Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hotel aanraders Zion, Bryce en Grand Canyon?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
caatje85
Amerikafan

Re: hotel aanraders Zion, Bryce en Grand Canyon?

Bericht door caatje85 »

Iemand ervaring met Terrace Brook Lodge in Springdale?
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Kijk voor de Terrace Brook Lodge in Springdale bij de AllesAmerika-beoordelingen (1 review):
http://beoordelingen.allesamerika.com/4 ... rook+Lodge
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
dafkapin
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door dafkapin »

Enkele nachten geleden hebben wij overnacht in de Best Western van Grand Canyon, we kregen een update van de kamer en hadden een mooie kamer in een van de bijgebouwen, microgolf en koelkast aanwezig, extra wastafel en wat een ontbijt 's morgens, inbegrepen in de prijs, ik vond het zeker de moeite waard, ligt wel in Tusayan en dus niet aan de rim zelf

Vorige nacht in Ruby's Inn overnacht in Bryce, was ook een mooie kamer maar niet meer dan dat, we zaten in het lakeview gebouw en dus weg van het hoofdgebouw, was relatief rustig

Momenteel zitten we in Best Western Zion in, mooie grote kamer, hele rustieke lobby en zijn gaan eten in de steakhouse van het hotel en zitten hier nu allebei na te puffen van de maaltijd
Elisa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Elisa »

Wij vorige nacht overnacht in Best Western Bryce Canyon Grand! Een aanrader hoor! Heel nette kamer en badkamer + ontbijtbuffet!
In Zion hebben we eergisteren overnacht in Zion park motel. Goed voor de prijs die ze vragen. Maar wel niet zo'n goede bedden!
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Nicole777
Amerika-ontdekker

Bericht door Nicole777 »

Ik ga dit topic in de gaten houden, want ben ook nog op zoek! Ik zoek specifiek hotels/motels/cabins in Springdale en Tropic (en in Moab en Page, maar dat is offtopic). Ik wil graag basic en goedkoop: richtprijs tussen $50 en $80. Ik ben er nog niet geweest, dus kan nog niets zeggen over kwaliteit e.d., maar tot nu toe heb ik gevonden:

Grand Canyon North Rim
Grand Canyon Lodge, cabin voor $121, motelkamer voor $116. Aan de North Rim is dit de enige mogelijkheid. (maar TO zoekt denk ik voor South Rim?)

Vraag: op de site van de Grand Canyon Lodge zijn er nog heel veel dagen in juli/aug met beschikbare kamers/cabins, maar sept/okt zijn al helemaal volgeboekt. Weet iemand hoe dat kan, in sept/okt zou het toch veel rustiger moeten zijn dan in juli/aug?

Springdale
Zion Park Motel, $84, helaas is dit al volgeboekt op de data die wij willen (1-3 okt). In dit topic en verder op het forum kom ik Canyon Ranch Motel tegen in dezelfde prijsklasse (en met positieve ervaringen), die ga ik denk ik maar eens proberen te reserveren. Volgens mij is de rest duurder, of heeft iemand nog een ander goedkoop alternatief?

Tropic
Voor ons wordt het denk ik Steppingstone Motel (t/m sept $69, vanaf okt $59), bedankt Rene/gleuknie voor de tip! Heb even erop gezocht binnen dit forum en kom daar een aantal positieve ervaringen tegen.
Alternatief: Bryce Canyon Inn voor $70
Eerdere topics over logeren bij Bryce:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... el#p248578
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... n+#p560512
steson
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door steson »

Wij hebben zeer goede ervaringen in de volgende hotels/B&B's:

Zion: Desert Pearl Inn. Zonder overdrijven toch wel de beste aanrader die ik heb gehad op het forum ! Shuttle naar Zion stopt voor de deur en aan de overkant heb je keuze genoeg uit restaurants. Ontbijten in de Spotted Dog, heerlijk en buffet.

Bryce: Bryce Trail B&B in Tropic. Absoluut een heerlijke B&B met ontzettend mooie themakamers, een hele stille omgeving en bij de zonsondergang op de veranda bovenaan de trap genieten van het uitzicht. Krijg weer heimwee...... En het ontbijt om 08:00 uur met z'n allen en je wordt echt overladen met het heerlijkste eten !! Gastvrouwe was echt superaardig. En het is echt naast de deur van Bryce.
september 2010: Zuid-Westen en Kauai/Maui
mei 2011: Florida en Bahama's
maart 2012: New York
september 2012: Mid-Westen en Oahu/Big Island
juni 2014: Florida
april 2015: Washington/Niagara Falls
September 2015: Noord-Westen en Kauai/Maui
Bizze
Amerikafan

Bericht door Bizze »

3 best westerns gedaan voor deze plaatsen

Grand canyon: best western Grand canyon squire inn in Tusayan. Massa toerisme, maar wel heel mooie en ruime kamers met gratis wifi en een luxe espresso-machine. wel pas vanaf 4pm op de kamer. Veel te klein zwembad voor zo een groot hotel

Bryce: Best western Ruby's inn, ook heel groot maar propere kamers met opnieuw gratis wifi. Lekkere en grote pizza's in de fastfood tent net naast het hotel. Er was een rodeo maar daar zijn we niet naar toe geweest. Zwembad binnen en net groot genoeg. Supermarkt erbij die redelijk betaalbaar was

Zion: best western zion park inn, heel mooi hotel gelegen naast de bergen in springdale. Misschien het mooiste van de 3 maar dat werd helemaal in het niets gedaan omdat we in stinkende rokerskamer terecht kwamen terwijl onze vouchers toch allemaal vermelden dat we niet roker waren. Naar de receptie geweest maar ze hadden helaas geen andere kamer voor handen. Gratis Wifi en een sportbar waar er lekker eten was
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer