Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bioscoop in San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Zenp
Amerikafan

Bioscoop in San Francisco

Bericht door Zenp »

Lijk me leuk om naar de bios te gaan in San Francisco.
Weet iemand een leuke bioscoop daar?
Afbeelding
RobbertM
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Bioscoop in San Francisco

Bericht door RobbertM »

Ik ben vorig jaar naar de bioscoop in het Westfield San Francisco Centre aan Market Street geweest. Dit is vlakbij Union Square.
Zenp
Amerikafan

Bericht door Zenp »

Dat zit toevallig vlak aan de overkant van het hotel waar wij zitten, ideaal!

Is het anders in Nederland? En heb je pauze tussendoor?
Afbeelding
RobbertM
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door RobbertM »

We hadden daar geen pauze tussendoor volgens mij. Het is qua bioscoop niet veel anders dan in Nederland hoor.
Ik moet wel zeggen dat het veel ruimer opgezet was. Je stoel is groter en je hebt meer beenruimte dan hier in Nederland. Dat was wel erg fijn! Dit zal vast iets met de omvang van de gemiddelde Amerikaan te maken hebben haha.
De beleving van Amerikanen bij een film is wel anders dan in Nederland, ze gaan veel meer in de film op en reageren veel luidruchtiger dan in Nederland, dat vond ik wel echt grappig om te zien. :lol:
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Je hebt geen vaste plaatsen, kunt in- en uitlopen tijdens de film om je large soda of large popcorn gratis te laten refillen of naar het toilet te gaan en er is geen pauze.
De zaal is bijna nooit vol, behalve als je in een premiere weekend zit van een fantastische gehypte film (en zelfs dan zit de zaal vaak niet vol omdat ze in veel zalen tegelijk draait en de film 4 keer achter elkaar draait in de zaal).

Wel heel leuk om mee te maken :thumbup:

Als je op eBay zit kun je zoeken op AMC gold of silver tickets die je voor zo'n 7 dollar per stuk kunt aanschaffen en daar heb je dan de toegang voor (moet je wel ff kijken of de bios waar jullie het over hadden een AMC cinema is).
rrrick
Amerikafan

Bericht door rrrick »

Als alternatief kun je ook nog het Sony Metreon overwegen op de hoek van Mission & 4th.

Dit is een groter complex waar je ook kunt eten en winkelen. Het is in 1999 geopend en werd toen gezien als een hypermodern high-tech entertainmemt center. Het merkwaardige is dat ik het in 2010 al behoorlijk gedateerd vond overkomen, maar de bioscoopzalen zijn prima, en je hebt zeker 's avonds een prachtig uitzicht op Down Town San Francisco.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer