Ik kan alleen mijn eigen ervaring delen hier:
Wij verbleven in MGM Grand en wilden naar Studio 54. Wij waren er op dinsdag, woensdag en donderdag. Gelukkig stonden ze voor Studio 54 's middags kaartjes uit te delen met gratis toegang voor 24.00 uur. Hier hebben we ook gebruik van gemaakt. We zijn voor 12 uur naar binnen gegaan en hoefden geen entree te betalen. Er stond geen rij en het was binnen nog vrij rustig. Er is wel een dresscode, wat inhoudt dat casual kleding niet is toegestaan. Ik had een pantalon aan en een blouse en mocht naar binnen, maar alles behalve een spijkerbroek of korte broek is volgens mij wel prima. Om je een idee te geven: De meeste dames in Vegas lopen er vaak bij in cocktail jurkjes als ze uitgaan. Ik betaalde voor een biertje 8 dollar per stuk. We hebben wel een superleuke avond gehad, maar reken dus op 100 dollar per persoon als je een beetje door drinkt...

Net zo duur als een goed stapavondje Eindhoven in euro's, waar ik vandaan kom.
Naast de clubs heb je ook nog de hotelbar en andere kleinere bars waar je vaak in een booth of aan tafel zit met goede muziek. Vaak net zo gezellig, daar betaal je voor een biertje tussen de 4-6 dollar, afhankelijk van waar je naar toe gaat of net in een happy hour zit.
Mocht je wellicht ook nog een gentlemen's club willen bezoeken: Reken op 20 dollar entree plus 20 dollar voor een lapdance. Biertje rond de 10 dollar en als de vrouwen vragen om een drankje: Zeg gewoon nee, want als je ja zegt drinken ze waarschijnlijk de duurste champagne en kun je nog weleens een fikse rekening voorgeschoteld krijgen. Aan de andere kant: It's Vegas! Geld moet rollen...
Veel plezier!
(Ik heb het geluk gehad om Las Vegas al 4x te mogen bezoeken en voor mij blijft het een super stad. Een groot pretpark voor volwassenen zeg ik altijd maar..)