Beste Died79 (best een rare naam

); Ik denk dat je planning wel haalbaar is, als je maar inzichtelijk maakt wát je wilt zien in die wijken. Ook Santa Monica en Venice zijn best grote wijken. Dus moet je wel weten wat je wilt gaan zien daar.
Het lijkt me een goede keuze om 's ochtends de omgeving van Hollywood Blvd te verkennen. Het is daar atijd levendig, terwijl Venice Beach juist 's middags leuker is. Dus ga bv ontbijten ergens in de buurt van Hollywood Blvd en ga dan de Walk of Fame (met uitzicht op het Hollywood Sign vanuit the Mall) bekijken. Na een wandelingetje hier rij je naar Venice Beach. Ga bv lunchen op Abbot Kinney Blvd bij Abbot's Habbit (sanwiches/verse shakes), of als je trek hebt in Italiaans bij Gjelina (links naar beide restaurants vind je in het topic dat Tosca aanhaalde). Wandel dan naar de boardwalk, naast het strand is de boardwalk met alle gekke winkeltjes en aparte mensen een attractie op zich.
Aan het einde van de middag kun je naar Santa Monica óf Malibu. Waarom wil je naar die plekken? Malibu is eigenlijk een lange stretch van bebouwing tussen het strand en de weg langs de bergen. Je kunt hier bij enkele restaurantjes met uitzicht over de oceaan en de ondergaande zon dineren. Je kunt ook in Santa Monica de dag eindigen, bv door nog een beetje te slenteren over de 3rd street mall (winkelstraat), of over de pier en daarna een restaurantje op te zoeken.
Wat betreft die hop-onn hop-off bus; waar gaat die allemaal langs? Ik heb me daar nooit in verdiept. Misschien is het hartstikke leuk, maar misschien kun je je tijd wel veel beter besteden?