Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

reserveren watchman campground ZION

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
JH01
Amerika-ontdekker

reserveren watchman campground ZION

Bericht door JH01 »

Ook dit zal misschien bij EERSTE gelegenheid moeten gebeuren(?) Wij willen daar 25 juli aankomen en 27 juli wegrijden (2 nachten dus), VANAF HOE LAAT kun je dat reserveren? Er is 8 uur tijdsverschil, maar vanaf hoe laat kan die boeking via internet gebeuren? Te rekenen vanaf middernacht of vanaf dat daar de kantoren 's morgen opengaan (zo ja hoe laat gaan die open?).

We zouden morgen moeten reserveen dus mijn vraag komt wat laat, iemand nog even wakker voor ons?
Laatst gewijzigd door kastelke op 31 jan 2012, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: bericht anoniem gemaakt op verzoek van forumlid
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: reserveren watchman campground ZION

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou ervan uitgaan dat het vanaf 7 uur plaatselijke tijd is, dus 16.00 uur hier.
Je kunt natuurlijk even kijken om 9 uur morgenochtend.

Marianne
JH01
Amerika-ontdekker

Bericht door JH01 »

Dank voor deze reactie maar is er dan dus 9 uur tijdsverschil i.p.v. 8? Het ligt in UTAH dus wij dachten dat je voor Zion 8 uur verschil hebt, of vergissen wij ons?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Sorry, ik heb niet op het tijdsverschil gelet, ik reken standaard met 9 uur.

Marianne
De Bakkertjes
Amerikafan

Bericht door De Bakkertjes »

10 AM EST is 16.00 uur vanmiddag.
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer