Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wel of geen jaarpas bij bezoek 2 nationale parken?
Wel of geen jaarpas bij bezoek 2 nationale parken?
Ik lees dat overal wordt geadviseerd om een jaar pas te kopen van $ 80,-om toegang te hebben tot alle nationale parken.
Nu lees ik dat voor beiden parken die ik ga bezoeken de entree voor 1 auto met alle inzittenden $ 20,- kost en 7 dagen geldig is.
Wij reizen als volgt:
dag 1 Las Vegas - via DEATH VALLEY- naar Mammoth Lakes
dag 2 vanaf Mammoth Lakes naar YOSEMITE VILLAGE
dag 3 vanuit YOSEMITE VILLAGE naar San Francisco
Volgens mij kom ik dan alleen door deze 2 parken en is het goedkoper om gewoon per park te betalen. bespaart mij $ 40,-- of zijn er onderweg nog 'parken' of natuur gebieden die onder deze pas vallen waar ik ook weer apart voor moet betalen?
Nu lees ik dat voor beiden parken die ik ga bezoeken de entree voor 1 auto met alle inzittenden $ 20,- kost en 7 dagen geldig is.
Wij reizen als volgt:
dag 1 Las Vegas - via DEATH VALLEY- naar Mammoth Lakes
dag 2 vanaf Mammoth Lakes naar YOSEMITE VILLAGE
dag 3 vanuit YOSEMITE VILLAGE naar San Francisco
Volgens mij kom ik dan alleen door deze 2 parken en is het goedkoper om gewoon per park te betalen. bespaart mij $ 40,-- of zijn er onderweg nog 'parken' of natuur gebieden die onder deze pas vallen waar ik ook weer apart voor moet betalen?
Laatst gewijzigd door markro op 19 jun 2011, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: WEL OF GEEN JAARPAS NATIONALE PARKEN
De jaarpas is, zoals je natuurlijk weet, één jaar geldig, maar als je weet dat je binnen één jaar niet opnieuw naar de USA gaat, lijkt 2 x "gewoon" betalen een betere optie.
- henriette
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij hadden in 2009 een National Park Pass maar in Death Valley hebben we hem zelfs niet moeten laten zien.
Henriette
Henriette
Rondreizen https://usazuidwest.wordpress.com/
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
In Death Valley moet je naar het visitor center om daar een pas te kopen. Je krijgt dan ook een kaart van het park, en een krantje. Er zijn geen entreehokjes, maar de pas is wel verplicht.
Marianne
Marianne
- Bushmaster
- Amerika-expert
Death Valley heeft/had bij één van de ingang toch ook zo'n "self registration"?
Enveloppe invullen, geld in enveloppe, bonnetje van de enveloppe scheuren, enveloppe in "brievenbus" gooien.
Enveloppe invullen, geld in enveloppe, bonnetje van de enveloppe scheuren, enveloppe in "brievenbus" gooien.
er zijn wel meerdere pareken waar je je moet gaan aanmelden aan het visitor centre.Martin & Marianne schreef:In Death Valley moet je naar het visitor center om daar een pas te kopen. Je krijgt dan ook een kaart van het park, en een krantje. Er zijn geen entreehokjes, maar de pas is wel verplicht.
Marianne
en dat is wel zo netjes inderdaad als je je beseft wat je er allemaal voor krijgt.
Maar een pas kopen voor twee parken loont inderdaad niet of je moet binnen een jaar terug gaan.
Maar een pas kopen voor twee parken loont inderdaad niet of je moet binnen een jaar terug gaan.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
niet aan de twee ingangen die wij al hebben genomen (die vanuit lone pine en die vanuit soshone) hoor; wij lieten onze pas gewoon zien in FC.Bushmaster schreef:Death Valley heeft/had bij één van de ingang toch ook zo'n "self registration"?
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Ik heb even gezocht naar je totale reis en die is in totaal 4 weken met Florida erbij zag ik.
Ik heb geen idee of daar ook Nationale Parken zijn, maar als je in die 4 weken maar 2 Nationale Parken bezoekt, dan is per park betalen inderdaad voordeliger.
Ik heb geen idee of daar ook Nationale Parken zijn, maar als je in die 4 weken maar 2 Nationale Parken bezoekt, dan is per park betalen inderdaad voordeliger.
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Precies wat ik al dacht, ik ga gewoon beiden parken apart betalen het is natuurlijk zeker niet de bedoeling om niet te betalen het ging meer om het feit dat ik ervanuit gegaan was dat de entree hoger zou zijn per pakr bv 40 dollar ofzo.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht