Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel centrum San Francisco vlakbij BART

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
QuieBuzz
Amerika-ontdekker

Hotel centrum San Francisco vlakbij BART

Bericht door QuieBuzz »

We zoeken voor in de tweede helft van juli voor 3 nachten een familiekamer (4 personen) in een middenklasse hotel in het centrum van San Francisco. Omdat we aansluitend de camper gaan ophalen in San Leandro willen we graag een hotel dicht bij de metro (BART). Heeft iemand tips/suggesties/informatie (mogelijke hotelnamen) voor ons.

Op dit forum ook gelezen over boeken via Priceline/Hotwire, ziet er aantrekkelijk uit. Hebben we nog geen ervaring mee. Is daarbij ook te regelen dat je dicht bij BART komt te zitten, of loop je het risico dat het hotel dan toch wat verder weg blijkt.

Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door markro op 10 mei 2011, 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast voor de duidelijkheid.
mtl
Amerika-expert

Re: hotel centrum SFO vlakbij BART

Bericht door mtl »

Met hotwire/priceline loop je inderdaad het risico dat je ver weg van je gewenste locatie komt te zitten. Je zou bijv. op tripadvisor kunnen zoeken en daarna op de plattegrond kijken welke hotels bij een BART-station zitten.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: hotel centrum SFO vlakbij BART

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou als ik jullie was gewoon een leuk en goedgelegen hotel uitzoeken en me niet druk maken over de afstand tot een Bart-station. Je kunt toch altijd een taxi pakken als je er niet vlakbij zit?
Ik heb begrepen dat je met Priceline niet op kunt geven dat je 2 bedden wilt, dus je loopt dan het risico dat je een kamer met een Kig krijgt.

Wij zaten in 2008 in de Columbus Motor Inn, is ons goed bevallen.

Je hebt het over SFO, maar dat is het vliegveld. (* Note mod - in topictitel aangepast.)

Marianne
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Re: Hotel centrum San Francisco vlakbij BART

Bericht door Iris_1982 »

De BART heeft maar zo'n beperkt bereik, ik gebruik m eigenlijk nooit als ik in de stad ben
Alleen om van Berkeley (waar ik nu verblijf) naar SF te komen maar that's it.

Ik zou me dus niet blind staren op die BART.
Vanaf een BART station in de stad kun je ofwel makkelijk lopen naar je hotel na het droppen van de camper, of je neemt een taxi of een bus.

Leuke buurten om te zitten zijn: Nob Hill, Alamo Square district (maar dan zit je niet heel centraal) en Russian Hill (maar dan heb je elke dag een aardige klim :-) )
buildy
Amerika-ontdekker

Re: Hotel centrum San Francisco vlakbij BART

Bericht door buildy »

Ik heb vorig jaar in Parc55 gelogeerd,si mij goed bevallen en vlakbij BART station en bij een vertrek v/d cablecars
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer