Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Viva Elvis - Cirque du Soleil
Viva Elvis - Cirque du Soleil
Tijdens ons bezoek aan Las Vegas zouden we graag naar de Viva Elvis show gaan. Toen ik net op de reserveringswebsite keek van het Aria voor de show(s) van 24 juli, kon ik tot mijn verbazing geen kaarten krijgen voor category 2 of 3 plaatsen, terwijl deze wel te verkrijgen zijn via andere websites. Als ik via de Aria website voor best availability kies, krijg ik zelfs category 4 (D) plaatsen. Het lijkt me toch sterk dat er al zoveel plaatsen zijn gereserveerd voor die datum?! Wat is jullie ervaring hiermee?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Viva Elvis - Cirque du Soleil
Het lijkt me onmogelijk dat er nu al zoveel tickets verkocht zouden zijn, de show stopt eind van het jaar wegens gebrek aan belangstelling.
Mocht je in Aria overnachten neem dan contact op met de concierge en laat hem of haar de tickets voor je boeken, dan kun je ook precies de plaatsen krijgen welke je hebben wilt.
Mocht je in Aria overnachten neem dan contact op met de concierge en laat hem of haar de tickets voor je boeken, dan kun je ook precies de plaatsen krijgen welke je hebben wilt.
Re: Viva Elvis - Cirque du Soleil
Vreemd, heb net nog eens gekeken en nu is het wel mogelijk om vanaf category 2 te selecteren... Bedankt in ieder geval voor je tip om de concierge te contacteren.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 2771 Weergaves
-
Laatste bericht door Fleecedeken
-
- 2 Reacties