Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
KOA's bij Yosemite
KOA's bij Yosemite
We zijn voor eind juli op zoek naar een camground voor 1 overnachting ten westen of zuiden van (en zo dicht mogelijk bij) Yosemite-Valley (de volgende dag willen we dan vroeg in Yosemite een overnachtingsplekje proberen te pakken te krijgen). We reizen met een RV en we willen het liefste een full-hookup.
Er zijn daar als ik het goed zie 2 KOA's, Mariposa KOA en Coarsegold KOA
Heeft iemand informatie, tips of suggesties over deze of andere campgrounds? alvast bedankt....
Er zijn daar als ik het goed zie 2 KOA's, Mariposa KOA en Coarsegold KOA
Heeft iemand informatie, tips of suggesties over deze of andere campgrounds? alvast bedankt....
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: KOA's bij Yosemite
Ik ken ze geen van beide, die Coarsegold is nieuw denk ik. Deze ligt ook verder van het park vandaan, maar de Mariposa ligt ook nog een uur rijden van de vallei vandaan.
Ik denk dat de kans op het vinden van een camping in het park niet zo groot is, maar je zou ook vanaf nu al regelmatig eens kunnen kijken of er annuleringen zijn.
Op deze site kun je zien welke campings in de buurt van het park liggen. Ik zou iets langs de CA120 of 140 proberen, maar als je nog naar de Mariposa Grove wilt is iets langs de 41 ook een mogelijkheid.
Marianne
Ik denk dat de kans op het vinden van een camping in het park niet zo groot is, maar je zou ook vanaf nu al regelmatig eens kunnen kijken of er annuleringen zijn.
Op deze site kun je zien welke campings in de buurt van het park liggen. Ik zou iets langs de CA120 of 140 proberen, maar als je nog naar de Mariposa Grove wilt is iets langs de 41 ook een mogelijkheid.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1839 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-