Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Leuke camping/RV parc westkust?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
FamilieG
Amerika-ontdekker

Leuke camping/RV parc westkust?

Bericht door FamilieG »

Ik ben op zoek naar een leuke camping (waar we met de camper kunnen staan) ergens op de route van Santa Cruz naar Santa Barbara.
Ik wil graag voor de eerste nachten van onze rondreis door het Zuidwesten 1of 2 campings reserveren ivm Labour Day (dat net dat weekend valt...)
Heeft iemand een tip?
Alvast bedankt!

Jasmijn
schellie
Amerikafan

Re: Leuke camping/RV parc westkust?

Bericht door schellie »

Jasmijn.
Flying Flags RV Resort in Buelton aan de 101, een mooie rv camping. wij hebben hier al een paar keer overnacht.
je zou de volgende dag een bezoekje kunnen brengen aan Solvang, een Deense enclave (dorpje) wat ongeveer 6 mijl vanaf Buelton ligt.
Succes schellie
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

WIj hebben al drie keer op Pismo Coast Village in Pismo Beach gestaan. Maar Labor Day? Oef, dat zal druk zijn!
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Wij hebben op dezelfde camping als Nieuwenoord gestaan, Prima camping, maar ik begrijp dat je op deze camping in het weekend niet voor 1 nacht kunt boeken.
FamilieG
Amerika-ontdekker

Bericht door FamilieG »

Bedankt voor de reacties! Ik zal eens gaan informeren wat de mogelijkheden zijn!
Heb er tijdens het boeken van de reis helemaal niet aan gedacht Labor Day precies in het eerste weekend van de reis zat... Anders was ik wel een paar dagen later gegaan...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer