Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Death Valley hotels zijn vol, wat nu?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
bollie
Amerika-ontdekker

Death Valley hotels zijn vol, wat nu?

Bericht door bollie »

Hoi,
Ik ben inmiddels druk bezig met het boeken van de laatste hotels voor onze reis naar Amerika.
Gaat redelijk goed alleen denk ik nu een probleempje te hebben met het vinden van een hotel in Deaht Valley.
Stom natuurlijk dat ik niet eerder heb bedacht dat er niet zoveel capaciteit is, maar ja dat verander ik nu niet meer.
We zoeken een hotel op 9 augustus voor 1 nacht, 2 volwassenen en 2 kinderen...
We komen uit Las Vegas en gaan door naar Mammoth lakes (deze beide hotels zijn al geboekt).
Hebben jullie nog suggesties? Ik ben er niet bekend en weet het niet zo goed. Slapen in de auto lijkt me ook niet echt prettig...
Alle reacties zijn welkom,
Alvast bedankt,
groetjes
Rover
Amerikafan

Re: Death Valley hotels zijn vol, wat nu?

Bericht door Rover »

Er zijn wel wat motels in Beatty, niet erg ver van Death Valley. Met een beetje plannen kun je een goede route uitstippelen voor de 2 dagen
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Je zou Panamint Springs of Lone Pine kunnen proberen, of Beatty.
Als je iets reserveert wat je gratis kunt annuleren kun je tot op het laatst nog checken of er nog iets vrijkomt in het park.

Marianne
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

bollie schreef:... denk ik nu een probleempje te hebben met het vinden van een hotel in Death Valley.
Stom natuurlijk dat ik niet eerder heb bedacht dat er niet zoveel capaciteit is, maar ja dat verander ik nu niet meer.
We komen uit Las Vegas en gaan door naar Mammoth lakes (deze beide hotels zijn al geboekt).
Zoiets dergelijks deden wij tijdens onze eerste Amerikareis in het jaar 2000.
In mijn reisverslag 2000 beschrijf ik onze route en bezoeken aan Death Valley. Wij kwamen ook uit Las Vegas en overnachtten in een hotel in Beatty. De volgende dag via Death Valley naar Lee Vining.
Kijk bij de dagen 17 en 18.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
vtveen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door vtveen »

Wij hebben (bewust) geslapen in Tecopa Hot Springs Resort.
Ik denk wel dat een rit naar Mammoth Lakes de volgende dag wel erg ver is.

Jaap
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
kaiman
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door kaiman »

In Beatty heb je Motel 6. Goed hotel, schoon en vriendelijk.
Heb gisteren ook twee kamers geboekt voor september.
breaker9240
Amerikakenner

Bericht door breaker9240 »

Je kan een hotel proberen boeken in de plaatsen hierboven genoemd.

Maar blijf toch maar af en toe kijken of je in DV zelf geen plaatsje vrij krijgt.
Geregeld komt er toch nog een plaatsje vrij...

Hebben wij ook al gehad dit jaar..
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Zorg dat je de telefoonnumeers van Furnace Creek en Stovepipe Wells bij je hebt, en bel ze op in de ochtend rond een uur of twaalf, het is mij al twee keer gelukt om zo toch een kamer te boeken.
Lukt dat niet kan je altijd in Beatty of Shoshone proberen of ergens naders onderweg.
bollie
Amerika-ontdekker

Bericht door bollie »

markro schreef:
bollie schreef:... denk ik nu een probleempje te hebben met het vinden van een hotel in Death Valley.
Zoiets dergelijks deden wij tijdens onze eerste Amerikareis in het jaar 2000.
In mijn reisverslag 2000 beschrijf ik onze route en bezoeken aan Death Valley. Wij kwamen ook uit Las Vegas en overnachtten in een hotel in Beatty. De volgende dag via Death Valley naar Lee Vining.
Kijk bij de dagen 17 en 18.

Leuk reisverslag! Ik heb inmiddels het stagecoach hotel in Beatty geboekt.
Bedankt voor de tips.
groetjes
bollie
Amerika-ontdekker

Bericht door bollie »

Pete.Z schreef:Zorg dat je de telefoonnumeers van Furnace Creek en Stovepipe Wells bij je hebt, en bel ze op in de ochtend rond een uur of twaalf, het is mij al twee keer gelukt om zo toch een kamer te boeken.
Lukt dat niet kan je altijd in Beatty of Shoshone proberen of ergens naders onderweg.
Ga ik zeker doen, maar ik vind het wel lekker dat ik in ieder geval terecht kan in Beatty mocht het in Furnace Creek niet lukken.
Bedankt voor de tip.
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Ik zou het inderdaad daags tevoren nog even telefonisch proberen. Is ons op deze manier ook 2x gelukt. Er zijn altijd annuleringen.

er is nog een derde mogelijkheid om in Death Valley NP zelf te logeren: Panamint Springs Resort. Is een eenvoudig, maar keurig motel met een leuk restaurantje. Een paar mijl het park in langs de weg als je in het westen het park binnenkomt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer