Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Yosemite morgen boeken ; hoogwater plekken?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
bartdierckx
Amerikafan

Re: Yosemite morgen boeken ; hoogwater plekken?

Bericht door bartdierckx »

Bevestiging via mail ontvangen, nu kan ik echt gerust zijn :)

Ben benieuwd naar het plekje 105 op North Pines :) Lijkt me mooi te zijn!
Afbeelding
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Naar mijn idee is bv 41 op Lower zo'n plek en die kon je gewoon reserveren vandaag. (vol helaas). Misschien ene mailtje naar NPS gov.

Alle plekken zijn mooi die aan de rivier het mooiste. :mrgreen: ik had er ook geen aan t water voor mijn vriendin.. maar wel een plek pfff
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
RonaldMiranda
Amerika-ontdekker

Bericht door RonaldMiranda »

Uiteraard waren we met elke plek zeer happy geweest, maar helaas we hadden niets. Nu hopen we dus op die hoogwaterplekken, dat zijn bepaalde specifieke nummers waarbij het in de de tekst vermeldt staat. Deze staan nu bij data range availibility vermeldt als X (not available)....Op North Pines zijn dit bijvoorbeeld meerdere plekken, zoals 517. We zullen eens even naar ze gaan mailen om te informeren.....wie weet kunnen we hier nog een plekje tzt veroveren....
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

ik zou eens even mailen want ik kan er geen zinnig woord over zeggen. succes.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

RonaldMiranda schreef:Uiteraard waren we met elke plek zeer happy geweest, maar helaas we hadden niets. Nu hopen we dus op die hoogwaterplekken, dat zijn bepaalde specifieke nummers waarbij het in de de tekst vermeldt staat. Deze staan nu bij data range availibility vermeldt als X (not available)....Op North Pines zijn dit bijvoorbeeld meerdere plekken, zoals 517. We zullen eens even naar ze gaan mailen om te informeren.....wie weet kunnen we hier nog een plekje tzt veroveren....
In 2009 hadden wij 517 op North Pines. Dat was wel in juli. Mooi plekje maar er lag nog een weg tussen deze plaats en de rivier.
RonaldMiranda
Amerika-ontdekker

Bericht door RonaldMiranda »

We hebben gemaild en een uitgebreid reactie binnen, die met de volgende zin in 1 keer onze vraag beantwoordde:

Unfortunately, we do not know when and if the "X'd" out sites will become available for reservations.

Voor een ieder die dus geen plaats bemachtigd heeft, er is dus nog een klein beetje hoop op deze plekken want die komen dus nog beschikbaar, afhankelijk van de hoogte van de rivier......
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

succes!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer