Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Stratosphere Tower 's avonds bezoeken

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Robkuh
Amerikafan

Stratosphere Tower 's avonds bezoeken

Bericht door Robkuh »

allo allemaal,

Heeft iemand ervaring met het bezoeken van de Stratosphere Tower 's avonds.
Ik ben er in 2009 overdag een keer geweest en toen viel het opzich wel mee met de drukte.
Kan iemand mij vertellen hoeveel tijd je 's avonds ongeveer moet uittrekken van moment dat je binnen loopt, tot het moment dat je boven bent?

gr.Rob
RienduPre
Amerika-ontdekker

Re: Stratosphere Tower 's avonds bezoeken

Bericht door RienduPre »

Ben er een paar keer geweest(altijd rond zonsondergang), ik dacht alle keren door de week, maar was vanaf het parkeren van de auto totdat ik boven was ongeveer een klein half uurtje kwijt. Vond het dan ook niet echt druk, want je loopt er vanaf de parkeerplaats al bijna 10 min over, kaartje kopen, wachten op de lift etc... En je zit zo op 20 min.

Maar al zou het langer duren, het is echt de moeite waard. Heb ook 2 keer boven in het draai restaurant gegeten en dat was ook en onvergetelijke ervaring...

Over ruim 2 weken sta ik weer boven, is de bedoeling :lol:

Gr,
Rien
Afbeelding
babbeloebaa
Amerikafan

Bericht door babbeloebaa »

Het is inderdaad een goed idee om met zonsondergang boven op de stratosphere te gaan. Lijkt me inderdaad een fantastich uitzicht.
ingrid1955
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door ingrid1955 »

hallo,

ja, prachtig uitzicht. en voor diegenen die er met 4th of july zijn : je ziet er het vuurwerk net voor u ,,ontploffen", prachtig spektakel.

Jacques
Robkuh
Amerikafan

Bericht door Robkuh »

babbeloebaa schreef:Het is inderdaad een goed idee om met zonsondergang boven op de stratosphere te gaan. Lijkt me inderdaad een fantastich uitzicht.
Is met zonsondergang mooier dan wanneer het echt helemaal donker is?
Mij lijkt ht namelijk mooier als het helemaal donker is, aangezien je dan alle lampjes beter ziet
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

Doe mn nichtje Gaby daar de groeten, ze is de manager van de bar op de bovenste verdieping :)
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Mocht je naar het restaurant of de bar willen gaan dan is er een aparte ingang beneden en hoef je niet te wachten in de rij en kun je zo doorlopen.
rl23
Amerika-ontdekker

Bericht door rl23 »

Ik heb een reservering voor het 'Top of the World' restaurant om 19:30. Zonsondergang is om 20:00, we kunnen het dus donker zien worden tijdens het eten. Daarvoor gaan we (bij daglicht) de attracties doen op de toren.

Zit alleen een beetje met wat we aan moeten doen. Het zal wel warm zijn op de toren dus korte broek en t-shirt, maar voor het restaurant moeten we toch wat netter gekleed zijn begrepen (lange broek, geen jeans, t-shirt of sneakers). Ik zit te denken om nadat we de attracties hebben gedaan maar terug te gaan naar de auto en ons daarin even snel om te kleden.
Robkuh
Amerikafan

Bericht door Robkuh »

Harry schreef:Mocht je naar het restaurant of de bar willen gaan dan is er een aparte ingang beneden en hoef je niet te wachten in de rij en kun je zo doorlopen.
Heb je vanuit de bar ook uitzicht op de strip?
en an zomaar iedereen ff de bar in? of betaal je ook daar entree?
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Dat ligt aan welke kant van de bar je zit, de bar zit boven het restaurant en daar kijk je ook op, maar draait niet mee rond dus je zit op een vaste plaats. Je kunt er zo naar binnen, je betaald geen entree, maar je moet uiteraard wel iets te drinken nemen. Wij hebben er 2 jaar geleden ook wat gegeten, we gingen om een uur of 10 naar boven en moesten nog eten, het restaurant ging al sluiten, maar in de bar was nog eten uit de restaurant keuken te krijgen.
Robkuh
Amerikafan

Bericht door Robkuh »

Harry schreef:Dat ligt aan welke kant van de bar je zit, de bar zit boven het restaurant en daar kijk je ook op, maar draait niet mee rond dus je zit op een vaste plaats. Je kunt er zo naar binnen, je betaald geen entree, maar je moet uiteraard wel iets te drinken nemen. Wij hebben er 2 jaar geleden ook wat gegeten, we gingen om een uur of 10 naar boven en moesten nog eten, het restaurant ging al sluiten, maar in de bar was nog eten uit de restaurant keuken te krijgen.
Maar is het dan niet goedkoper om via de bar van het uitzicht te genieten met een drankje, ipv naar het observatiedek?
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Je bedoelt dat je niet hoeft te betalen om naar boven te mogen? :o
Wij gingen naar boven om wat te eten en te drinken, niet om niet te hoeven betalen............daar heb ik eigenlijk niet eens aan gedacht, ik heb zo'n $ 180 betaald om samen wat te eten en te drinken, en te genieten van een leuke avond op een leuke locatie.
Robkuh
Amerikafan

Bericht door Robkuh »

Harry schreef:Je bedoelt dat je niet hoeft te betalen om naar boven te mogen? :o
Wij gingen naar boven om wat te eten en te drinken, niet om niet te hoeven betalen............daar heb ik eigenlijk niet eens aan gedacht, ik heb zo'n $ 180 betaald om samen wat te eten en te drinken, en te genieten van een leuke avond op een leuke locatie.
Ja, lijkt me gezelliger om vanuit de bar met een drankje van het uitzicht te genieten. Zeker als het ook nog goedkoper is ;)
Of vragen ze voor een drankje enorm veel?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer