Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotchkiss CO

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Mike
Amerikafan

Hotchkiss CO

Bericht door Mike »

In onze trip naar de U.S. staat ook een week in Hotchkiss Colorado (vlak bij Grand Junction) gepland. even een weekje ontspannen in een dorpje :wink: .

is iemand van jullie daar wel eens geweest?

Mike
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Hoe kom je in hemelsnaam in Hotchkiss terecht? Het is een plaatsje van 900 mensen en is niet zo vlakbij Grand Junction als je denkt - - ik denk zo'n 60 mijl. Maar de e omgeving is erg mooi, en je binnen enkele uren rijden ben je in Gunnison, Telluride, en nog meer van die vrij bekende plaatsen. Ik kom altijd graag in Crawford, ook niet ver.

Hier zijn wat websites:

http://www.swcolotravel.org/del/del.html

http://www.gunnison-co.com/
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

boerderij van m'n tante :wink:
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Dat maakt het dan stukken leuker. Ik dacht dat er misschien ergens in NL een reisbureau was dat mensen naar Hotchkiss, Colorado stuurde.
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

ik ben er bijna 10 jaar geleden 2 dagen geweest.

De omgeving is er echt mooi,
ik kan me nog herinneren dat iedereen gek op keek dat ze ons (4 jongens rond de 20) s'ochtends vroeg in boxershort door het stadje zagen rondlopen. Waarschijnlijk komen er niet veel toeristen.

In de omgeving waren de meisjes erg blij ons te zien :lol:
fluiten, roepen .... m'n tante zei dat er meer vrouwen dan mannen woonden :dance:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer