Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips gevr. voor grootste en leukste mall van San Francisco.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
kaiman
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Tips gevr. voor grootste en leukste mall van San Francisco.

Bericht door kaiman »

Ik weet dat er een hooop winkels zijn in SF maar ik heb een aantal vrouwen bij me die graag de grootste en leukste mall van sf willen zien.
Hebben jullie tips voor mij zodat ik de dames niet teleur stel.

gr Kai
felice
Amerika-ontdekker

Re: Tips gevr. voor grootste en leukste mall van San Francis

Bericht door felice »

je bent me net voor :)
Als er meer keuze is, graag speciaal ook een tip vanuit de Zuid-Oostkant (wij komen uit Yosemite en willen het onderweg naar SF plannen). We hebben net zitten speuren en komen niet veel verder dan San Leandro. Lijkt me dat dat toch anders moet kunnen..?
rhaf
Amerikafan

Bericht door rhaf »

Heb je hier iets aan?

Grt

San Francisco Bay Area Factory Outlet Malls:

Gilroy Factory Outlets (South): True Outlets=133

Recommended Stores: DKNY, J. Jill, Kenneth Cole, Levi's, Brooks Brothers, Adidas, Nike, Jones New York, J. Crew, Guess, Nautica, Reebok, Polo Ralph Lauren, Rockport, Timberland, Coach, Tommy Hilfiger, Banana Republic.

Vacaville Factory Outlets (East): True Outlets = 93

Recommended Stores: Adidas, Nike, Jones New York, J. Crew, Guess, Nautica, Reebok, Polo Ralph Lauren, Rockport, Timberland, Coach, Restoration Hardware, Tommy Hilfiger, Banana Republic.

Estimated 1.25 hours from San Francisco depending on traffic. Right next to the Jelly Belly Factory, a fun diversion with some shopping too.

Great Mall of the Bay Area (South): True Outlets = 78

Recommended Stores: Abercrombie and Fitch, Banana Republic, Sharper Image, Tommy Hilfiger, Sanrio, Reebok, Ecko, Brooks Brothers, Aeropostale, Nine West, Nike.

Napa Premium Factory Outlets: True Outlets = 46

Recommended Stores: Ann Taylor, Banana Republic, Barneys New York, Calvin Klein, Coach, Cole Haan, Ellen Tracy, J. Crew, Jones New York, Kenneth Cole, Liz Claiborne, Timberland, Tommy Hilfiger.

Petaluma Factory Outlet Mall:True Outlets = 45
rhaf
Amerikafan

Bericht door rhaf »

leukste mall van sf
Ok, ik weet niet welke de leukste mall is....mijn ervaring is dat ze meestal op elkaar lijken met veelal dezelfde winkels....en tja....winkelen vind ik niet echt leuk...dus ik zou niet objectief zijn als ik een keuze zou moeten maken. :wink:

Veel plezier!
goldenhills
Amerika-expert

Bericht door goldenhills »

Het ligt eraan wat je zoekt! In SF zelf, directe of wijde omgeving? Wat is leuk? Koopjes, sjiek, gezellig?

Vanuit Yosemite zijn de Outlets bij Gilroy een optie (wel een omweg). Het is behoorlijk groot, en relatief goedkoop. In downtown SF zoek je gewoon de sjieke zaken op (zoals rond Union Square), niet echt een mall (al zijn die er wel, zeker ietsje buiten downtown, zoals Stonestown Shopping Center en Serramonte Shopping Center).

De Great Mall in Milpitas is (surprise, surprise) een grote mall, maar niet bijzonder in mijn ogen. Santana Row in San Jose is een poging om een Mediterraanse sfeer neer te zetten, redelijk sjiek, maar niet veel winkels; vlakbij zit een grotere meer standaard mall, Valley Fair Shopping Center. Parkeren is een uitdaging... Stanford Shopping Center vind ik leuk (met een open lucht wandel gebied, mooie bloemen) maar is klein. Er is een Bloomies, Neiman Marcus, Cartier, Tiffany, etc., dus je kunt er aardig je hart ophalen als je van sjieke winkels houdt. Los Gatos vind ik hier in de buurt (San Jose - San Francisco Peninsula) een van de leukste stadjes om te winkelen en rond te slenteren.

Ik zet hierboven maar gewoon de kritische noten erbij die in me op komen, maar als je het met bijv. Hoog Catherijne vergelijkt dan zijn al veel van de bovengenoemde plekken een stuk leuker dan dat!

Disclaimer: ik shop zelf vooral bij Gap en REI (buitensport) en voor de 'intimates' (die preutse Amerikanen toch) bij de Macy's... :D
felice
Amerika-ontdekker

Bericht door felice »

Oeps: dat is een hele oogst. ik zet de familie even aan het werk :wink:
wat mij betreft in ieder geval DANK
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

felice schreef:Oeps: dat is een hele oogst.
Wij hebben in San Francisco destijds een extra reistas gekocht. We gingen met 2 reistassen heen en kwamen dus met 3 terug. :lol:
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
zilj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door zilj »

Hillsdale http://www.hillsdale.com/ is mooi/luxe. De caltrain http://www.caltrain.com/stations/hillsdalestation.html stopt er vlak naast.
goldenhills
Amerika-expert

Hillsdale is inderdaad een mooie mall, indoors, met daglicht. Het is eventueel ook makkelijk bereikbaar via de 101, en parkeren is goed te doen.
kaiman
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door kaiman »

Bedankt voor jullie reactie, :thumbup:
Ik ga deze ff door nemen en als ik vragen heb kom ik bij jullie terug :D :D
laanvdj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26

Bericht door laanvdj »

Er is een mall bij Union Square, geen outlet maar een echte indoor mall. Midden in SF, vlakbij een Macy's.
Heet volgens mij westfield. Je ziet aan de buitenkant dat er zoveel winkels zijn.

Marina
felice
Amerika-ontdekker

Bericht door felice »

gleuknie schreef:
felice schreef:Oeps: dat is een hele oogst.
Wij hebben in San Francisco destijds een extra reistas gekocht. We gingen met 2 reistassen heen en kwamen dus met 3 terug. :lol:
dit zal ik mijn echtgenoot maar niet laten lezen... :wink:

maar nog even voor mijn gemak:
bij 1 mall in de lange listing van mall tips, staat "east". betekent dat dat de rest voor ons (komend uit Yosemite) minder voor de hand ligt?
Dan kan ik de uitbesteding van huiswerk hier wat beperken :wink:
goldenhills
Amerika-expert

Vacaville is handig als je vanuit Sacramento komt (I-80), en inderdaad niet handig vanuit Yosemite.
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

felice schreef:dit zal ik mijn echtgenoot maar niet laten lezen... :wink:
Ik ben hier ook niet zo'n shopper, maar het is zoveel goedkoper dat je de meeste dingen niet kan laten hangen. :lol:
Komt ook nog bij, dat we van elke Nationale Park ook een shirtje hebben gekocht. :mrgreen:
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer