Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Slide Rock State Park
- jvandijk65
- Amerikafan
Slide Rock State Park
Nu heb ik weer een vraag over de volgende dag in onze planning.
We gaan van Kingman naar de Grand Canyon en daar heb ik de volgende opties voor;
1. Via een lange stop in Seligman naar de Grand Canyon. Bij aankomst IMAX-theater, daarna doorrijden naar de rim.
We blijven 2 nachten in de Maswik Lodge.
2. Omrijden via Slide Rock state park. Lijkt me leuk voor de kinderen (16 en 14), maar is een flinke omweg. Is het dat waard?
De dag ervoor hebben we ook een lange reisdag, dus een beetje rustiger lijkt me ook wel lekker. Omdat we twee nachten bij de Grand Canyon blijven, hebben we daarna ook wel wat rustigere dagen.
Mijn voorkeur gaat nu uit naar optie 1, wat vinden jullie?
Groeten, Yvonne
We gaan van Kingman naar de Grand Canyon en daar heb ik de volgende opties voor;
1. Via een lange stop in Seligman naar de Grand Canyon. Bij aankomst IMAX-theater, daarna doorrijden naar de rim.
We blijven 2 nachten in de Maswik Lodge.
2. Omrijden via Slide Rock state park. Lijkt me leuk voor de kinderen (16 en 14), maar is een flinke omweg. Is het dat waard?
De dag ervoor hebben we ook een lange reisdag, dus een beetje rustiger lijkt me ook wel lekker. Omdat we twee nachten bij de Grand Canyon blijven, hebben we daarna ook wel wat rustigere dagen.
Mijn voorkeur gaat nu uit naar optie 1, wat vinden jullie?
Groeten, Yvonne
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Re: Slide Rock State Park
Wij vonden Slide Rock erg leuk. Onze kinderen hebben dezelde leeftijd als die van jullie en die hebben zich prima vermaakt. We zijn er zo'n 2 a 2,5 uur gebleven.
MVG
A3
MVG
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
Slide rock is wel de moeite, zeker met kinderen.
Enorm leuk om hier een paar uurtjes rond te hangen, picknicken, zwemmen, ...
Er zijn veel amerikaanse gezinnen met kinderen die hier voor een dagje naartoe trekken.
Enjoy!
Enorm leuk om hier een paar uurtjes rond te hangen, picknicken, zwemmen, ...
Er zijn veel amerikaanse gezinnen met kinderen die hier voor een dagje naartoe trekken.
Enjoy!
States visited: CA, NV, AZ, UT, MI, NY, FL, MA, CT, ME, NH, NJ, PA, VT, RI, AL, MS, LA, TN, NC, SC and GA
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Onze kinderen zijn dol op Slide Rock SP, wij zijn er dan ook twee keer geweest. Zorg wel dat je er vroeg bent, dan is het nog lekker rustig. 's middags kan het er erg druk zijn. Ook de weg er naartoe, door Oak Creek Canyon is erg mooi.
- jvandijk65
- Amerikafan
Het lijkt mij ook erg leuk voor de kinderen, maar is het het waard om er ruim 150 km extra voor te rijden. Daarbij komt ook nog dat we er zeker pas in de middag zullen zijn, met het risico dat het er erg druk is en we er helemaal niet kunnen parkeren en er dus ook niet naar toe kunnen. Kortom, twijfel......
Staat je route al vast. Waar kom je vandaan ? is het een idee om de rote om te gooien en via Sedona naar GC te rijden?? Wij zouden ook via Kingman rijden maar omdat daat niet zoveel te beleven is gaan we nu van PS via Scottsdale naar Sedon.
Truus
Truus
- jvandijk65
- Amerikafan
Onze route staat vast. We komen uit LA, overnachten in Kingman en gaan daar vandaan naar de Grand Canyon. Op zich ben ik daar ook tevreden over en wil ik er niets aan veranderen. Ben alleen aan het puzzelen hoe de dagen in te vullen. Vandaar deze vraag.
Neem je tijd voor R66 (Hackberry, Seligman), stop even in Williams, maak misschien een foto van de Big Fred Flintstone in Valle en rijd naar South rim. de omweg via Slide Rock neemt zeker 3-4 uur extra. Misschien wil je nog naar Keepers of the Wild in Valentine http://www.keepersofthewild.org/
- jvandijk65
- Amerikafan
Iedereen weer bedankt voor de reacties.
Ik voel het meeste voor de optie van Yeehaw.
Niet al te lang rijden deze dag, lekker de tijd nemen voor wat onderweg te zien is.
Fred Flintstone wel leuk om even rond te neuzen, Keepers of the wild denk ik niet aan te gaan.
En ja, Slide Rock, lijkt inderdaad erg leuk, maar zoals ik er nu naar kijk, de omweg niet waard.
Ik voel het meeste voor de optie van Yeehaw.
Niet al te lang rijden deze dag, lekker de tijd nemen voor wat onderweg te zien is.
Fred Flintstone wel leuk om even rond te neuzen, Keepers of the wild denk ik niet aan te gaan.
En ja, Slide Rock, lijkt inderdaad erg leuk, maar zoals ik er nu naar kijk, de omweg niet waard.
-
- Amerika-ontdekker
Hoi,
klopt het dat je wel met korte broek en al er beter in kunt gaan omdat je anders blauwe billen krijgt van de "slide"?
Groet,
Agnes
klopt het dat je wel met korte broek en al er beter in kunt gaan omdat je anders blauwe billen krijgt van de "slide"?
Groet,
Agnes
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 954 Weergaves
-
Laatste bericht door Berry