Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

iOS app : Yosemite (gratis tot

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
JKG
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

iOS app : Yosemite (gratis tot

Bericht door JKG »

Het is ook al aangegeven in het 'Algemene reisvragen' topic zag ik, maar ik zet 'm hier nog even voor iedereen neer voor de Zuidwest-gangers:

In de Apple Appstore is de Chimani Yosemite National Park app gratis te downloaden.
DIt is een app voor zowel iPhone, iPod Touch en iPad (iOS 3.1 of later) met veel offline content. Reken op 335MB downloaden, dus makkelijkste om dit
via WiFi of via je iTunes programma op je PC of Mac te doen, via 3G duurt het waarschijnlijk erg lang.
Het is niet noodzakelijk om een 3G of WiFi verbinding te hebben tijdens het gebruik van de applicatie, wel zo makkelijk als je zelf in Yosemite zit. :)

http://itunes.apple.com/WebObjects/MZSt ... Id=1380330

De applicatie is tot 24 april (eerste Paasdag) GRATIS te downloaden. Doe er je voordeel mee!
Ik heb 'm al binnengehaald via de PC, moet alleen nog even ruimte maken op m'n iPod Touch. Maar deze app gaat zeker mee voor onze reis naar Yosemite.

Andere NP's die tijdelijk gratis te downloaden zijn:
- Grand Canyon http://itunes.apple.com/WebObjects/MZSt ... Id=1380330
- Cape Cod National Seashore
- Cuyahoga Valley
- Acadia
detulp050
Amerika-ontdekker

Re: iOS app : Yosemite (gratis tot

Bericht door detulp050 »

Bedankt voor de tip, ik ben ze aan het downloaden. De apps zien er goed uit :)
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

leuk ik ga niet maar download het wel op mijn iMac.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
JKG
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door JKG »

Ik heb 'm nu even op m'n iPod Touch 4G geinstalleerd. Veel informatie, toch klapt ie er af en toe uit. Wellicht even m'n iPod opnieuw starten.
Wel vreemd dat hij zegt dat alle eetgelegen gesloten zijn en de bussen niet rijden. Ergens gaat er iets mis. :lol:
Gisteravond leek het me logisch, gezien dat ik het om 23u testte. Maar nu net vanmiddag ook geen bussen.. yeah right. :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer