Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tijdstip helicopter tour Papillon

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
DaphneB
Amerika-ontdekker

Tijdstip helicopter tour Papillon

Bericht door DaphneB »

De afgelopen weken heb ik al heel erg veel gelezen op dit forum over een helicopter vlucht door de Grand Canyon met Papillon tour.

Nu sta ik op het punt om een ochtend vlucht te gaan boeken, aangezien vele van jullie een ochtend vlucht adviseren.
Maar.... welk tijdstip is nou een aanrader in de ochtend?

We hebben keus uit:

7:00-8:00
8:00-9:00
9:00-10:00

Wat is het mooiste tijdstip?

We willen ook de optie erbij boeken dat we graag voorin willen zitten voor 50 dollar extra, dit betaal je dan alleen als dit ook daadwerkelijk kan ( ivm gewicht denk ik??? )
Wie heeft deze optie ook bijgeboekt? en kon je toen ook voorin zitten uiteindelijk?
Afbeelding
Harmse
Amerikafan

Re: Tijdstip helicopter tour Papillon

Bericht door Harmse »

Als je online boekt heb ik wel nog een kortings code voor je van 5% is toch weer leuk mee genomen. Code is SCVB
Veel plezier.

Maar op je vraag heb ik geen antwoord. :thumbup:
ingrid1985
Amerika-ontdekker

Bericht door ingrid1985 »

Harmse schreef:Als je online boekt heb ik wel nog een kortings code voor je van 5% is toch weer leuk mee genomen. Code is SCVB
:offtopic:
Bedankt! Ik wilde ook gaan boeken en heb me wel aangemeld voor de mailinglist, maar nog geen kortingscode ontvangen.
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Heb je 's ochtends niet veel last van schaduw in de kloof?
DaphneB
Amerika-ontdekker

Bericht door DaphneB »

Harmse schreef:Als je online boekt heb ik wel nog een kortings code voor je van 5% is toch weer leuk mee genomen. Code is SCVB
Veel plezier.

Maar op je vraag heb ik geen antwoord. :thumbup:
Super bedankt!
Afbeelding
MacN
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door MacN »

Wij hebben in de ochtend om 08.00 uur gevloegen. Dit kwam voor ons het gunstigste uit omdat we nog een lange weg moesten afleggen richting Phoenix. We hebben geen last gehad van de schaduw.

Ik had het geluk dat ik voorin mocht zitten. Je wordt idd ingedeeld op basis van je gewicht. Ik zou er zelfs voor bijbetalen want voorin heb je echt een veel beter zicht dan op de andere plekken. Je kan helemaal om je heen kijken, zelfs tussen je voeten zit een doorzichtige plaat. Echt helemaal geweldig! :D
Groetjes,
Mac

2013: Back to the USA: Westcoast & Yellowstone
2011: Honeymoon USA: van San Francisco naar Phoenix
DaphneB
Amerika-ontdekker

Bericht door DaphneB »

Bedankt voor je tip! en ik wilde ook graag weten of iemand last had van schaduw.
Dat is bij jou niet het geval geweest gelukkig.

Ik ga ook nu boeken voor 8:00 uur want wij rijden daarna naar Palmsprings dus ook nog ruim 600 km.
Afbeelding
hhusson
Amerika-newbie

Bericht door hhusson »

Ik ben ook van plan om de vlucht bij pappillon te doen.
Twijfel nog over de ecostar of de gewone helicopter
Verder denk ik eraan om de majestic tour te doen van 25-30 minuten. Heeft iemand deze tour gedaan. of is de imperial het geld waard om langer te vliegen ?
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Wij deden die tour van 25 - 30 minuten. Wij kozen voor de eerste vlucht van de dag. Ik zat, wegens mijn gewicht, in het midden en moest dus een beetje over mijn vriendin leunen om beter te zien. Maar ik zag nog voldoende en vond het echt de moeite waard. Je krijgt een koptelefoon op en de piloot verteld over het ontstaan van de canyon. Nadien kregen we via een bandje nog een uitleg in het Nederlands.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
onderlegger
Amerikafan
Partner van: Brenda
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door onderlegger »

Wij hebben ook de 25-30 minuten tour gedaan en ik vond dit voldoende. Jammer dat de helicopter niet echt in de Canyon gaat vliegen. Hierdoor lijkt alles toch wat veraf. Ik vond het wel een mooie ervaring maar echt onder de indruk was ik niet. Al kan dit ook liggen aan het feit dat de vlucht eerder aan het einde van de reis hebben gedaan.

Wij hebben niet vooraf gereserveerd. Gewoon naar de luchthaven gereden en daar ticketjes gekocht. 5 minuten later konden we vertrekken.
Lautje
Amerika-ontdekker

Bericht door Lautje »

Wij willen ook graag deze helicoptertour doen.

Ik lees hierboven dat Onderlegger bijvoorbeeld niet vooraf heeft gereserveerd.
Is het misschien in de periode dat wij gaan (eind juli) wél verstandig om (ver) van te voren te reserveren?

Zoals we het nu hebben gepland is:
1 dag van tevoren de helicoptervlucht boeken als we aankomen in Grand Canyon village
Volgende dag vroeg opstaan voor de zonsopgang met aansluitend de helicpotervlucht
Na helicpotervlucht doorrijden naar Page (eind van de ochtend)
ingepolly
Amerika-newbie

Bericht door ingepolly »

Ook wij hebben een helicoptervlucht over de Grand Canyon op de planning staan. Wel willen we vanaf Las Vegas vliegen en niet eerst in de bus en pas bij de Canyon opstijgen.
We hebben gekeken bij Papillon, maar kunnen er nog niet helemaal wijs uit welke paketten in Vegas opstijgen en welke eerst met de bus gaan.

Wie o wie kan hierover opheldering geven? Dankjewel alvast.
FrankeSanne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door FrankeSanne »

Ook wij willen een helicopter tour doen in juli.
Wij zitten te denken aan 8 uur sochtends.
Maar wat is het verschil tussen de north canyon tour en the majestic? En wat raden jullie aan?
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

Volgens mij is het enige verschil het type helikopter en de prijs :D

Iemand ervaringen met de North Canyon tour?
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
FrankeSanne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door FrankeSanne »

Ja precies dat dacht ik ook al.
Heb alleen nog haast niemand gehoord op het forum over de north canyon tour.
Ben ook benieuwd of iemand ervaring daarmee heeft!
SATO
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door SATO »

Weet niet of het in dit topic hoort maar wilde jullie dit niet onthouden/
Op Travelzoo adverteert Papillon met de volgende aanbiedingen vanuit Vegas:

Tour the stunning Grand Canyon in an airplane, helicopter or bus with this exclusive offer from Papillon.
Get up to 50% off tours that include transportation to and from most major hotels on the strip.

For $70 (regularly $150), take a half day trip from The Strip on board the Grand Canyon South Rim Bus Tour which
includes lunch and a beautiful tour of the Grand Canyon, Lake Mead, Hoover Dam and other beautiful spots.

For $84.50 (regularly $219), fly high on the Visionary Air Tour, a four-hour airplane tour over the West Rim of the Grand Canyon, Lake Mead, the Mojave Desert, Hoover Dam and the Colorado River.

For $199 (regularly $319) , the Golden Eagle Air Tour includes a ride in the EcoStar EC-130 helicopter , which features a large cabin area with sightseeing windows and stadium seating for 180 degrees of unobstructed views.

This deal is valid on flights through 2012. Tour space is limited, so book early to secure seats. Pickup and drop-off is available at most major hotels on The Strip.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer