Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Route LA - San Diego (stranden)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Smedts
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Route LA - San Diego (stranden)

Bericht door Smedts »

Hallo allen,

Ik heb eerst de zoekfunctie gebruikt maar niet zo veel gevonden daarom volgende vraag.

We rijden op onze voorlaatste dag van LA naar San Diego.
Het enige dat ik die dag op de planning heb staan is Point Loma en Cabrillo national Monument en misschien een korte stop bij het soldaten kerkhof.

Ik zou eigenlijk de rest van de dag willen invullen met het genieten van het Zuid Californische strandleven, surfers en echte zeedieren bekijken.
Langs de kust rijden en op mooie en gezellige locaties even de wagen uit.

Ik ben dus op zoek naar mooie stranden en badplaatsen tussen Los Angeles en San Diego.
Ik zou niet langs heel de tijd langs de San Diego Freeway willen rijden maar het lijkt erop dat een de parallelle straat langs de kust (Coast Highway en later Old Pacific Highway) telkens overgaat in de San Diego Freeway.
Is dit correct?
Iemand met goede tips? Het huidige plan is om via de GPS eerst tot in Newport Beach te rijden en pas van daar de kust te volgen.
Is dit een goed plan? Mis ik dan al iets spectaculairs of moeten we net nog verder weg van LA om 'rustig' te rijden?

Alvast bedankt!
2011 Westkust
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
Smedts
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Route LA - San Diego (stranden)

Bericht door Smedts »

Toch nog dit topic gevonden:

viewtopic.php?f=7&t=36160