Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overnachten in Kanab.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Overnachten in Kanab.

Bericht door hekkie »

Wij aten in Kanab bij de Pizzahut. Hebben daar ook lekker gegeten, maar dat zal waarschijnlijk wel niet de bedoeling zijn met zo'n groep..... :wink:

@Corry ben benieuwd naar jullie ervaring met Terry naar White Pocket. Zal gauw je blog bijlezen... :wink:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

De tocht met Terry is uitstekend maar de weg ernaar toe is gruwelijk. We zijn behoorlijk verbrand doordat er een stevige bries stond en de zon heerlijk scheen. Het is een mooi gebied maar of ik het mooier vind dan de Wave daar moet ik nog even over nadenken.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
herdesign
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door herdesign »

Wat eten betreft is naast de Rocking V, die overigens tegenwoordig alleen in het hoogseizoen open is (ik meen vanaf medio april - oktober), ook de Rewind aan te raden. Dit is een klein restaurant in die leuke 50's Diners stijl. Ook prima vegetarisch eten en goede wijn. De Rewind ligt ook aan de doorgaande weg (HW89).
Op zoek naar een luxueus nieuw vakantiehuis in Utah?
Wellicht is de The Water Wheel House in Kanab, Utah wat.
http://www.Kanabrental.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer