Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Aftellen

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Batman
Amerikafan

Aftellen

Bericht door Batman »

Het aftellen is begonnen voor mij (eigenlijk vorig jaar al :D ), maar nu komt het echt dichtbij . Nog precies 1 maand en stappen we in het vliegtuig naar San Fransisco, om vanuit daar 3,5 rond te touren. Ik kan niet wachten. We vliegen op 10 september. Het leuke is dat de week voor de vakantie nog een kleine vakantie gepland staat. 1 weekje Terschelling. Heb ik ook al zoveel zin in. Ik moest dit gewoon ff kwijt. 8)
forzaola
Amerika-ontdekker

Re: Aftellen

Bericht door forzaola »

Batman schreef:Het aftellen is begonnen voor mij (eigenlijk vorig jaar al :D ), maar nu komt het echt dichtbij . Nog precies 1 maand en stappen we in het vliegtuig naar San Fransisco, om vanuit daar 3,5 rond te touren. Ik kan niet wachten. We vliegen op 10 september. Het leuke is dat de week voor de vakantie nog een kleine vakantie gepland staat. 1 weekje Terschelling. Heb ik ook al zoveel zin in. Ik moest dit gewoon ff kwijt. 8)
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!1
Erika
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Erika »

Dan wens ik je twee mooie vakantie's toe :wink: :wink:

Groeten,

Erika.
karin en Willem
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door karin en Willem »

Hallo Batman,
Wij wensen je een hele veilige reis toe.
Geniet van al het moois..enne laat ook nog wat voor ons over.
Wij vertrekken over 6 weken :D en zijn ook eindelijk met het aftellen begonnen.
Willem en Karin
Batman
Amerikafan

Bericht door Batman »

Nou voorruit, dan laat ik de mooie dingen staan. Jullie ook veel plezier met jullie vakantie.
forzaola
Amerika-ontdekker

Bericht door forzaola »

Batman schreef:Nou voorruit, dan laat ik de mooie dingen staan. Jullie ook veel plezier met jullie vakantie.
:lol: :lol:
Kwaajknarie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Kwaajknarie »

Ik kan me je opwinding goed voorstellen, zou ik ook hebben hoor.

Jeezes wat gaaf, een hele week Terschelling :wink: :wink: :wink:
Batman
Amerikafan

Bericht door Batman »

Jeezes wat gaaf, een hele week Terschelling
En ook daar kijk ik erg naar uit!
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Batman schreef:
Jeezes wat gaaf, een hele week Terschelling
En ook daar kijk ik erg naar uit!
Kan ik me heel goed voorstellen. Eigenlijk is het best grappig. Ik ben nu net voor de 13e keer naar Amerika geweest, maar Terschelling heb ik nog nooit gezien!!

Veel plezier op beide trips.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Aftellen

Bericht door markro »

Batman schreef:Het leuke is dat de week voor de vakantie nog een kleine vakantie gepland staat. 1 weekje Terschelling. Heb ik ook al zoveel zin in. Ik moest dit gewoon ff kwijt. 8)
Terschelling is een fantastisch mooi eiland en heerlijk om een weekje (of langer) te verblijven.
hekkie schreef:Eigenlijk is het best grappig. Ik ben nu net voor de 13e keer naar Amerika geweest, maar Terschelling heb ik nog nooit gezien!!
Als je in de gelegenheid bent om daar eens een lang weekend of een week naar toe te gaan, moet je dat zeker doen. De natuur is daar prachtig. Als je tenminste van bos, strand, zee en duinen houdt. Je kan er heerlijk wandelen en vooral fietsen.
Als je in Harlingen op de boot stapt ben je al op vakantie. Ik kan het je aanbevelen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Batman
Amerikafan

Bericht door Batman »

Zo vind ik de overige wadden-eilanden ook heerlijk om er eens een weekje tussenuit te piepen. Ff ontsnappen aan de dagelijkse sleur.
Kwaajknarie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Kwaajknarie »

De Waddeneillanden zijn prachtig maar ik ik vond het contrast zo geweldig! :o Ik kon het niet laten, veel plezier op beide vakanties!
Batman
Amerikafan

Bericht door Batman »

Het zal allemaal wel. Ik snap het contrast. Alleen dit gaat mijn 1e vakantie worden in 1,5 jaar tijd. Ik heb me werkelijk de ^#@***&^% gewerkt. Bijna geen vrij, laat staan wa tijd om ff tot rust te komen.

Heerlijk om ff 2 maanden lang niet te werken. Het kan me voorlopig allemaal gestolen worden. :lol: :lol:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer