Het aftellen is begonnen voor mij (eigenlijk vorig jaar al ), maar nu komt het echt dichtbij . Nog precies 1 maand en stappen we in het vliegtuig naar San Fransisco, om vanuit daar 3,5 rond te touren. Ik kan niet wachten. We vliegen op 10 september. Het leuke is dat de week voor de vakantie nog een kleine vakantie gepland staat. 1 weekje Terschelling. Heb ik ook al zoveel zin in. Ik moest dit gewoon ff kwijt.
Batman schreef:Het aftellen is begonnen voor mij (eigenlijk vorig jaar al ), maar nu komt het echt dichtbij . Nog precies 1 maand en stappen we in het vliegtuig naar San Fransisco, om vanuit daar 3,5 rond te touren. Ik kan niet wachten. We vliegen op 10 september. Het leuke is dat de week voor de vakantie nog een kleine vakantie gepland staat. 1 weekje Terschelling. Heb ik ook al zoveel zin in. Ik moest dit gewoon ff kwijt.
Hallo Batman,
Wij wensen je een hele veilige reis toe.
Geniet van al het moois..enne laat ook nog wat voor ons over.
Wij vertrekken over 6 weken en zijn ook eindelijk met het aftellen begonnen.
Willem en Karin
Kan ik me heel goed voorstellen. Eigenlijk is het best grappig. Ik ben nu net voor de 13e keer naar Amerika geweest, maar Terschelling heb ik nog nooit gezien!!
Batman schreef:Het leuke is dat de week voor de vakantie nog een kleine vakantie gepland staat. 1 weekje Terschelling. Heb ik ook al zoveel zin in. Ik moest dit gewoon ff kwijt.
Terschelling is een fantastisch mooi eiland en heerlijk om een weekje (of langer) te verblijven.
hekkie schreef:Eigenlijk is het best grappig. Ik ben nu net voor de 13e keer naar Amerika geweest, maar Terschelling heb ik nog nooit gezien!!
Als je in de gelegenheid bent om daar eens een lang weekend of een week naar toe te gaan, moet je dat zeker doen. De natuur is daar prachtig. Als je tenminste van bos, strand, zee en duinen houdt. Je kan er heerlijk wandelen en vooral fietsen.
Als je in Harlingen op de boot stapt ben je al op vakantie. Ik kan het je aanbevelen.
Het zal allemaal wel. Ik snap het contrast. Alleen dit gaat mijn 1e vakantie worden in 1,5 jaar tijd. Ik heb me werkelijk de ^#@***&^% gewerkt. Bijna geen vrij, laat staan wa tijd om ff tot rust te komen.
Heerlijk om ff 2 maanden lang niet te werken. Het kan me voorlopig allemaal gestolen worden.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.