Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Taart eten in Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
suuske
Amerika-ontdekker

Taart eten in Las Vegas

Bericht door suuske »

Nog even op de valreep want maandag vertrekken we dan eindelijk naar USA..
Mijn dochter wordt 18 jaar als we in Las vegas zitten, we hebben al hele mooie dingen geboekt op die dag maar... ik zou toch nog wel graag ergens taart gaan eten. Wie heeft er een leuke tip?
Laatst gewijzigd door Rob op 06 jul 2011, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast, alles in hoofdletters staat erg scheeuwerig
Nikie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 23
Contacteer:

Re: Taart eten in Las Vegas

Bericht door Nikie »

In het Bellagio, net achter de binnentuin, zit een heel beroemde patissier: Jean Philippe Maury. Het is een open zaak met heel veel verschillende gebakjes, taartjes, ijsjes, chocolade, croissants, koffie, fris etc. Niet goedkoop, maar wel heel erg lekker. Ook is er de grootste chocoladefontijn (met certificaat van het guiness book of records). Je kunt in de zaak zelf niet zitten, maar direct erbij in de gang zijn wel tafeltjes en stoeltjes waar je kunt gaan zitten. Je zit dan in een gang waar veel mensen doorheen wandelen, dus niet in een restaurant o.i.d. maar wel aan tafeltjes die er voor staan.
1994: NY naar LA(trein) 1997: NY
2001: TX/FL 2002: TX/LA/MS
08: CA/AZ/NM/UT/NV 09: NY/CA/AZ/UT/NV 10: CA/AZ/UT/CO/NV
11: CO/SD/WY/MO/UT/NM/AZ/NV 12: WA/Canada/MO/WY/ID/UT/AZ/NV
13: Atlanta-LV 14: LV/AZ/NM/CO/UT/CA/NV 15: CA/AZ/UT/CO/NV
16: WA/OR/CA/NV
felice
Amerika-ontdekker

Bericht door felice »

had ik nog niet eens aan gedacht, maar handig die taart tip.
heb ik ook nodig ja, voor een jarige dochter.
Er zijn toch slechtere plekken om jarig te zijn?
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Kanaleneiland?
Laatst gewijzigd door Rob op 06 jul 2011, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
mreijrink
Amerika-ontdekker

Bericht door mreijrink »

hawaii!!! (maar niet heus natuurlijk), daar zitten wij namelijk dit jaar tijdens mijn verjaardag.

De westkust hebben we dan net achter de rug.
InezS82
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door InezS82 »

De Cheesecake Factory in de Forum Shops van het Caesar's Palace?
Heb er zelf nog nooit gegeten, dus geen idee of het lekker is :).
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Cheese cake factory is erg leuk en ze hebben veel keus. Tot Dutch apple pie aan toe.
Nog een tipje, geef aan de serveerster door dat ze jarig is en haar gebakje wordt al zingend bezorgd. Bij onze cheesecake factory met kaarsje en een boord versierd met chocola erop geschreven "happy birthday to you".
Bijna alle restaurants in Amerika doen dat wel trouwens, het zingen dan.
JKG
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door JKG »

Mocht je nog off-strip een taartje willen eten, tegenover MGM (Op E Tropicana Ave) zit Coco's Bakery. Die hebben ook lekkere taarten kan ik uit eigen ervaring vertellen.
Een slice kost ongeveer 4-5 dollar en dan krijg je een flink stuk, in Nederland zijn dat ongeveer 2 stukken aan elkaar.
Cheesecake in Amerika moet je van houden, vertaald is het dan wel kwarktaart, maar de Amerikaanse kwarktaart doet de naam 'cheese' wel eer aan, ik vind
er teveel kaas qua smaak in zitten, wat ik in Nederland nog nooit (gelukkig) heb geproefd.
Overigens als je wilt zitten bij de Cheesecake Factory kan het zijn dat je een wachtrij hebt voor je direct kan zitten. Overigens is dat restaurant wel erg populair.. ook in San Francisco bijv. had je een wachttijd van een uur (en dan was het al 19.30u ofzo) en in Las Vegas in de Forum Shops zag ik dan ook al een leuke rij wachtenden staan, maar dat was dan ook om 17u ofzo.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Amerikaanse cheesecake is inderdaad niet hetzelfde als de Amerikaanse versie. Die is een stuk voller en zwaarder. Persoonlijk hou ik meer van de Amerikaanse stijl. Bij de Cheesecake Factory hebben ze overigens niet alleen maar cheesecake maar ook heel veel andere soorten taart en desserts en een hele uitgebreide menukaart. Ze zitten ook onder de naam "Grand Lux Cafe" ook nog in The Venetian en Palazzo. Een iets vereenvoudigd menu, maar met kortere wachttijden, 24 uur per dag open en van dezelfde eigenaar.
suuske
Amerika-ontdekker

Bericht door suuske »

helemaal goed gekomen met de taart... Jean Philipe Mauri was lekker om te zien maar erg ongezellig om te zitten dus dat hebben we niet gedaan. Ook zaten we een beetje met tijdgebrek vanwege de volgeplande dag..Een paar dagen later alsnog bij de cheescakefactory in San Francisco taart gegeten, inderdaad erg veel keuze!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer