Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
[Updated] Het zoveelste schema op het forum...
- BaconPopper
- Amerikafan
[Updated] Het zoveelste schema op het forum...
Hi all,
In mei volgend jaar eindelijk voor de eerste keer naar het Zuidwesten van de US of A.
!! UPDATED !!
Aangepast (voorlopig) schema van 14 mei tot 7 juni met de tips van het AA-forum.
01. Brussel – Los Angeles
02. Los Angeles
03. Los Angeles – Joshua Tree - Blythe
04. Blythe – Flagstaff (langs Prescott, …)
05. Flagstaff - Grand Canyon
06. Grand Canyon - Page
07. Page - The Wave – Monument Valley (bezoek aan MV is wel pas voor de volgende dag)
08. Monument Valley - Moab
09. Moab
10. Moab
11. Moab – Capitol Reef – Bryce Canyon
12. Bryce Canyon – Zion
13. Zion
14. Zion – Las Vegas
15. Las Vegas – Death Valley
16. Death Valley – Lee Vining (of Mammoth Lakes)
17. Lee Vining - Yosemite
18. Yosemite
19. Yosemite – San Francisco
20. San Francisco
21. San Francisco – Monterey
22. Monterey – San Luis Obispo
23. San Luis Obispo - Los Angeles
24. Los Angeles
25. Los Angeles – Brussel
Route wordt met een SUV gereden en we gaan met 4 personen.
We gaan al 2 dagen langer dan initieel gepland.
Zoals de route nu is, liggen Page, Bryce/Zion & SF in een weekend. Is dat te doen of is dat te druk voor sommige zaken?
Het is misschien een standaard route, maar voor een eerste bezoek aan de westkust, denk ik wel dat we zo van de interessantste zaken op een aangenaam tempo kunnen genieten. Niet?
Alle nieuwe commentaar is welkom in ieder geval...
Merci!
Tony
In mei volgend jaar eindelijk voor de eerste keer naar het Zuidwesten van de US of A.
!! UPDATED !!
Aangepast (voorlopig) schema van 14 mei tot 7 juni met de tips van het AA-forum.
01. Brussel – Los Angeles
02. Los Angeles
03. Los Angeles – Joshua Tree - Blythe
04. Blythe – Flagstaff (langs Prescott, …)
05. Flagstaff - Grand Canyon
06. Grand Canyon - Page
07. Page - The Wave – Monument Valley (bezoek aan MV is wel pas voor de volgende dag)
08. Monument Valley - Moab
09. Moab
10. Moab
11. Moab – Capitol Reef – Bryce Canyon
12. Bryce Canyon – Zion
13. Zion
14. Zion – Las Vegas
15. Las Vegas – Death Valley
16. Death Valley – Lee Vining (of Mammoth Lakes)
17. Lee Vining - Yosemite
18. Yosemite
19. Yosemite – San Francisco
20. San Francisco
21. San Francisco – Monterey
22. Monterey – San Luis Obispo
23. San Luis Obispo - Los Angeles
24. Los Angeles
25. Los Angeles – Brussel
Route wordt met een SUV gereden en we gaan met 4 personen.
We gaan al 2 dagen langer dan initieel gepland.
Zoals de route nu is, liggen Page, Bryce/Zion & SF in een weekend. Is dat te doen of is dat te druk voor sommige zaken?
Het is misschien een standaard route, maar voor een eerste bezoek aan de westkust, denk ik wel dat we zo van de interessantste zaken op een aangenaam tempo kunnen genieten. Niet?
Alle nieuwe commentaar is welkom in ieder geval...
Merci!
Tony
Laatst gewijzigd door BaconPopper op 24 sep 2006, 01:29, 4 keer totaal gewijzigd.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Het zoveelste schema op het forum... enkele vraagjes
Dit is een dure tour! Weet je zeker dat je hier $139 pp voor wilt betalen? Universal heeft standaard ook de Studio Tour. Hier zie je ook heel veel.BaconPopper schreef:02. Los Angeles (Universal Studio’s VIP tour – op aanraden van een collega![]()
Wat we zelf hebben gedaan is de Warner Brothers VIP Tour ($39) en de NBC Studio Tour ($7). Daarnaast hebben een normaal bezoek gebracht aan Universal Studios ($54)
Zie deze links:
http://www.seeing-stars.com/StudioTours ... wood.shtml
http://www.seeing-stars.com/StudioTours ... Tour.shtml
http://www.seeing-stars.com/StudioTours/NBCtour.shtml
Zie verder ook ons reisverslag (http://www.huizedenbosch.nl - Reisverslagen - California 2005)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
jta
- Amerika-expert
allo,
een paar zaakjes :
dag 6 : grand canyon - kayenta : is wel te doen, maar daar de wave bijdoen is veel extra kilometers + de wave = 1/2 dag dus dat zou een heel lange/zware dag worden
dag 7 : kayenta-cortez : geen zin om in de rust van mesa verde te overnachten ?
dag 12 - 13 : persoonlijk zou ik zowel voor bryce als voor zion 1 dag vrijmaken. dus 2 x overnachten in bryce, dan naar zion ( ben je er 's middags) en de volgende dag 's middags richting las vegas vertrekken.
yosemite : is 1 dag meer mogelijk ?
san francisco-los angeles: je vliegt er wat over. ofwel zou ik terugvliegen vanuit san francisco en dan heb je meer tijd voor bryce/zion, eventueel de wave, yosemite ofwel als je wat meer tijd hebt in 3 dagen naar los angeles.
wat betreft universal studios : we deden reeds de vip tour en namen ook al de front of line pas. zijn allebei de moeite. het grote verschil is dat bij de vip tour je trammetje al eens stopt en je kan uitstappen op plaatsen waar het met de gewone tour niet mogelijk is. interessant voor foto's, voor het overige is het verschil met de front of line pas gering. ( = zijn geld waard ????)
jacques
een paar zaakjes :
dag 6 : grand canyon - kayenta : is wel te doen, maar daar de wave bijdoen is veel extra kilometers + de wave = 1/2 dag dus dat zou een heel lange/zware dag worden
dag 12 - 13 : persoonlijk zou ik zowel voor bryce als voor zion 1 dag vrijmaken. dus 2 x overnachten in bryce, dan naar zion ( ben je er 's middags) en de volgende dag 's middags richting las vegas vertrekken.
san francisco-los angeles: je vliegt er wat over. ofwel zou ik terugvliegen vanuit san francisco en dan heb je meer tijd voor bryce/zion, eventueel de wave, yosemite ofwel als je wat meer tijd hebt in 3 dagen naar los angeles.
wat betreft universal studios : we deden reeds de vip tour en namen ook al de front of line pas. zijn allebei de moeite. het grote verschil is dat bij de vip tour je trammetje al eens stopt en je kan uitstappen op plaatsen waar het met de gewone tour niet mogelijk is. interessant voor foto's, voor het overige is het verschil met de front of line pas gering. ( = zijn geld waard ????)
jacques
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ik vind dit zonde. De kustweg vind ik persoonlijk een enorm mooie route waar ook enorm veel te zien en te doen is, zie onderstaandBaconPopper schreef:20. San Francisco – Santa Maria
21. Santa Maria – Los Angeles

- - De boardwalk bij Santa Cruz
- Monterey Bay Aquarium (een bezoekje van ongeveer 2.5 uur)
- De 17-miles Drive bij Monterey (een rit van ongeveer 3 uurtjes)
- Carmel
- Point Lobos R.P.
- Big Sur
- Koffie bij Nepenthe
- Julia Pfeiffer Burns S.P.
- Zee-olifanten bekijken op het strand net voor San Simeon (bij Piedras Blancas)
- Hearst Castle in San Simeon (een bezoekje van ongeveer 3 uur)
- De rots Morro Rock
- Madonna Inn in San Luis Obispo
- Utopia Bakery in San Luis Obispo (Nederlandse bakkerij)
- Solvang
- Santa Barbara (bv de Mission)
Mocht je maar voor één overnachting tijd hebben, zou ik dus de nacht niet in Santa Maria plannen, maar in San Simeon of Morro Bay. Verder zou ik je dan willen adviseren om in ieder geval rustig eens naar deze links te kijken zodat je voor jezelf van te voren al kunt bepalen of er veel leuke tussenstops tussen zitten of dat het prima met één overnachting te doen is
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
- BaconPopper
- Amerikafan
OK, eerst en vooral al bedankt voor de snelle tips en bemerkingen. Ik kan en zal hier zeker van bijleren.
@Njit & jta: Mja, als ik dat zo lees, dan denk ik dat we misschien beter gewoon de 'Front Of Line' nemen... Maar dat zijn nog geen zorgen voor nu. Misschien is het volgend jaar nog duurder en maakt dat de beslissing makkelijker.
Als er iemand toevallig de 'openingsdata' van Tioga moest weet van de laatste jaren dan kunnen we beginnen gokken...
@Pete.Z, jta & Monstertje: Dan lijkt mij de volgende route een mooie combinatie van jullie voorstellen, niet?
--> Blythe - Prescott - Jerome - Sedona (overnachten)
--> Sedona - Flagstaff - Williams - Grand Canyon
Op plaatsen waar we minder lang blijven, blijven we gewoon volgende keer langer. Dan hebben we al zeker een reden om terug te komen
Iemand eventueel tips voor waar het bijvoorbeeld zeer leuk/mooi is om te camperen ipv hotel/motel en waar we dit beter niet doen?
Thanks!
@Njit & jta: Mja, als ik dat zo lees, dan denk ik dat we misschien beter gewoon de 'Front Of Line' nemen... Maar dat zijn nog geen zorgen voor nu. Misschien is het volgend jaar nog duurder en maakt dat de beslissing makkelijker.
@Rob & Rikky: Tegen dat wij de Tioga Pass zouden nemen is het eind mei (+/- 25e) en hoop ik dat hij open is. Anders, dan zien we het dan wel. Ik kan alleen maar hopen van weljta schreef: dag 6 : grand canyon - kayenta : is wel te doen, maar daar de wave bijdoen is veel extra kilometers + de wave = 1/2 dag dus dat zou een heel lange/zware dag worden
Ik zal dat zeker in gedachte houden. Misschien The Wave een andere keer aandoen...
Inderdaad beter ineens doorrijden tot Mesa Verde. Zal ik zeker doen dan.
Het is niet de bedoeling dat we het alles gaan bekijken, maar denk je dat we met dit aantal dagen te weinig gaan kunnen bekijken?
Heb ik even over gedacht een tijdje geleden, maar we zouden wel heel graag langs de #1 de kustlijn volgen tot in LA
Als er iemand toevallig de 'openingsdata' van Tioga moest weet van de laatste jaren dan kunnen we beginnen gokken...
I know. Daarom dat we hem ook sowieso willen doen. Maar als je zegt dat het interessanter is te overnachten in San Simeon of Morro Bay, dan zal ik dit zeker allemaal eens bekijken en daaruit kiezen. Jullie zijn de kenners...SpaceAce schreef:Ik vind dit zonde. De kustweg vind ik persoonlijk een enorm mooie route waar ook enorm veel te zien en te doen isBaconPopper schreef:20. San Francisco – Santa Maria
21. Santa Maria – Los Angeles
@Pete.Z, jta & Monstertje: Dan lijkt mij de volgende route een mooie combinatie van jullie voorstellen, niet?
--> Blythe - Prescott - Jerome - Sedona (overnachten)
--> Sedona - Flagstaff - Williams - Grand Canyon
Op plaatsen waar we minder lang blijven, blijven we gewoon volgende keer langer. Dan hebben we al zeker een reden om terug te komen
Iemand eventueel tips voor waar het bijvoorbeeld zeer leuk/mooi is om te camperen ipv hotel/motel en waar we dit beter niet doen?
Thanks!
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Hoi,
Als eerste ik denk dat je een leuk reis schema hebt.
Iedereen heeft altijd zijn eigen voorkeuren.
Als je naar Zion gaat kan ik je Angels landing adviseren, een hele mooi, wel wat zware hike en je moet geen hoogte vrees hebben
http://www.esthervanderzouw.com/photoga ... resize.JPG
Ik denk dat de vip passen in universal zeker wel zijn geld waard zijn.(laten we het hopen wij nemen ze ook volgend jaar) Je hebt dan ook voorrang op de atrakties en dat is altijd leuk. Ook krijg je bij shows de beste plekjes, heb ik gehoord.
De Tigo pass geef ik je weinig kans dat die eind mei open is. De laatste twee jaar is dit tegen eind juni geworden. Wij vielen vorig jaar ook met onze neus in de boter. We hadden niet van te voren gecheked op internet en waren er van overtuigd dat deze open was maar helaas, we zijn toen via de sonora pass gereden ook erg mooi maar wel een stukje om. We kwamen vanuit Las Vegas en de rit was ergggg lant, eigenlijk te lang, maar we hadden reserveringen in Curry Village dus we moesten door rijden.
Groetjes ess
Als eerste ik denk dat je een leuk reis schema hebt.
Iedereen heeft altijd zijn eigen voorkeuren.
Als je naar Zion gaat kan ik je Angels landing adviseren, een hele mooi, wel wat zware hike en je moet geen hoogte vrees hebben
Ik denk dat de vip passen in universal zeker wel zijn geld waard zijn.(laten we het hopen wij nemen ze ook volgend jaar) Je hebt dan ook voorrang op de atrakties en dat is altijd leuk. Ook krijg je bij shows de beste plekjes, heb ik gehoord.
De Tigo pass geef ik je weinig kans dat die eind mei open is. De laatste twee jaar is dit tegen eind juni geworden. Wij vielen vorig jaar ook met onze neus in de boter. We hadden niet van te voren gecheked op internet en waren er van overtuigd dat deze open was maar helaas, we zijn toen via de sonora pass gereden ook erg mooi maar wel een stukje om. We kwamen vanuit Las Vegas en de rit was ergggg lant, eigenlijk te lang, maar we hadden reserveringen in Curry Village dus we moesten door rijden.
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
For $139 per person (compared to the usual $53 for a standard pass), you get a behind-the-scenes guided tour composed of no more than 12 people at a time, which takes you through their sound stages, prop warehouse, sound mixing stage, etc, takes you on the sets of shows like "Providence", and also lets you disembark your private trolley for a closer look of the "Psycho" house and Bates Motel.ess schreef:Ik denk dat de vip passen in universal zeker wel zijn geld waard zijn.(laten we het hopen wij nemen ze ook volgend jaar) Je hebt dan ook voorrang op de atrakties en dat is altijd leuk. Ook krijg je bij shows de beste plekjes, heb ik gehoord.
Other significant perks include a VIP pass that lets you go straight to the head of the line for all of the rides and attractions at the Universal theme park. Not to mention access to a special VIP lounge. It's a nice way to be pampered and see more than the average tourist, if you can afford it.
----------
Wat je dus krijgt is een uitgebreidere Tour en een Front-Of-Line pas. Met de FOL krijg je dus voorrang op attracties en priority seating bij shows.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Zo zie je dat iedereen andere voorkeuren heeft....Sedona vonden wij heel leuk om doorheen te rijden en even een beetje te shoppen, maar Flagstaff is veel authentieker en gezelliger.Pete.Z schreef:Ikzelf zou niet in Flagstaff of Williams maar in Sedona overnachten b.v.
Kijk vooral bij het visitor center in Flagstaff, gevestigd in het oude stationnetje.
Enige nadeel van Flagstaff zou kunnen zijn dat je je stoort aan de trein
die daar om de zoveel tijd zijn stoomfluit laat horen.....wij vonden het een vertrouwd geluid uit de oude amerikaanse westerns....
Het blijft een kwestie van smaak
16x USA / 30 staten
- BaconPopper
- Amerikafan
Ziet mij er zeer mooi uit. Alleen zien dat ik tegen dan minder hoogtevrees heb, want zo'n dingen mis ik toch niet graagess schreef:Als je naar Zion gaat kan ik je Angels landing adviseren, een hele mooi, wel wat zware hike en je moet geen hoogte vrees hebben
De sonora Pass, is dat dan eigenlijk niet de kant waar je uitkomt als je van oost naar west via de Tioga Pass komt?ess schreef:De Tigo pass geef ik je weinig kans dat die eind mei open is. De laatste twee jaar is dit tegen eind juni geworden. Wij vielen vorig jaar ook met onze neus in de boter. We hadden niet van te voren gecheked op internet en waren er van overtuigd dat deze open was maar helaas, we zijn toen via de sonora pass gereden ook erg mooi maar wel een stukje om. We kwamen vanuit Las Vegas en de rit was ergggg lant, eigenlijk te lang, maar we hadden reserveringen in Curry Village dus we moesten door rijden.
Voor de geinteresseerden...
Dit waren de openings periodes sinds 1980.
Nooit meer dan 2 jaar na elkaar open in juni, dus dan zou het volgend jaar terug ergens in mei moeten worden
Laatst gewijzigd door BaconPopper op 21 aug 2006, 13:00, 2 keer totaal gewijzigd.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Als je de kans hebt/krijgt om de tocht naar Angels Landing te maken, kan ik maar één ding zeggen: Doen!BaconPopper schreef:Ziet mij er zeer mooi uit. Alleen zien dat ik tegen dan minder hoogtevrees heb, want zo'n dingen mis ik toch niet graagess schreef:Als je naar Zion gaat kan ik je Angels landing adviseren, een hele mooi, wel wat zware hike en je moet geen hoogte vrees hebben
http://www.esthervanderzouw.com/photoga ... resize.JPG![]()
Vandaag precies 4 weken geleden heb ik de Angels Landing ook gedaan en ik vond het een schitterende tocht én een fantastishce ervaring. Behoorlijk steil, klauteren over rotsen en langs afgronden maar zo mooi om te doen! Vooral als je bovenop de top staat is het uitzicht waanzinnig. Voor mij was het één van de mooiste hikes, zo niet de mooiste hike, van mijn vakantie dit jaar.
Je kunt mijn verhaal teruglezen in mijn liveverslag, op 20 juni.
Roland
- BaconPopper
- Amerikafan
Hoeveel tijd breng je gemiddeld door in Mesa Verde? Is niet echt een natuur gebied waar je kan hiken enzo, lijkt me. Vind die cultuur in die rotsen wel interessant, maar kan me niet voorstellen dat ik daar meer dan 4u ofzo zou rondlopen/rijden.
Misschien rij ik beter rechtstreeks via Monument Valley naar Moab. Zo spaar ik een dag uit, die ik dan bijvoorbeeld in Yosemite of ergens anders kan bijnemen. Kan op deze manier bijvoorbeeld wel naar The Wave in page, of misschien zelfs naar Havasu Canyon...
Of is Mesa Verde toch de moeite om een dag om te rijden?
Misschien rij ik beter rechtstreeks via Monument Valley naar Moab. Zo spaar ik een dag uit, die ik dan bijvoorbeeld in Yosemite of ergens anders kan bijnemen. Kan op deze manier bijvoorbeeld wel naar The Wave in page, of misschien zelfs naar Havasu Canyon...
Of is Mesa Verde toch de moeite om een dag om te rijden?
-
jta
- Amerika-expert
allo,
eerst : als je van sedona naar de grand canyon rijdt ( via flagstaff) is het niet nodig langs williams om te rijden.
mesa verde : misschien best dat je eens uitgebreid naar de website gaat kijken. persoonlijk vond ik het zeker de moeite. je kunt er hiken, ondanks de drukte ook ,,alleen". een keuze tussen mesa verde en the wave is heel moeilijk. mesa verde is het enige nationale park dat gewijd is aan ,,mensenwerken", the wave is een echt kunststukje van de natuur. allebei even uniek.
jacques
eerst : als je van sedona naar de grand canyon rijdt ( via flagstaff) is het niet nodig langs williams om te rijden.
mesa verde : misschien best dat je eens uitgebreid naar de website gaat kijken. persoonlijk vond ik het zeker de moeite. je kunt er hiken, ondanks de drukte ook ,,alleen". een keuze tussen mesa verde en the wave is heel moeilijk. mesa verde is het enige nationale park dat gewijd is aan ,,mensenwerken", the wave is een echt kunststukje van de natuur. allebei even uniek.
jacques
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben in 2002 de VIP tour gedaan in Universal Studios en we vonden het helemaal geweldig! Het is inderdaad erg duur, maar daar krijg je ook heel veel voor terug. Je wordt de hele dag begeleid door een gids (in een kleine groep) en je ziet veeeeeel meer dan de gewone studio tour! Zo zie je verschillende studio's, buiten en binnen, en mag je gewoon rondwandelen op een of twee sets waar je met de gewone tour niet eens komt. Verder mag je een kijkje nemen in het property warehouse, en zie je veel meer sets dan in de gewone tour. Je hebt de hele dag preferred seating en hoeft nergens te wachten! Ik zou het dus zeker doen, vooral als je van films houdt is het zeer de moeite waard!Njit schreef:Dit is een dure tour! Weet je zeker dat je hier $139 pp voor wilt betalen? Universal heeft standaard ook de Studio Tour. Hier zie je ook heel veel.BaconPopper schreef:02. Los Angeles (Universal Studio’s VIP tour – op aanraden van een collega![]()
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee hoor, je krijgt een veeeeeeeeel uitgebreidere tour (duurt bijna een halve dag!) en daarnaast blijft de gids de hele dag bij je en plant alle attracties zodanig dat je nergens hoeft te wachten (tot het begin van de volgende show bijv) en je hebt overal preferred seating. Je krijgt dus geen FOL pas, maar persoonlijke begeleiding!Njit schreef:For $139 per person (compared to the usual $53 for a standard pass), you get a behind-the-scenes guided tour composed of no more than 12 people at a time, which takes you through their sound stages, prop warehouse, sound mixing stage, etc, takes you on the sets of shows like "Providence", and also lets you disembark your private trolley for a closer look of the "Psycho" house and Bates Motel.ess schreef:Ik denk dat de vip passen in universal zeker wel zijn geld waard zijn.(laten we het hopen wij nemen ze ook volgend jaar) Je hebt dan ook voorrang op de atrakties en dat is altijd leuk. Ook krijg je bij shows de beste plekjes, heb ik gehoord.
Other significant perks include a VIP pass that lets you go straight to the head of the line for all of the rides and attractions at the Universal theme park. Not to mention access to a special VIP lounge. It's a nice way to be pampered and see more than the average tourist, if you can afford it.
----------
Wat je dus krijgt is een uitgebreidere Tour en een Front-Of-Line pas. Met de FOL krijg je dus voorrang op attracties en priority seating bij shows.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 17 Reacties
- 14158 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-
- 11 Reacties