Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Restaurant Monument Valley
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Restaurant Monument Valley
Goedendag,
Over enkele weken begint ook onze Amerika-reis. Druk bezig met de voorbereidingen nu en af en toe valt me een vraag te binnen, zoals deze: Waar in Monument Valley kan je het beste eten (prijs/ kwaliteit)? Het hoeft niet heel luxe te zijn, een hamburger met frietjes of iets dergelijks stelt ons ook al tevreden. We slapen in een red rocks casita (iemand hier ervaring mee?), dus de Gouldings Dining Room lijkt ons het meest voor de hand liggend, echter hier geen geweldige reviews over gelezen.
Alvast bedankt voor de reacties!
Groeten,
Raymond
Over enkele weken begint ook onze Amerika-reis. Druk bezig met de voorbereidingen nu en af en toe valt me een vraag te binnen, zoals deze: Waar in Monument Valley kan je het beste eten (prijs/ kwaliteit)? Het hoeft niet heel luxe te zijn, een hamburger met frietjes of iets dergelijks stelt ons ook al tevreden. We slapen in een red rocks casita (iemand hier ervaring mee?), dus de Gouldings Dining Room lijkt ons het meest voor de hand liggend, echter hier geen geweldige reviews over gelezen.
Alvast bedankt voor de reacties!
Groeten,
Raymond
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Re: Restaurant Monument Valley
Hallo Raymond,
Als je op weg bent naar Monument Valley is het misschien een idee
om in het plaatsje Bluff te eten. Ik weet natuurlijk niet van welke kant
je komt
Dit is de site http://www.twinrockscafe.com/index.html
Ik ben er met toeval tegen deze site aangelopen.
Het ligt er erg mooi.
Succes.
Karin
Als je op weg bent naar Monument Valley is het misschien een idee
om in het plaatsje Bluff te eten. Ik weet natuurlijk niet van welke kant
je komt

Dit is de site http://www.twinrockscafe.com/index.html
Ik ben er met toeval tegen deze site aangelopen.
Het ligt er erg mooi.
Succes.
Karin
Laatst gewijzigd door Karin64 op 24 mei 2011, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als het niet luxe hoeft te zijn is het restaurant bij Goulding's prima. Mooi uitzicht ook.
Ik weet niet hoe het bij The View is, ongetwijfeld veel duurder, maar misschein wel heel erg de moeite waard.
Marianne
Ik weet niet hoe het bij The View is, ongetwijfeld veel duurder, maar misschein wel heel erg de moeite waard.
Marianne
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dank voor je reactie. We komen die dag vanuit Mesa Verda en rijden na Monument Valley door naar de Grand Canyon. Wat we waarschijnlijk willen doen is later op de dag, maar in elk geval vóór zonsondergang aankomen in Monument Valley en de volgende dag wat later weer vertrekken uit Monument Valley. Het restaurantje in Bluff is dan zeker een optie die het overwegen waard is. Waarschijnlijk moeten we dan wel al om een uur of 5 eten, willen we voor zonsondergang in Monument Valley zijn.
Wij zijn daar in 2007 geweest, en veel keus aan restaurants was er toen niet.
Wij hebben de avond van aankomst bij Goulding's in het restaurant gegeten en ook wij vonden dat
geen succes, maar waarschijnlijk had ik weer precies het verkeerde besteld, daar heb ik namelijk
een handje van, ik ga altijd voor het onbekende wat niet altijd een even groot succes is.
Echter de volgende dag in het park zelf bij het visitor center een frietje met sandwich gegeten (lekker op save)
en hadden daarbij een prachtig uitzicht op de 3 Buttes, dit was onvergetelijk (zie foto).
Ik ben alleen vergeten wat de kosten waren maar dat uitzicht vergeet ik nooit meer, het was het geld dus wel waard.
Ik weet alleen niet hoe het er daar tegenwoordig uitziet met de komst van het View Hotel, want die stond er toen nog niet.

Mijn vrouw maar even geblurred want die vindt dat vast niet leuk als ik haar overal op het www zet.
Wij hebben de avond van aankomst bij Goulding's in het restaurant gegeten en ook wij vonden dat
geen succes, maar waarschijnlijk had ik weer precies het verkeerde besteld, daar heb ik namelijk
een handje van, ik ga altijd voor het onbekende wat niet altijd een even groot succes is.
Echter de volgende dag in het park zelf bij het visitor center een frietje met sandwich gegeten (lekker op save)
en hadden daarbij een prachtig uitzicht op de 3 Buttes, dit was onvergetelijk (zie foto).
Ik ben alleen vergeten wat de kosten waren maar dat uitzicht vergeet ik nooit meer, het was het geld dus wel waard.
Ik weet alleen niet hoe het er daar tegenwoordig uitziet met de komst van het View Hotel, want die stond er toen nog niet.

Mijn vrouw maar even geblurred want die vindt dat vast niet leuk als ik haar overal op het www zet.
Twinrock Cafe is prima. Heb daar diverse keren gegeten. Is nog wel een klein uur rijden naar MV. In Mexican Hat is San Juan Inn. Ook bij The View hebben we gegeten. Voedsel is goed maar dat alcoholvrije bier een wijn niet te drinken 

Ik weet niet hoe zo'n Red Rock Casita eruit ziet, maar misschien kun je er wel barbecueën? Vlees kun je halen bij het winkeltje bij Goulding (en in normale hoeveelheden, gewoon vijf hamburgers ofzo. In de supermarkt gaat het al snel per achttien). Wij hebben dat toen bij onze cabin op Gouldings Campground gedaan en dat was echt superleuk, een BBQ met uitzicht op Monument Valley!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben nu twee keer gegeten bij het restaurant van The Gouldings Lodge, en vonden het echt helemaal prima! Wij aten er beide keren een Navajo Taco, een dish waarom ze bekend staan, en die was echt smullen! Een aanrader!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dank voor jullie reacties allemaal. Ik denk dat we toch gewoon doorrijden naar Monument Valley, inchecken en even kijken wat de casita precies inhoudt. Als ik het zo hoor is er op het reservaat wel wat te krijgen links en rechts!
Wij hebben in de San Juan Inn de vieste maaltijd ooit gegeten. Slappe friet die droop in het vet. Kurkdroge chickenstrips. Bruine sla. Dat was in 2003, hopelijk is het intussen verbeterd.Yeehaw schreef:Twinrock Cafe is prima. Heb daar diverse keren gegeten. Is nog wel een klein uur rijden naar MV. In Mexican Hat is San Juan Inn. Ook bij The View hebben we gegeten. Voedsel is goed maar dat alcoholvrije bier een wijn niet te drinken
Volgens mij was dat het ja, Navajo taco met zo'n berg konijnenvoer, ik vond er in ieder geval niet veel aan.Jasmino schreef:...een Navajo Taco...
Zo zie je maar weer, over smaak valt niet te twisten.
Cameron Trading Post staat bekend om zijn prima Navajo taco's. Sommigen laten hem inpakken "to go" maar dat is geen goed idee.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij waren er juni 2010, wat betreft het eten niet echt een aanrader. ook de bediening leek er niet zoveel zin in te hebben, de volgende ochtend bijna moeten smeken om een koffie te krijgen, om een of ander reden kregen we steeds de opmerking komt er zo aan, maar het kwam niet (zeg maar net zoiets als "morgen gratis bier", maar ja, het blijft altijd vandaag en is nooit morgen)San Juan Inn ... hopelijk is het intussen verbeterd
TdJ
Wij hebben eergisteren nog in The View gegeten (logeerden daar), best lekker en normale prijzen, als je geluk hebt heb je een tafeltje aan't raam, met een schitterend uitzicht. Heel vriendelijke bediening ook (in tegenstelling tot het personeel aan de balie van het hotel!). Wees alleen goed op tijd, iedereen wil natuurlijk op't zelfde moment eten om de zonsondergang niet te missen!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Is het niet zo dat je daar alleen kan eten als je er ook logeert??Tazzy schreef:Wij hebben eergisteren nog in The View gegeten (logeerden daar),
Gr, Gerben
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3145 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders
-