Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Goedkope overnachting in San Diego
Goedkope overnachting in San Diego
We zijn op zoek naar motels/hotels in San Diego, liefst in de buurt van de voornaamste attracties. Degene die we zeker zullen aandoen zijn Sea World, bezoek aan de Midway en natuurlijk downtown San Diego (Gaslamp quarter).
Het is niet de bedoeling van hier links te plaatsen naar alle bekende hotelketens (die ken ik ook), maar gewoon even te vertellen waar jullie verbleven, hoe het daar was en wat dat ongeveer kostte. Alles onder 100 dollar per kamer komt in aanmerking.
Het is niet de bedoeling van hier links te plaatsen naar alle bekende hotelketens (die ken ik ook), maar gewoon even te vertellen waar jullie verbleven, hoe het daar was en wat dat ongeveer kostte. Alles onder 100 dollar per kamer komt in aanmerking.
Als dat de attracties zijn die je wilt bezoeken, zou ik gewoon een motelletje op de zogenaamde hotel circle boeken. Ze zijn er in alle prijs- en luxeklassen. Ik denk dat motel6 de goedkoopste is daar. http://www.motel6.com.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht