Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Convertible huren in LA

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
thefreeze
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Convertible huren in LA

Bericht door thefreeze »

Aan het einde van onze vakantie zitten we in LA. We hebben dan al een auto maar willen graag voor 48 uur een Convertible huren om lekker door de stad te cruisen; Santa Monica, Beverly Hills...
Het idee om de SUV wat eerder terug te brengen en om te ruilen voor een convertible is in me opgekomen maar ik zie niet 3 volwassenen met bijpassende bagage in een convertible naar LAX rijden op de laatste dag :wink:

Ik kan natuurlijk met de airport shuttle van het hotel naar LAX rijden en daar dan een auto oppikken die ik dan 48 uur later weer terugbreng. Ons hotel ligt echter best een eind van LAX af. Wij zitten in Sportsmens Lodge, 31 mijl vanaf LAX en als je in LAX een auto huurt moet je ook weer met een busje van de verhuurmaatschappij. Ik zou dus liever mijn auto ophalen in LA op een lokatie die wat makkelijker ligt.

Iemand een idee? Er zijn zat plaatsen waar je een auto kan huren in LA maar het lijkt of alleen op LAX convertibles kan huren.
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 FL/2022 FL/CA/NV, 2023 West / Deep south, 2024 FL/FL, 2025 west
Algarve
Amerika-ontdekker

Re: Convertible huren in LA

Bericht door Algarve »

Wij hebben een Porsche Boxster Cabrio gehuurd bij http://www.Olympicrentacar.com. Zij verhuren auto's op LAX maar ook in Beverly Hills; 9230 W. Olympic Blvd. Suite 200 Beverly Hills, CA 90212
Misschien kun je hier wat mee. Succes!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer