Kloptdavesandy schreef:dus kan ik er van uit gaan dat ik niet 2 keer moet betalen?
Dave
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alcatraz
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: betaling
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Re: betaling
Ja hoor! Twee jaar geleden had ik mijn toegangskaart ook van te voren via internet besteld en via de bewuste automaat mijn kaartje uitgeprint.davesandy schreef:dus kan ik er van uit gaan dat ik niet 2 keer moet betalen?
Twee weken geleden ook nog gedaan bij tickets voor een basebalgame in san Francisco.
Roland
Op einde van boeking stond vermeld:
All sales are final.This sale is not subject to refund or exchange.
Zodus, denk ik dat je eraan vastzit. Ik denk echter dat een rustig bezoekje niet meer dan 2.30 u à 3 u in beslag neemt, wat je toch nog in staat zou moeten stellen beiden nog te kunnen combineren, of niet?
Erik
Zodus, denk ik dat je eraan vastzit. Ik denk echter dat een rustig bezoekje niet meer dan 2.30 u à 3 u in beslag neemt, wat je toch nog in staat zou moeten stellen beiden nog te kunnen combineren, of niet?
Erik
de kerkdienst is van 9 tot 12 volgens mij.. en 10 uur gaat onze boot.. dus we kunnen misschien 10min even die kerk bezoeken.. wel jammer.. maar ist niet zo dat als je die kerk bezoekt je moet blijven, of mag je gewoon na 10 min weg..Rikky schreef:Op einde van boeking stond vermeld:
Erik
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Lijkt mij niet echt beleefd. Dit doe je in nederland ook niet tijdens een kerkdienst gok ik...The West schreef:de kerkdienst is van 9 tot 12 volgens mij.. en 10 uur gaat onze boot.. dus we kunnen misschien 10min even die kerk bezoeken.. wel jammer.. maar ist niet zo dat als je die kerk bezoekt je moet blijven, of mag je gewoon na 10 min weg..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Goeiemorgen,
Wij zijn nu alweer een maand terug uit de states, en hebben vooraf de kaartjes via internet betaald. Ging helamaal goed, geen lange wachttijden/rijen. Wij hebben ze vroeg gehaald, en daarna lekker over pier 39 gelopen, terrasje gepakt, bij de zeeleeuwen gekeken, kortom ideaal.
Wij werden toen nog gewoon met Blue Fleet naar Alcatraz gevaren, dus deze varen nog steeds.
Veel plezier!
Groetjes Antoinette
Wij zijn nu alweer een maand terug uit de states, en hebben vooraf de kaartjes via internet betaald. Ging helamaal goed, geen lange wachttijden/rijen. Wij hebben ze vroeg gehaald, en daarna lekker over pier 39 gelopen, terrasje gepakt, bij de zeeleeuwen gekeken, kortom ideaal.
Wij werden toen nog gewoon met Blue Fleet naar Alcatraz gevaren, dus deze varen nog steeds.
Veel plezier!
Groetjes Antoinette
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Vorig jaar had ik ook al kaarten van te voren geboekt en het bleek uiteindelijk dat die dag niet uitkwam. Ik heb toen de kaarten terplekke verwisseld aan de balie voor dezelfde dag. Was geen probleem. Kan je ook proberen.The West schreef:Weet iemand ook of je kaarten kan annuleren? vorige week heb ik kaarten gereserveerd voor 13 augustus om 10 uur.. maar dat is op een zondag, en we willen toch wel graag die kerk bezoeken in SF.. we zijn maar 2 dagen in SF.. een zaterdag en een zondag
ga ik proberen.. BedanktSouraia schreef:Vorig jaar had ik ook al kaarten van te voren geboekt en het bleek uiteindelijk dat die dag niet uitkwam. Ik heb toen de kaarten terplekke verwisseld aan de balie voor dezelfde dag. Was geen probleem. Kan je ook proberen.The West schreef:Weet iemand ook of je kaarten kan annuleren? vorige week heb ik kaarten gereserveerd voor 13 augustus om 10 uur.. maar dat is op een zondag, en we willen toch wel graag die kerk bezoeken in SF.. we zijn maar 2 dagen in SF.. een zaterdag en een zondag
Hallo iedereen,
ik heb kaartjes voor alcatraz via Blue & Goldfleet gereserveerd en heb ook een bevestiging binnen gekregen met een confirmation number. Het bedrag is er alleen tot op de dag van vandaag nog niet afgeschreven. Is het de bedoeling dat dat op de dag zelf gebeurd als we de creditcard door de automaat heen halen of moet ik me nu zorgen gaan maken?
ik heb kaartjes voor alcatraz via Blue & Goldfleet gereserveerd en heb ook een bevestiging binnen gekregen met een confirmation number. Het bedrag is er alleen tot op de dag van vandaag nog niet afgeschreven. Is het de bedoeling dat dat op de dag zelf gebeurd als we de creditcard door de automaat heen halen of moet ik me nu zorgen gaan maken?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
me@USA,
wanneer heb je de kaartjes besteld? Meestal worden creditcard betalingen 1x per maand van je rekening afgeschreven. Ook kan het best een weekje duren voordat een betaling "zichtbaar" wordt in je online betalingsgegevens van de creditcard (als je die mogelijkheid met je creditcard tenminste hebt).
Je hebt een reserveringsnummer dus ik ga ervan uit dat het wel goed zit.
Fijne vakantie (je zult inmiddels al onderweg zijn denk ik)!
Roland
wanneer heb je de kaartjes besteld? Meestal worden creditcard betalingen 1x per maand van je rekening afgeschreven. Ook kan het best een weekje duren voordat een betaling "zichtbaar" wordt in je online betalingsgegevens van de creditcard (als je die mogelijkheid met je creditcard tenminste hebt).
Je hebt een reserveringsnummer dus ik ga ervan uit dat het wel goed zit.
Fijne vakantie (je zult inmiddels al onderweg zijn denk ik)!
Roland
Heeft iemand toevallig ervaring met Ine Tours http://www.inetours.com?
Daar kun je een combi maken in SF voor een Tour door de stad, Tour Golden Gate Bridge en Alcatraz voor 46 dollar.
Senks,
Golliwog.
Daar kun je een combi maken in SF voor een Tour door de stad, Tour Golden Gate Bridge en Alcatraz voor 46 dollar.
Senks,
Golliwog.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1154 Weergaves
-
Laatste bericht door Fleecedeken