Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wie ook in juni Los Angeles?
-
- Amerikafan
Wie ook in juni Los Angeles?
Hi, heb net topic geplaats onder het forum "zuidwesten" [californie]. Ben daarin bovenstaande vergeten te zetten.
mocht je ook rond die tijd die kant op gaan hoor ik het graag!
Thanx!
mocht je ook rond die tijd die kant op gaan hoor ik het graag!
Thanx!
-
- Amerikafan
Meer dan een dag of 3 heb je echt niet nodig in Los Angeles. Het is een stad van 4 miljoen inwoners, dus je kunt er wel een maand rondzwerven en dan nog niet alles gezien hebben, maar om de hoogtepunten uit de stadsregio te zien heb je echt aan een dag of 3 genoeg.
Ik zit in ieder geval "in de buurt", maar dat komt omdat ik in de regio woon.
Ik zit in ieder geval "in de buurt", maar dat komt omdat ik in de regio woon.

"I reject your reality, and substitute my own!"
-
- Amerikafan
- Mostertje
- Amerikafan
Weet ik nog niet. We zijn vanaf 30/5 in Californië en reizen via Grand Canyon, Las Vegas, Death Valley en Sequoia Valley naar San Francisco. Ik heb een Marco Polo boekje en wat tips van forumleden en verder zien we daar wel weer. We blijven twee nachten in LA, omdat we op 13 juni vanaf LAX naar NY vliegen en die dag al om 11.00 uur de auto in moeten leveren. Het leek mij dus beter om een dag eerder al te arriveren, om zo niet te veel te hoeven haasten.
- bluewolf
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
ook in cali in juni
Heejzz ja ik heb het rond, ga ook naar californië in juni! Zou eerst florida doen, miami, maar is toch een coast trip geworden in Californië. Ik vertrek 2 Juni vanaf schiphol naar San Francisco,en vertrek 12 Juni vanaf Los Angeles weer terug.De auto die ik via reisbureau heb gehuurd is een Pontiac Grand Am,en ik heb alleen de eerste hotelovernachting geboekt,waar ik de rest van de tijd ga zijn is nog een raadsel,maar dat vind ik juist cool,ik ga toch alleen
.
Wel apart, op de site van mijn hotel, staan allemaal mooie foto`s. Keek ik ff in Google Earth, zag ik van bovenaf dat mijn hotel aan de ene kant aan een drukke weg ligt,en aan de andere kant aan een spoorrails
haha nouja misschien haalt de jetlag me door de herrie heen.

Wel apart, op de site van mijn hotel, staan allemaal mooie foto`s. Keek ik ff in Google Earth, zag ik van bovenaf dat mijn hotel aan de ene kant aan een drukke weg ligt,en aan de andere kant aan een spoorrails

- Mostertje
- Amerikafan
He bluewolf,
Wij zijn als het goed is ook op 12 juni in LA. Wij gaan echter op 13 juni pas vliegen en gaan dan eerst nog vier nachten naar NY voordat wij terug naar Nederland vliegen.
Spannend hoor, zo in je eentje en dan maar kijken waar je heengaat. Maar ik denk dat het een onvergetelijke ervaring gaat worden.
Heel veel plezier en misschien tot ziens.
Leoniek
Wij zijn als het goed is ook op 12 juni in LA. Wij gaan echter op 13 juni pas vliegen en gaan dan eerst nog vier nachten naar NY voordat wij terug naar Nederland vliegen.
Spannend hoor, zo in je eentje en dan maar kijken waar je heengaat. Maar ik denk dat het een onvergetelijke ervaring gaat worden.
Heel veel plezier en misschien tot ziens.
Leoniek
- helena
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: ook in cali in juni
Hé Bluewolf, dan reizen gelijktijdig, ga je met KLM?bluewolf schreef: Ik vertrek 2 Juni vanaf schiphol naar San Francisco,
Helena
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 4464 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 13 Reacties