Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Drukte ivm Labour Day

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
FamilieG
Amerika-ontdekker

Drukte ivm Labour Day

Bericht door FamilieG »

Ik vroeg me af of we van te voren een camping moeten reserveren in verband met Labour Day...
We halen de vrijdag voor het Labour Day weekend (Labour Day is maandag erna) onze camper op en ik ben bang dat de Amerikanen dan ook massaal voor een lang weekend de campings opzoeken, maar misschien schat ik dat helemaal verkeerd in?
O ja, we zijn dan rond Santa Cruz/ San Luis Obispo..

Jasmijn
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Drukte ivm Labour Day

Bericht door Rob »

Zou dat zeker doen, vooral omdat je ook nog langs de kust wil reizen dat weekend.
Hou er rekening mee dat veel campgrounds in zo'n druk weekend een minimum reservering van 2 nachten aanhouden.
Big Al
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia

Bericht door Big Al »

Absoluut. Amerikanen krijgen maar weinig vakantie. Eén week voor niet-professionele beroepen en drie weken voor 'professionals'. De lange weekeinden worden derhalve benut door grote aantallen mensen om te gaan kamperen en campings/motels/etc. zijn derhalve vaak volledig geboekt.
FamilieG
Amerika-ontdekker

Bericht door FamilieG »

Ok! Heel erg bedankt voor de reacties! Ik ga een leuke camping zoeken en van te voren boeken!
Big Al
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia

Bericht door Big Al »

Tussen haakjes, Labour Day is in Canada. In de VS is het Labor Day. :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht