Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Borgkosten hotels Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
deniseb
Amerika-ontdekker

Borgkosten hotels Las Vegas

Bericht door deniseb »

Hallo allemaal,

Van de zomer willen wij in Las Vegas in hotel Flamingo verblijven en we hebben een leuke aanbieding gevonden op smartervegas.com. Nu vergeleken we het nog eventjes met hotels.com en zagen daarop staan dat de borgsom: $100 per nacht was. Dit vonden wij best wel veel!

Op smartervegas.com zagen wij dit zo snel nergens bijstaan. Zijn deze borgkosten dan alleen van toepassing als we bij hotels.com zouden boeken of is dat altijd in Las Vegas? Dus graag jullie ervaringen (en deze borgsom bij smartervergas.com) hiermee!

Alvast bedankt.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Borgkosten hotels Las Vegas

Bericht door vana »

Ik heb nog nooit een borgsom betaald in Las Vegas, ook niet in het Flamingo hotel.

Marjon
deniseb
Amerika-ontdekker

Bericht door deniseb »

Bedankt voor je reactie. Ik vond 100$ per nacht ook wel erg veel moet ik zeggen. Heb jij toevallig met smartervegas geboekt?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik weet dat er hotels zijn die een borgsom vragen. Je krijgt die dan terug bij het uitchecken minus de kosten die je hebt gemaakt zoals bijv. internet, eten, drinken en andere servicekosten. Bij het zoeken van een hotel vorig jaar ben ik inderdaad dergelijke hotels tegengekomen. Mijn hotel de Desert Rose had het gelukkig niet.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Nee; ik had gewoon geboekt via de site van het hotel Dat was toendertijd het goedkoopst. Hoe dat nu is weet ik niet.

Marjon
deniseb
Amerika-ontdekker

Bericht door deniseb »

En de hoogte van deze borgkosten, zijn die normaal? Ik weet dat je ze terug krijgt wanneer je uitcheckt, maar Las Vegas is onze laatste stop voordat we naar huis gaan. Als we dan bij wijze van 500 dollar borg moeten betalen zitten we dus op de dag van vertrek met 500$. Niet erg handig vind ikzelf..

Bedankt voor je reactie Marjon. Ik zal ook de site van Flamingo voor de zekerheid nog eens controleren. Wie weet zijn wij daar ook nog wel goedkoper uit.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Een eventuele borg wordt gewoon als "ruimte" op je creditcard geboekt, daar merk je verder niets van, je betaald dus fisiek helemaal niets en krijgt dan ook niets terug bij het uitchecken.
ralfbosz
Amerikafan

Bericht door ralfbosz »

Harry schreef:Een eventuele borg wordt gewoon als "ruimte" op je creditcard geboekt, daar merk je verder niets van, je betaald dus fisiek helemaal niets en krijgt dan ook niets terug bij het uitchecken.
Nou je merkt het wel als je geen grote limiet hebt, dan zal je dus 100$ minder limiet per dag hebben, als ze het gelijk voor het hele verblijf doen dan is je limiet alleen maar minder. Geen idee welk bedrag ze doen, maar lijkt me toch niet dat ze voor 10 dagen zomaar 1000$ borg op je creditcard zetten, voor velen gelijk de helft van de limiet ;).
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

ralfbosz schreef: Geen idee welk bedrag ze doen, maar lijkt me toch niet dat ze voor 10 dagen zomaar 1000$ borg op je creditcard zetten

Ik weet niet zo uit mijn hoofd welk bedrag elk hotel berekent voor eventuele bijkomende kosten per nacht, ik weet dat Wynn $ 150 per nacht borg rekent, en inderdaad bij 10 nachten "kost" dat dus $1500. Maar goed als je daar kunt verblijven zal de limiet op de creditcard ook wel hoog genoeg zijn :wink: , of een Amex nemen zonder limiet, nog makkelijker.
andre208
Amerikafan

Bericht door andre208 »

Harry schreef:Een eventuele borg wordt gewoon als "ruimte" op je creditcard geboekt, daar merk je verder niets van, je betaald dus fisiek helemaal niets en krijgt dan ook niets terug bij het uitchecken.
Ik heb daarmee toch andere ervaring bij mij werd 2 jaar geleden bij het venetian hotel toch gelijk 100 dolar afgeboekt op de creditcard bij het inchecken. En bij het uitchecken werd dit weer terug geboekt. Kon het op mijn creditcard afschriften zien op de dag van inchecken dus 100 dollarafgeboekt en 2 dagen naar het uitchecken 80 dollar weer terug geboekt. het verschil klopte wel hoor kosten gemaakt voor internet.

Andre
deniseb
Amerika-ontdekker

Bericht door deniseb »

ralfbosz schreef:
Nou je merkt het wel als je geen grote limiet hebt, dan zal je dus 100$ minder limiet per dag hebben, als ze het gelijk voor het hele verblijf doen dan is je limiet alleen maar minder. Geen idee welk bedrag ze doen, maar lijkt me toch niet dat ze voor 10 dagen zomaar 1000$ borg op je creditcard zetten, voor velen gelijk de helft van de limiet ;).
En voor studenten met een studenten credit card meteen het hele limiet ;)

Maar het kan dus wel, die borgkosten? Ik blijf het raar vinden, dat ik als ik bijvoorbeeld 10 nachten daar zou blijven 1000$ borg moet betalen. Het gaat me niet zozeer om die borg, maar ik vind het zo raar dat je voor iedere nacht dat je daar verblijft moet betalen.. We zullen het zien.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

andre208 schreef:
Ik heb daarmee toch andere ervaring bij mij werd 2 jaar geleden bij het venetian hotel toch gelijk 100 dolar afgeboekt op de creditcard bij het inchecken. En bij het uitchecken werd dit weer terug geboekt. Kon het op mijn creditcard afschriften zien op de dag van inchecken dus 100 dollarafgeboekt en 2 dagen naar het uitchecken 80 dollar weer terug geboekt. het verschil klopte wel hoor kosten gemaakt voor internet.

Andre

Dit heb ik bij de vele Las Vegas overnachtingen die ik gemaakt heb nog nooit meegemaakt, ook niet bij het Venetian.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Wij slapen ook dit jaar weer een nacht in het Flamingo hotel en hebben geboekt via smartervegas.com en daar is geen spraken van een borg, ook de vorige keren dat we daar geslapen hebben niet trouwens.
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

ook nog nooit iets van "borg" meegemaakt in:
- Luxor
- Stratosphere
- Excalibur
- CircusCircus
- PH
- Sahara
- Plaza
- Golden Nugget
- Bellagio
- Flamingo
- the Orleans
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ook nog nooit in

Luxor
Wynn
excalibur
treasure island
MGM
Paris
Groetjes,
Carine
andre208
Amerikafan

Bericht door andre208 »

Harry schreef:Dit heb ik bij de vele Las Vegas overnachtingen die ik gemaakt heb nog nooit meegemaakt, ook niet bij het Venetian.
Ik heb even mijn afschriften nagekeken en bij het inchecken moest de overnachtingen gelijk betaald worden plus een borg van 100 dollar. Ik zei toen nog ze zijn zeker bang dat je je complete limiet op je creditcard vergokt.
Voor mijn ook het eerste hotel waar ik bij het inchecken gelijk moest en een borg echt op de credicard afboekte.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer