Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gouldings campground bij Monument Valley: betaling
Gouldings campground bij Monument Valley: betaling
Even terug heb ik een overnachting geboekt bij Gouldings campground bij monument valley , maar dit bedrag is nog steeds niet van de cc af. Is dat normaal ? Moet dit betaald worden bij aankomst ?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: gouldings campground
Staat meestal in de voorwaarden van de boeking, de ene campground wil een nacht van te voren betaald hebben als zekerheid voor een no-show de andere betaal je pas bij aankomst.
ik zie zo meteen niets staan over vooraf betalen fo niet. Daarmee dat ik hier eens kwam horen hoe dat bij andere mensen is
Ik heb net even voor jouw gekeken, ons werd ook pas afgehouden op het moment zelf, dat was wel in 2008.
Bart
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
bedankt Bart! Dat weten we dan ook weer !
Even iets anders, jij hebt ook in PH towers overnacht eh ? Wij hebben dit geboekt voor september maar nu zag ik op mijn afschriften dat ze 2 keer het voorschot eraf hebben gehaald. Dus eig dat we het volledige verblijf al betaald hebben want we blijven er 2 nachten. Was dit bij jullie ook ?
Even iets anders, jij hebt ook in PH towers overnacht eh ? Wij hebben dit geboekt voor september maar nu zag ik op mijn afschriften dat ze 2 keer het voorschot eraf hebben gehaald. Dus eig dat we het volledige verblijf al betaald hebben want we blijven er 2 nachten. Was dit bij jullie ook ?
Neen, bij ons hadden ze maar één nacht afgehouden op voorhand. Wij verbleven er 4 nachten.
Bart
Bart
Grts, Bart
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wij hebben voor dit jaar Gouldings geboekt. Volgens mij is die ene nacht gewoon betaald, maar ik zal dat nog even navragen bij de man die alles betaald 

- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Die man die alles betaald zegt dus dat het bedrag er niet af is. Dus dat gebeurt pas als we daar zijn.
oke bedankt!
Ivm PH towers, kheb een mail gestuurd, hopelijk wordt dat terug gestort..
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
De Gouldings Campground vraagt om je cc gegevens voor de zekerheid die ze willen hebben. Ter plekke moet je inderdaad het gehele bedrag voldoen met je cc. Je krijgt zelfs nog 10% korting als je lid bent van de ANWB of andere AAA aangesloten bedrijven 

November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je het nu kunt missen is het toch niet erg dat het afgeschreven is? Misschien heb je een goede koers gehad, en straks heb je wat meer ruimte.Evelien. schreef:oke bedankt!
Marianne
Re: Gouldings campground bij Monument Valley: betaling
da is waar Marianne, maar ik had hun gemaild en blijkbaar hadden ze 2 kamers geboekt ipv 1. Dat even recht gezet dus ik gok dat ze het dan wel zullen terug storten
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Gouldings Campground hoef je pas bij aankomst te betalen, je hebt 10% korting op vertoon van je anwb pasje. ( ze willen hem wel zien)
Hoi,
wij waren hier eergisteren en moesten het bedrag ter plekke betalen (minus de Anwb korting op vertoon van de Anwb pas).
Groet,
Annegrn
wij waren hier eergisteren en moesten het bedrag ter plekke betalen (minus de Anwb korting op vertoon van de Anwb pas).
Groet,
Annegrn
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3145 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders