Huizen kijken, hahaha, heel veel mensen betalen er zelfs voor om kaarten met de zogenaamde adressen van celebs te krijgen, maar neem van mij aan dat niet zoveel celebs in Beverly hills wonen, In bell air, west Burbank en Glendale hills wonen best wat celebs, maar daar kun je echt niet bij de huizen van komen. daarnaast verhuizen ze zo vaak dat niemand geld blijft investeren in die kaarten, daarnaast is het leven van een celeb; beina nooit thuis zijn...
In Beverly Hills wonen vooral accountants en producers, enz. In Bell-air rij je je heel snel verloren in de Hills, zeker als je daar de weg niet kent...
Ik weet dat er een aantal celebs aan de Mullholland drive wonen en een aantal in simi valley.
Als je een aantal celebs wil zien... Dan heb ik wel een tip voor je, ga zaterdag 's ochtends maar eens naar de golf club... welke heel populair is bij celebs ga ik hier niet posten, want dat zal me niet in dank afgenomen worden, maar ik denk dat er best wel wat op google te vinden is..

Ons kantoor kijkt uit op de WB studios en daar binnen zien we nogal eens celebs rondlopen, en naar ik me kan herinneren zijn daar ook tours te doen.
Niet te min.. Ga naar LA om de sfeer te proeven, niet om celebs te zien, want dan zou het je wel eens erg kunnen tegenvallen.
Een laatste tip, er zit in LA heel veel papparazzie.. dus als een celeb zich eens in de stad begeeft, zijn ze omringt door die roddel fotograven en filmers...
Zie je ergens een groepje fotograven en camera mensen, dan is de kans heel erg groot dat er een celeb in de buurt is.
Oh en reken vooral niet op een handtekening, die krijg je alleen als je een brief naar het management stuurt, of aan de rode loper bij een event staat.