLB, of inderdaad gewoon aan de kassa. Bij de meeste wedstrijden kun je nog gewoon kaartjes krijgen wanneer je voor de wedstrijd aankomt.
Tevens zou je kunnen kijken op http://www.stubhub.com Hier kunnen seizoenskaarthouders hun tickets te koop aanbieden en is een officiële partner van de MLB.
Voor alle overige ticketverkoopsites geldt eigenlijk, het kan goed gaan, maar het kan ook mis gaan!
Tevens zou je kunnen kijken op http://www.stubhub.com Hier kunnen seizoenskaarthouders hun tickets te koop aanbieden en is een officiële partner van de MLB.
Voor alle overige ticketverkoopsites geldt eigenlijk, het kan goed gaan, maar het kan ook mis gaan!
Bedankt voor je reactie!
Ik heb gekeken op de site van MLB (http://losangeles.angels.mlb.com/schedu ... ar=DEFAULT)
en als ik dan kijk naar de prijzen, dan valt het mij op dat de prijzen bovenin het stadion enorm verschillen. Rij 508 t/m 512 en 529 t/m 533 kosten 8.95 dollar en de vakken ernaast (513 t/m 528 zijn ineens 29.55 dollar. Kan iemand mij vertellen wat presies het verschil is? Ik snap dat het zicht waarschijnlijk iets minder is. Maar waarom? zit je bijvoorbeeld voor 8.95 voor een enorme betonnen paal ofzo?
Wie o Wie?
Ik heb gekeken op de site van MLB (http://losangeles.angels.mlb.com/schedu ... ar=DEFAULT)
en als ik dan kijk naar de prijzen, dan valt het mij op dat de prijzen bovenin het stadion enorm verschillen. Rij 508 t/m 512 en 529 t/m 533 kosten 8.95 dollar en de vakken ernaast (513 t/m 528 zijn ineens 29.55 dollar. Kan iemand mij vertellen wat presies het verschil is? Ik snap dat het zicht waarschijnlijk iets minder is. Maar waarom? zit je bijvoorbeeld voor 8.95 voor een enorme betonnen paal ofzo?
Wie o Wie?
Er is vandaag een coupon voor de Angels op Groupon!!
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
Bedankt voor je bericht.Valckske schreef:Er is vandaag een coupon voor de Angels op Groupon!!
Via groupon zijn de tickets vanaf $15,-.
Via http://www.stubhub.com/los-angeles-ange ... 2-2095576/ zie ik tickets staan vanaf $4,-.
Dit zijn andere plekken. Maar dezelfde plekken kosten $12,-.
Iemand ervaring met Stubhub? zo ja hoe werkt dit precies en hoe groot is de kans dat je een kaartje hebt zonder of met enorm slecht zicht?
Gr. Rob
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je wat verder door klikt op de site van de Angels, dan kom je dit tegen: http://losangeles.angels.mlb.com/ana/ti ... eating.jsp
Dat is een aanklikbaar ovezicht van de plaatsen in het stadium waar je het uitzicht kan zien vanaf die plaatsen. De vakken 513 t/m 528 zitten (hoog) naast en achter het binnenveld. Die andere vakken zitten mee opzij bij het buitenveld en dus wat verder weg van het binnenveld waar de meeste actie is. Ik zie twee gele palen op de hoeken van het veld staan waarvan ik niet weet waarvoor die zijn. Zo te zien staan er geen palen die het dak ondersteunen in de weg. Die kan ik me ook niet herinneren van die keer dat wij er waren (de Angels wonnen toen van de New York Yankees). Wij hadden toen die kaartjes via de site van de Angels gekocht en via "will call" op de avond van de wedstrijd bij een loket bij het stadion afgehaald. We hebben dus geen ervaring met stubhub.
Overigens door parkeerproblemen - we waren wat laat en de grote parkeerplaats bij het stadion raakte net voor onze neus vol en ging dicht - moesten we elders parkeren, waardoor we pas tijdens de vierde innings in het stadion kwamen, maar ach de wedstrijd en de avond duurde nog lang genoeg. Als je de hele wedstrijd wilt zien, zorg dan dat je een beetje op tijd bij het stadion bent.
Martin
Dat is een aanklikbaar ovezicht van de plaatsen in het stadium waar je het uitzicht kan zien vanaf die plaatsen. De vakken 513 t/m 528 zitten (hoog) naast en achter het binnenveld. Die andere vakken zitten mee opzij bij het buitenveld en dus wat verder weg van het binnenveld waar de meeste actie is. Ik zie twee gele palen op de hoeken van het veld staan waarvan ik niet weet waarvoor die zijn. Zo te zien staan er geen palen die het dak ondersteunen in de weg. Die kan ik me ook niet herinneren van die keer dat wij er waren (de Angels wonnen toen van de New York Yankees). Wij hadden toen die kaartjes via de site van de Angels gekocht en via "will call" op de avond van de wedstrijd bij een loket bij het stadion afgehaald. We hebben dus geen ervaring met stubhub.
Overigens door parkeerproblemen - we waren wat laat en de grote parkeerplaats bij het stadion raakte net voor onze neus vol en ging dicht - moesten we elders parkeren, waardoor we pas tijdens de vierde innings in het stadion kwamen, maar ach de wedstrijd en de avond duurde nog lang genoeg. Als je de hele wedstrijd wilt zien, zorg dan dat je een beetje op tijd bij het stadion bent.
Martin
Hoeveel tijd van te voren zou je aanraden om aanwezig te zijn?
Welke plaatsen had jij destijds en was je er tevreden over?
Bovenste ring is qua prijs erg aantrekkelijk, maar krijg je dan ook wel iets mee van het spel?
Bovenste ring is qua prijs erg aantrekkelijk, maar krijg je dan ook wel iets mee van het spel?
Ik zou minstens anderhalf uur voor begin van de wedstrijd bij het stadion zijn. De beste plekken zijn altijd achter de slagman. Maar dat zijn ook de duurste plekken. 

