Hey tuurlijk kan het allemaal mooier en beter, maar het zijn JOUW foto's, jij hebt ze gemaakt! Niemand anders!trekkingfan schreef:Als ik dan nu de foto's van de anderen zie van Antelope Canyon, dan lijken de mijne nergens op.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mooi plekje in Page.
- Emphy
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Mooi plekje in Page.
Een probleem wordt alleen maar een probleem als iemand er een probleem van maakt.
Las Vegas->Grand Canyon->Page->las Vegas ( januari/februari 2011)
https://picasaweb.google.com/106476498412935926437" onclick="window.open(this.href);return false;
https://picasaweb.google.com/106476498412935926437" onclick="window.open(this.href);return false;
Op deze manier heeft ook Bashful Bob een tijdje "bovenaan" gestaan. Over Days Inn geen twijfel. Staat terecht op de eerste plaats. De eigenaar stelt er een persoonlijke eer in om zijn klanten tevreden te houden. Ik heb een tijdje met hem staan praten verleden jaar. En om te roken moet je even naar buiten idd Is toch ook niet zo erg?
- Emphy
- Amerikafan
nee natuurlijk is het niet zo raar om even buiten te roken.......en helemaal niet erg. en ik typte al : Days Inn heeft ons gigantish geholpen!!!!
bashfull Bob en Debbies... is 2 handen op een buik. en de reviews die ze hebben zeker de mooie... waar zouden die nou vandaan komen????
en OK al "verneuken" ze de boel dan nog.. je reserveert een kamer.. er wordt je verteld dat het erg rustig is en dat een 3 persoonskamer geen enkel probleem is.. je belt 3 keer .... nee alles is OK.. en dan rij je erheen en dan....
je komt uiteindelijk aan na een rit van 12 + uur denkt ow lekker .. we kunnen een douche nemen.. je neemt een kadootje zelfs mee omdat het zo leuk was aan de telefoon!
en dan ...
bashfull Bob en Debbies... is 2 handen op een buik. en de reviews die ze hebben zeker de mooie... waar zouden die nou vandaan komen????
en OK al "verneuken" ze de boel dan nog.. je reserveert een kamer.. er wordt je verteld dat het erg rustig is en dat een 3 persoonskamer geen enkel probleem is.. je belt 3 keer .... nee alles is OK.. en dan rij je erheen en dan....
je komt uiteindelijk aan na een rit van 12 + uur denkt ow lekker .. we kunnen een douche nemen.. je neemt een kadootje zelfs mee omdat het zo leuk was aan de telefoon!
en dan ...
Een probleem wordt alleen maar een probleem als iemand er een probleem van maakt.
- Emphy
- Amerikafan
nou ik vond het niet zo heel bijzonder,,, maar misschien was ik overvoerd.. dat kan.. Van het hotel naar Horse shoe bend was voor ons 10 minuten ofzo.. het ligt aan de doorgaande weg. Dan vond ik toch echt Monument Valley en Valley off Fire een heel stuk mooier.. maar ja wie ben ik.. het blijft natuurlijk erg persoonlijk wat de een SUPER vind zegt een ander : Nou z bijzonder is het nou ook niet....en wat de ander nou niet zo heel bijzonder vind zegt iemand anders : Ow dt is zo mooi!vnvmouse schreef:Het mooiste plekje in Page is toch wel het uitzichtpunt over de Horseshoe Bend !!! Opgepast, geen randbeveiliging, maar ZOOOOOOOO MMOOOOOIIII !! Vanaf Denny's richting Grand Canyon kom je kilometertje verder aan de rechterkant tegen. Geen opvallende bewegwijzering, dus voor je het weet ben je er voorbij.
Emphy, vervelende ervaring zeg. Moet zeggen dat er inderdaad op lijkt dat al die motels in de Street of Little Motels met elkaar onder een hoed spelen (qua prijs afstemming). Die Debbie's Hideaway kost hetzelfde als de Days Inn Page. Ik begrijp trouwens nu na een bezoek aan Red Rock Motel dat het hier echt per kamer afhangt. Er is volgensmij één kamer die ECHT slecht is bij Red Rock en dat is die links van de receptie. Wat een aftandse bende daar. Alles smerig, plakkerig en in 2-3 jaar niet schoongemaakt (alleen de vloer). BBQ leek zoveel bacteriën te bevatten dat we 'm hebben overgeslagen. Evidence-based research: we hebben een foto van de laden in de keuken genomen: lagen etensresten in die zelfs een hond overslaat. Eigenaresse rookt verschrikkelijk, is helemaal niet vriendelijk en je komt in een buurt waar de "red necks" buiten in witte hempjes lopen te schreeuwen en s'avonds laat vreemde auto's rondrijden... Ik begrijp echt niet dat er zoveel positieve reviews over zijn..... In mijn ogen zou ik eerder voor de Quality Inn / Courtyard / Days Inn gaan in Page.
Voor ons was het hoogtepunt in Page onze overnachtingsplaats. We hadden 2 nachten geboekt bij Dreamkatchers B&B. Dit is voor gans onze reis (32 dagen) de beste overnachting geweest. We werden door de uitbaters -Jarod & Eric - ontvangen met een pintje en een glas wijn. Dan kregen we een rondleiding in het huis, uitleg over de views die je rond het huis had, een half uur uitleg over de bezienswaardigheden in Page en een bespreking van de restaurants en uitleg waar je best een bootje kon huren. Op zich is dat waarschijnlijk vrij standaard. Maar het waren gewoon 2 schatten van mensen. Je bent welkom en je wordt behandeld als een vriend des huizes.
Buiten de informatie, lieve gastheren, lekker ontbijt hebben ze nog een extraatje: een jacuzzi op het dak van hun garage. Echt heel erg leuk voor in de nacht sterren te kijken. De beste tip, van onze hele reis, die ik iemand kan geven als ze een overnachtingsplaats nabij Page zoeken!
Buiten de informatie, lieve gastheren, lekker ontbijt hebben ze nog een extraatje: een jacuzzi op het dak van hun garage. Echt heel erg leuk voor in de nacht sterren te kijken. De beste tip, van onze hele reis, die ik iemand kan geven als ze een overnachtingsplaats nabij Page zoeken!
@t1m
Zo kunnen ervaringen toch verschillen. Wij werden in het Red Rock Motel vriendelijk ontvangen. Wel door iemand anders dan de eigenaresse, die er toen niet was... De kamer met (gammele, maar schone) keuken was simpel. Wij vonden het een aardige deal voor $55,- incl. in het hoogseizoen. We hadden een kamer aan de achterkant bij de parkeerplaats.
Zo kunnen ervaringen toch verschillen. Wij werden in het Red Rock Motel vriendelijk ontvangen. Wel door iemand anders dan de eigenaresse, die er toen niet was... De kamer met (gammele, maar schone) keuken was simpel. Wij vonden het een aardige deal voor $55,- incl. in het hoogseizoen. We hadden een kamer aan de achterkant bij de parkeerplaats.
- meijdj
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Jeetje, wat vervelend, Emphy. Wij hadden zo'n 11 maanden vooraf geboekt bij Debbie's Hideaway en we hebben er deze vakantie heerlijk geslapen in een mooie 'suite'. Ook op basis van de reviews en de nr 2 positie op Tripadvisor geboekt...
Moet wel zeggen dat de kerel die daar rond loopt inderdaad een ietwat vreemde snuiter is, maar we hebben verder nergens problemen mee gehad. Had er op basis van de reviews wel wat meer van verwacht, maar het was verder allemaal wel OK. Balen dat het voor jullie zo heeft moeten lopen.
Moet wel zeggen dat de kerel die daar rond loopt inderdaad een ietwat vreemde snuiter is, maar we hebben verder nergens problemen mee gehad. Had er op basis van de reviews wel wat meer van verwacht, maar het was verder allemaal wel OK. Balen dat het voor jullie zo heeft moeten lopen.
Wat is er mis met Rodeway Inn..?
die heb ik geboekt..

die heb ik geboekt..

Rondreis Zuidwesten 2011 http://usarondreis.blog.com
- Emphy
- Amerikafan
Gina->Ginamaria schreef:Wat is er mis met Rodeway Inn..?
die heb ik geboekt..
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... izona.html
Bovendien was het zo toen we aankwamen bij Debbies dat hij vertelde dat we daarheen konden en dat ie zou bellen MAAR dat het wel veel en veel duurder zou zijn dan onze boeking. Wij hadden 3 nachten bij Debbies geboekt voor een 3 kamer appartement a 59$ per nacht zoals ik al vertelde had ik me goed ingelezen op tripadvisor voor dat we op reis gingen en ik wist dat de prijzen rond de 50 a 60 dollar lagen per kamer.
Rick vertelde ons dat als er plaats was in the Rodeway dat we moesten rekenen 100 tot 150 euro per nacht per kamer!
Ik verdenk ze er dus van dat ze gewoon onder een hoedje spelen en bewust overboeken en daar een slaatje uit slaan, maar ik kan het absoluut niet hard maken....
Frappant was ook dat op het moment dat toen wij zijn aanbod voor het rodeway afsloegen en ik hem zei kijk maar op tripadvisor.. daar willen we niet heen hij toch lichtelijk boos werd en we het verder maar moesten uitzoeken.
Wat ik al had verteld, Bij de days inn hebben we heel veel hulp gehad en uiteindelijk kwamen in travellodge terecht. . We hebben eerst de kamers geinspecteerd ( kamers met zicht op lake powell) op verdieping 2. we hebben daar iets van tussen de 28 a 30 dollar per kamer per nacht voor betaald. De kamers in Travellodge waren gewoon goed en schoon! het was heerlijk om op het balkonnetje te zitten met echt een heel mooi uitzicht! Bij de recepie staan 2 computers met gratis breedband internet.
Het is ons heel goed bevallen! het enige wat niet werkte was de wasdroger

---Zie mijn foto's___
Mocht je vragen hebben stel ze gerust.
Groet van Emphy
Aan Yeehaw : Ik heb een review neergezet op tripadvisor over debbies met 1 ster. Er is al een reactie van " de eigenaars" ? met allerlei excuus. Op TA kan ik mijn review niet editen of aanpassen en kan er ook geen nieuwe review op zetten ( pas over 3 maand) ... Ik heb Debbies gemailed over de review en over hun reactie. In de mail heb ik gezegd dat ik hun exuus aanvaard en dat ik " no hard feelings" heb. Tot nu toe geen antwoord gehad.
Ik heb ze 3 dagen geleden gebeld (debbies) en kreeg inderdaad " iemand" aan de telefoon.. toen ik zei dat ik emphy was uit NL die een bad review op TA had neergeschreven en er even over wilde praten werd er gezegd: F*ck you en de telefoon werd neergelegd...
en Debbies Hideaway staat dus nog steeds gewoon nummer 2 op TA..
voor mij is dat echt onbegrijpelijk, omdat ik de TA (Tripadvisor) reviews toch meestal wel vertrouw.
Groet uit Groningen
Bedankt voor je uitleg.
Ik heb Rodeway inn geboekt voor 45 euro ( dit is voor 2 personen voor 1 nacht)
als ik kijk bij travellodge dan kost een kamer voor 2 personen 1 nacht 70 euro ( dit is voor 3 op 4 okt)
ik laat het eerst dus maar zo staan
ik kan volgens mij niet iets goedkopers vinden in Page..
Als iemand dit wel vindt, laat maar weten
ik zal laten weten hoe Rodeway Inn was
Tja, het is altijd lastig met de hotels, nadat ik de Yosemite Cedar Lodge in El Portal had geboekt las ik dat daar een seriemoordenaar heeft rond gelopen. Niet zo'n leuk idee als we daar slapen, maar het maakt het wel spannend zo moeten we maar denken..
als ik kijk bij travellodge dan kost een kamer voor 2 personen 1 nacht 70 euro ( dit is voor 3 op 4 okt)
ik laat het eerst dus maar zo staan

Als iemand dit wel vindt, laat maar weten

ik zal laten weten hoe Rodeway Inn was

Tja, het is altijd lastig met de hotels, nadat ik de Yosemite Cedar Lodge in El Portal had geboekt las ik dat daar een seriemoordenaar heeft rond gelopen. Niet zo'n leuk idee als we daar slapen, maar het maakt het wel spannend zo moeten we maar denken..
Rondreis Zuidwesten 2011 http://usarondreis.blog.com
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
@ginamaria
Ik denk dat met alle hotels jezelf moet ervaren wat je er van vindt.
N.a.v. de goede berichten hierboven hebben wij ook Travelodge gereserveerd voor juli 2012 en dat kost 68 dollar incl. tax. We hebben vaker in een Travelodge geslapen en dat beviel toen prima.
Wat me opvalt is dat op sommige plaatsten de prijzen wel erg hoog op kunnen lopen vooral in juli-augustus.
Heb nog ff gekeken bij Rodeway Inn maar die komt in juli (2 queen beds) zelfs op 102 dollar incl. tax........Daarna heb ik voor jouw datum gekeken oktober bijTravelodge Page, maar die komt op 112 dollar uit met tax, terwijl ik hem vorige week gereserveerd heb voor juli 2012 voor 68 dollar.......erg vreemd.
Ik denk dat met alle hotels jezelf moet ervaren wat je er van vindt.
N.a.v. de goede berichten hierboven hebben wij ook Travelodge gereserveerd voor juli 2012 en dat kost 68 dollar incl. tax. We hebben vaker in een Travelodge geslapen en dat beviel toen prima.
Wat me opvalt is dat op sommige plaatsten de prijzen wel erg hoog op kunnen lopen vooral in juli-augustus.
Heb nog ff gekeken bij Rodeway Inn maar die komt in juli (2 queen beds) zelfs op 102 dollar incl. tax........Daarna heb ik voor jouw datum gekeken oktober bijTravelodge Page, maar die komt op 112 dollar uit met tax, terwijl ik hem vorige week gereserveerd heb voor juli 2012 voor 68 dollar.......erg vreemd.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
- Emphy
- Amerikafan
Ik kijk altijd op de site van het hotel zelf en op priceline, hotwire, bookit en hotels.com etc etc.Ginamaria schreef:Bedankt voor je uitleg.
ik laat het eerst dus maar zo staanik kan volgens mij niet iets goedkopers vinden in Page..
Als iemand dit wel vindt, laat maar weten![]()
ik zal laten weten hoe Rodeway Inn was![]()
Op jouw datum 3 oktober 2011 zag ik Travellodge staan voor 79 $
Ik adviseer je zowiezo om even te bellen met ze, want mijn ervaring is dat je soms een stuk van de prijs afkrijgt!
(meld je even met Hi ik ben huppelepup van The Netherlands, Europe overseas I am calling from home. Do you have some time to give me information about the Hotel ? )
Uiteraard is het ook belangrijk qua accomodatie hoelang je er verblijft.
als je s'avonds laat aankomt moe en alleen maar slaapt en s'morgens vroeg weer verder gaat maakt het allemaal niet zo heel veel uit.. mits het bed en badkamer maar schoon zijn en er geen ontzettend kabaal in het hotel is s'nachts.
maar in mijn geval verblijf ik meestal meerdere dagen .. en dan wordt het wel belangrijk welk uitzicht en kamer je krijgt.
Ik heb het even nagekeken. Voor de 4 nachten Travellodge 2 kamers op de etage en balkon met mooi uitzicht op Lake Powell hebben wij 316$ totaal betaald.
wat ik nu ineens wel zag is dat ze wel 1.50$ per kamer per nacht voor een kluisje op de rekening hadden gezet.. ( dat zie ik nu pas )

PS Ginamaria: je betaalt in de USA vrijwel altijd per kamer! dus of je nou met 1 of 2 personen verblijft maakt niet uit. De hotels hebben wel een restrictie meestal van bijvoorbeeld max 3 op de kamer.. maar in principe betaal je voor de kamer. Bij sommige reissite's heb ik gemerkt, worden de kosten voor een overnachting ineens duurder als je 2 personen opgeeft in plaats van 1

- pumi1000
- Amerika-expert
@ emphy
Ziet er toch goed uit Travelodge van de foto's. Ben blij dat ik hem ook geboekt heb. Mooie uitzichten in de verte!!
Ziet er toch goed uit Travelodge van de foto's. Ben blij dat ik hem ook geboekt heb. Mooie uitzichten in de verte!!
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
- Gringo
- Amerika-ontdekker
de naam van het restaurant is fiesta mexicana fam. restaurantEmphy schreef:In Page is een mexicaans restaurant,, ik ben de naam kwijt maar heb nog wel fotoo's het is geweldig mooi en het eten is heerlijk!!! en niet duur.. ik heb er foto's van (veel zelfs) het zit aan de hoofdstraat naast een wasserette.. ik kan het iedereen aanbevelen!
uit een warm Page Gringo

- Gringo
- Amerika-ontdekker
ina schreef:Bij Denny's is zeker een mooi plekje, vooral met zonsondergang, je kan een stukje naar beneden lopen en ergens gaan zitten. Er zaten veel verliefde stelletjes, heel romantisch. Aan de ene kant de slingerende Colorado river, de andere kant de Glen Canyon dam.
Bedoel je de scenic road even voorbij Denny's ? daar heb je zeker een mooi uitzicht !
Gringo

- UtopiaX
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
2 weken geleden bij Debie's gelogeerd en prima tijd gehad. Grote kamers en tof keukentje. Ja het is wat verouderd maar wel behoorlijk proper allemaal en ruim. Toen we aankwamen hing er wel een briefje dat er niemand aanwezig was maar dat we moesten bellen en dat ze er 5 minuten later zouden staan. Wij dus gebeld en 5 minuten later was hij al aanwezig. Zowel Tom als Tony hebben ons uitgebreid geholpen met informatie over Page en toen we 's avonds buiten aan het eten waren kwam Tom spontaan ons tuintje binnen en vroeg of hij een vuurtje moest aansteken voor ons. Vonden we wel ok dus nam hij wat hout en legde het in de put waarna we samen aan het kampvuur hebben gezeten, was er heel gezellig!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja!Gringo schreef:ina schreef:Bij Denny's is zeker een mooi plekje, vooral met zonsondergang, je kan een stukje naar beneden lopen en ergens gaan zitten. Er zaten veel verliefde stelletjes, heel romantisch. Aan de ene kant de slingerende Colorado river, de andere kant de Glen Canyon dam.
Bedoel je de scenic road even voorbij Denny's ? daar heb je zeker een mooi uitzicht !
Gringo
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Wij zijn daar 2 weken geleden ook naar een zonsondergang gaan kijken. Was heel erg mooi. We hadden het geluk dat we er helemaal alleen waren 
Pas toen de zon al bijna helemaal onder was, kwam er nog een duitse familie aan...

Pas toen de zon al bijna helemaal onder was, kwam er nog een duitse familie aan...
Duitsers en laatste minuut 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1083 Weergaves
-
Laatste bericht door Ska_Amerika