Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
campground gezocht in Monument Valley
campground gezocht in Monument Valley
Voor onze tweede camperrondreis in 2012 door het zuidwesten zijn we nog op zoek naar een campground. We reizen van Chinle(Canyon de Chelly) naar Moab en komen door Monument Valley waar we willen overnachten. Vorige keer hebben we overnacht op Goulding en dit keer willen we eigenlijk een andere campground aandoen. Nu kwam ik op het internet de volgende campgrounds tegen: Cottonwood RV park en Cadillac RV park, beiden in Bluff. Heeft iemand ervaring met deze campgrounds of zijn er nog tips?
Geert
Geert

Re: campground gezocht in Monument Valley
Wij stonden ook op Goulding dus kan je niets zeggen over die andere die je noemt maar je kan ook in MVnp zelf camperen. Het park heeft een campground, verwacht geen faciliteiten maar wel slapen onder de sterrenhemel 

- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wij hebben in 2009 op Cadillac gestaan. Een alles aardigste campground, niet zo groot, met een hele beestenbende erachter. Een prima plek voor een overnachting.
Foto's zijn hier te vinden, en nog een paar bij dag 15
Foto's zijn hier te vinden, en nog een paar bij dag 15
Hallo Marja,
dat ziet er inderdaad wel erg leuk uit en ik ben benieuwd of iemand enige ervaring met Cottonwood heeft of misschien andere tips voor een campground in die omgeving.
Bedankt.
Geert
dat ziet er inderdaad wel erg leuk uit en ik ben benieuwd of iemand enige ervaring met Cottonwood heeft of misschien andere tips voor een campground in die omgeving.
Bedankt.
Geert

Die in Gouldings is aan te bevelen... we stonden er een week of twee terug en hij was schoon en had de faciliteiten die we nodig hadden en lag slechts 4 mijl van Monument Valley af!
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Wij hebben in sept 2010 ook op Cadillac gestaan. Leuke omgeving en rustig kamperen. In mei/juni 2012 maken we een 4-weekse reis en willen daar wel terug heen, gezien het in onze route past.
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
Hallo Christa&John,
Bedankt. Ik denk dat het dan Cadillac wordt.
Geert
Bedankt. Ik denk dat het dan Cadillac wordt.
Geert

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3150 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders
-