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Die palen staan daar in de loop van de lijnen langs het veld, zo kan er mede ook gezien worden of een bal binnen of buiten de lijnen is als deze hoog geslagen worden.Ik zie twee gele palen op de hoeken van het veld staan waarvan ik niet weet waarvoor die zijn.
Ik heb inmiddels kaartjes besteld voor 12 dollar p.p. via Stubhub. Ging vrij makkelijk.
Zit in vak View MVP 527, Rij A, stoel 12 t/m 15.
Hoop dat het de moeite waard is, maar dat zal wel
Zit in vak View MVP 527, Rij A, stoel 12 t/m 15.
Hoop dat het de moeite waard is, maar dat zal wel

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zaten toen in Section V524, Row N, Seats 19 - 22. Betaalden daar toen inclusief kosten 27 dollar per stuk voor. Daar zat een extra toeslag in omdat de tegenstander de New York Yankees waren. De prijzen hangen ook van de tegenstander af.Robkuh schreef:Hoeveel tijd van te voren zou je aanraden om aanwezig te zijn?
Om alle technische en tactische zaken gedetailleerd op het speelveld goed te kunnen volgen zit je (te?) hoog, maar om de sfeer van de wedstrijd te beleven zit je prima. Wij waren er dus wel tevreden over.
Voor wat betreft de vraag hoe vroeg je moet zijn, dat zou ik niet kunnen zeggen. Wij hebben alleen ervaring met te laat komen

Martin
Als je jezelf eerst eens wat meer orienteert op de verschillende sites, kun je al veel vragen van tevore beantwoorden!
2012: NY, West Coast & Washington DC
2013: Florida
2013: Las Vegas
2015: East Coast
2013: Florida
2013: Las Vegas
2015: East Coast
zit nu ook even te kijken voor het weekend waarin wij in LA zijn, dat is oa vrijdag 7 augustus. Dan spelen de Angels thuis tegen de Seattle Mariners. Wat ik me afvroeg is of ik dan qua niveau niet naar een wedstrijd Excelsior - AGOVV zit te kijken
Ondanks dat ze in de MLB spelen?
Logischerwijs zouden de plekken achter de slagman in sectie 418 etc dus beter zijn dan sectie 520 omdat je een rij lager zit? klopt dat?

Logischerwijs zouden de plekken achter de slagman in sectie 418 etc dus beter zijn dan sectie 520 omdat je een rij lager zit? klopt dat?
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ook wij zitten die tijd in LA, maar geloof niet dat ik mijn vriendin mee zou krijgen...
Btw: vrijdag 7 augustus kan niet kloppen!
Btw: vrijdag 7 augustus kan niet kloppen!

Je hebt helemaal gelijk, data mixup, vrijdag 10 augustus natuurlijk!Vera&Gaddo schreef: Btw: vrijdag 7 augustus kan niet kloppen!
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
Je moet nooit het niveau van de Amerikaanse sportcompetities gaan vergelijken met het voetbal bij ons. Dat is gewoon appels met peren vergelijken. Buiten dat is de MLB van hoog niveau, ook de teams die onderin spelen zijn van hoog niveau. Teams die nu onderin meedraaien kunnen volgend jaar zomaar om de titel spelen.Laredo schreef:zit nu ook even te kijken voor het weekend waarin wij in LA zijn, dat is oa vrijdag 7 augustus. Dan spelen de Angels thuis tegen de Seattle Mariners. Wat ik me afvroeg is of ik dan qua niveau niet naar een wedstrijd Excelsior - AGOVV zit te kijkenOndanks dat ze in de MLB spelen?
Ik heb gisteravond zitten genieten van de L.A. Angels tegen Baltimore Orioles (9-7).Laredo schreef:zit nu ook even te kijken voor het weekend waarin wij in LA zijn, dat is oa vrijdag 7 augustus. Dan spelen de Angels thuis tegen de Seattle Mariners. Wat ik me afvroeg is of ik dan qua niveau niet naar een wedstrijd Excelsior - AGOVV zit te kijkenOndanks dat ze in de MLB spelen?
Wij zaten in vak 527 rij A. We hadden erg goedkoop tickets kunnen bestellen via Stubhub,
Zeker een aanrader. Erg goedkoop en krijgt meteen je ticket via mail dus kunt meteen doorlopen.
het zicht was erg goed. ik kan me niet voorstellen dat er in het hele stadion slechte plaatsen zijn (uitzonderingen daargelaten).
Van te voren was ik bang dat we te hoog zaten, maar de spelers waren zeer goed te zien en omdat we zo hoog zaten, kregen we juist een goed beeld van het hele stadion.
Wedstrijd duurde bijna 4,5 uur. We begonnen met veel zon en lekker warm weer, maar toen het eenmaal donker was, was het toch wel erg fris om in een korte broek te zitten. Verder viel het mij op dat het erg goed geregeld was. Voor zover ik kon zie was er 1 ingang en wij konden gewoon doorlopen en hebben nergens in een rij hoeven te staan. Ook op de weg terug toen het stadion leeg stroomde hebben we met de auto gewoon het pak kunnen verlaten zonder file of iets dergelijks. kunnen ze in Nederland nog wat van leren. Ben blij dat ik gegaan ben. Een enorm leuke ervaring (ook als je geen verstand hebt van honkbal)
Is rij A nou de beste van het vak of is dat rij N? Met andere woorden: welke zit het laagst en dus het dichtst op het veld?
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
Rij A is het dichtst bij het veld. ofwel het laagst.Laredo schreef:Is rij A nou de beste van het vak of is dat rij N? Met andere woorden: welke zit het laagst en dus het dichtst op het veld?
Overmorgen gaan wij ook naar een wedstrijd van de Angels. Iemand ervaring met eten/drinken daar? Kun je zelf wat meenemen of is alles daar goed verkrijgbaar en tegen een redelijke prijs? Zijn er leuke restaurantjes in de buurt om voor de wedstrijd wat te eten?
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida