Ja, ik heb de avondtour vorig jaar oktober gedaan. Je vertrekt dan om 16.00 uur vanaf de pier. Ik kan niet aangeven of deze tour mooier is dan die van overdag, omdat ik die niet heb gedaan, maar je krijgt wel een prachtige zonsondergang erbij en je ervaart het opkomen van de avondmist! Op de terugweg zie je dan de lichtjes van San Fransisco vanaf het water.
Het is wel apart om daar in het donker over het eiland te lopen, best spooky! Houd er wel rekening mee dat de temperatuur heftig zakt als de zon onder is!
Ik heb van horen zeggen dat je de sfeer op het eiland helemaal anders ervaart bij de avondtour. Je kan je het zware gevangenisregime nog beter inbeelden. Het blijkt zelfs een beetje akelig te zijn. Bovendien, zoals hierboven al vermeld, heb je een zicht op de baai met al de lichtjes.
Toch gaan wij voor de dagtour!
De afvaarten zijn om 18.20 u en 19.05 u, terugvaarten om 20.45 u en 21.30 u. Je krijgt wel iets meer dan bij de dagtour zoals o.A. : uitleg tijdens de vaart, een begeleide wandeling van de aanlegplaats tot het celhuis, een celhuis audio tour, een souvenir brochure, etc...
Ik heb vandaag tickets besteld voor de avondtour van 24 juli , vertrek om 19.05 uur.
Het was nog wel even lastig om tickets te bestellen, we hebben het drie keer online geprobeerd, maar elke keer kregen we een error. Toen heeft mijn vriend gebeld. Leuk, om al die namen te moeten spellen Ik ben blij dat ik niet aan de telefoon zat, ik zou gaan stotteren, denk ik
Ik kijk regelmatig op de site voor de Alcatraztour en HOERA nu staat gelukkig voor o.a. 3 augustus de avondtour er weer bij. Ik heb dus goede hoop dat dat straks ook voor 10 augustus geldt.
Ze zijn wat aan het rommelen geweest op de site, want toen ik dit topic startte stond heel augustus al op de site en nu niet meer.
Ja wij ook, we willen boeken voor 9 of 10 augustus, dat wordt dus ook nog even afwachten. Onlangs kon je dacht ik nog anderhalve maand op voorhand, maar nu slechts één maand meer.
Rikky schreef:Ja wij ook, we willen boeken voor 9 of 10 augustus, dat wordt dus ook nog even afwachten. Onlangs kon je dacht ik nog anderhalve maand op voorhand, maar nu slechts één maand meer.
Erik
9 augustus is een woensdag en dan is er geen avondtour, dus jullie zullen ook voor 10-8 moeten boeken. Dan komen we elkaar daar dus tegen
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.