Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Openbaar vervoer
Openbaar vervoer
Is het te doen om met openbaar vervoer ( bussen treinen) van san fransisco naar las Vegas te gaan en van las Vegas naar san fransisco? En zoja hoelang is dit ongeveer? Alvast heel erg bedankt voor de opmerkingen!!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Openbaar vervoer
Met de trein zal het niet lukken. Je kunt wel met de trein van SF naar LA en met de bus van LA naar Las vegas. Of er een busverbinding is tussen SF en Las vegas wet ik niet. Kijk eens wat de mogelijkheden zijn met de Greyhound bus.e
Ik denk dat vliegen van SF nar LV het makkelijkste en waarschijnlijk ook het goedkoopste is.
Of een auto huren als je iets wilt zien onderweg. Als je een rijbewijs hebt is het geen enkel probleem om te rijden, dat gaat in de VS veel plezieriger dan hier.
Is een groepsreis misschien iets, bijvoorbeeld voor een deel van je reis? Er zijn genoeg organisaties die iets aanbieden zoals Djoser of Trekamerica, zie bijvoorbeeld hier.
Marianne
Ik denk dat vliegen van SF nar LV het makkelijkste en waarschijnlijk ook het goedkoopste is.
Of een auto huren als je iets wilt zien onderweg. Als je een rijbewijs hebt is het geen enkel probleem om te rijden, dat gaat in de VS veel plezieriger dan hier.
Is een groepsreis misschien iets, bijvoorbeeld voor een deel van je reis? Er zijn genoeg organisaties die iets aanbieden zoals Djoser of Trekamerica, zie bijvoorbeeld hier.
Marianne
Volgens mij kan je het beste van San Francisco naar Bakersfield per trein reizen. En dan in Bakersfield overstappen op de bus naar Las Vegas. Ben je oets van 13 uur onderweg. Kijk eens op de website van amtrak, mogelijk bieden ze deze verbinding.
-
Raafje87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ik heb het vorig jaar gevlogen, de prijs voor ticket bij bv Southwest (budgetachtig) is niet veel meer dan bus/trein tickets, de reistijd een stuk minder lang. Ik vond het net zo makkelijk, je hoeft toch geen uren van tevoren voor een domestic flight aanwezig te zijn. Aanrader dus 
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Southwest heeft inderdaad wel eens prima deals en het is ook nog eens een prima maatschappij. Bagage gratis inchecken en een gratis drankje onderweg. Kan meer de moeite waard zijn dan trein/bus.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2870 Weergaves
-
Laatste bericht door Jules40
-
- 11 Reacties