Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
baby & peuterstoeltje camper huren, meenemen of kopen in VS?
baby & peuterstoeltje camper huren, meenemen of kopen in VS?
Wij vertrekken over een maand naar de VS om een rondreis te maken met als begin- en eindbestemming San Francisco. We hebben een camper gehuurd bij Moturis en reizen met twee kinderen (3,5 jaar en 10 maanden). We zitten nu een beetje in dubio wat we met de autostoeltjes moeten... Ik lees constant dat de stoeltjes die door de maatschappij(en) te huur worden aangeboden smerig zijn (om mijn kind daar dan 4 weken in te zetten vind ik niet echt een goed idee). Heeft iemand hier ervaring mee?
We kunnen ook het stoeltje van de oudste meenemen in het vliegtuig en alleen een stoeltje voor de jongste huren of aanschaffen (zij heeft geen eigen stoel in het vliegtuig, dus mag geen stoeltje mee), maar weet niet of ik zin heb om met een stoeltje te gaan zeulen (2 kinderen, handbagage, een wagen, e.d. is al meer dan genoeg).
De laatste optie is om twee stoeltjes aan te schaffen in San Francisco. Maar ik vraag me dan af hoe je bij de dichtstbijzijnde Walmart komt met twee kinderen die niet in een stoeltje zitten; of ze daar alle stoeltjes op voorraad hebben (ik lees wel eens dat mensen ze van te voren bestellen en naar de juiste winkel laten sturen en ze daar ophalen, maar dat lijkt me ook weer zo omslachtig).
Kortom: ik kom er niet uit! Heeft iemand ervaring en/of een goede tip?
Alvast bedankt!
We kunnen ook het stoeltje van de oudste meenemen in het vliegtuig en alleen een stoeltje voor de jongste huren of aanschaffen (zij heeft geen eigen stoel in het vliegtuig, dus mag geen stoeltje mee), maar weet niet of ik zin heb om met een stoeltje te gaan zeulen (2 kinderen, handbagage, een wagen, e.d. is al meer dan genoeg).
De laatste optie is om twee stoeltjes aan te schaffen in San Francisco. Maar ik vraag me dan af hoe je bij de dichtstbijzijnde Walmart komt met twee kinderen die niet in een stoeltje zitten; of ze daar alle stoeltjes op voorraad hebben (ik lees wel eens dat mensen ze van te voren bestellen en naar de juiste winkel laten sturen en ze daar ophalen, maar dat lijkt me ook weer zo omslachtig).
Kortom: ik kom er niet uit! Heeft iemand ervaring en/of een goede tip?
Alvast bedankt!
Re: baby & peuterstoeltje camper huren, meenemen of kopen in
Hoi, wij gaan ook over een maand vanuit sfo met de camper (met 2 kids van 3 en 4). Wij gaan met Roadbear, die verhuurt geen stoeltjes. Omdat (bij roadbear, ik weet niet of dat ook voor Moturis geldt) er alleen heupgordels in de camper zitten kan je geen stoeltje uit Nederland meenemen. Misschien heb je iets aan dit bericht: viewtopic.php?f=30&t=34298#p575333.
bedankt voor je reactie!
Dat was inderdaad waar ik zo'n beetje naar op zoek was! Nu heb ik nog wel wat vragen, maar ik heb even een persoonlijk mailtje gestuurd naar degene die dat topic is begonnen, hopelijk kom ik daarmee wat verder...
Dat was inderdaad waar ik zo'n beetje naar op zoek was! Nu heb ik nog wel wat vragen, maar ik heb even een persoonlijk mailtje gestuurd naar degene die dat topic is begonnen, hopelijk kom ik daarmee wat verder...
Heb ik ook gedaan (een PB gestuurd) maar tot op heden helaas nog geen antwoord gehad. Vanuit het ophaal punt van roadbear is het maar 2,5 mijl, nog wel te doen dus. Vanuit het ophaalpunt van Moturis in SFO ben je 1 mijl verwijderd van de walmart winkel... 

Wij huren onze RV via Moturis en konden voor 39dollar excl tax een kinderstoel reserveren. Wat ik heb begrepen is dat stoeltjes kopen rond de 50 a 60 dollar kost dus dit lijkt een prima optie zo (iig voor de mensen die huren via Moturis) En als ze echt zo smerig zijn dan leg ik er wel een handdoek in ofzo en een soppie over de gordels. Gewoon makkelijk om een stoel te hebben zodra je in je camper stapt en wetende dat het past ed.
-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben geen RV gehuurd maar hadden wel voor 3 weken een huurauto met een autostoeltje. En ik moet zeggen, die van ons was echt gereinigd en was helemaal verpakt zodat het duidelijk was dat ie chemisch gereinigd was. Was trouwens wel 70 dollar, dus wel aardig aan de prijs.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Omdat wij met de taxi van thuis naar de luchthaven rijden hebben wij 2 auto stoeltjes voor onze kleinkinderen bij ons.
Inderdaad zal het een heel gesjouw zijn maar dat is helaas niet anders.
Gr.
Reny
Inderdaad zal het een heel gesjouw zijn maar dat is helaas niet anders.
Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Wij zouden inderdaad een stoeltje kunnen huren voor 39 euro (volgens mij zijn ze ook zoiets als je ze koopt, maar huren is inderdaad wat minder omslachtig) en zelf even schoonmaken o.i.d is ook geen probleem, maar voor onze jongste (die moet nog in een maxi cosi achtig ding) schijnen ze geen stoeltjes te verhuren, dus daar moeten we er sowieso eentje voor aanschaffen, dan maar meteen alletwee bij Walmart o.i.d kopen...
Heb inmiddels contact gehad met Moturis en het blijkt dat zij wel verschillende stoeltjes in de verhuur hebben. Ze vroegen naar het gewicht van de kinderen en zoeken aan de hand daarvan stoeltjes voor ons uit die we kunnen huren. Scheelt toch weer een hoop gedoe!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht