Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

welke hotels wel of niet boeken

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
jochem-anne
Amerika-newbie

welke hotels wel of niet boeken

Bericht door jochem-anne »

We gaan 30Mei a.s. naar de Westkust van Amerika, bekende route SF-Yosemith-DV-LV enz.

Is het nodig om alle hotels vast te leggen of alleen die in de parken?

Alvast bedankt,

Jochem
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Re: welke hotels wel of niet boeken

Bericht door lyan »

In de parken zou ik dat zeker doen, je bent dan verzekerd van een kamer en je hoeft aan het eind van de dag niet te gaan zoeken.
Bovendien is onze ervaring dat het meestal goedkoper is om het vooraf te doen, je kan de prijzen dan ook beter vergelijken. Als je lid bent van de anwb kan je kijken op AAA discount, scheelt meestal ook weer een paar dollar.
suusja
Amerikakenner

Bericht door suusja »

Zeker de cabins of hotels in de parken vastleggen. Mijn tip: nu doen! Anders is er waarschijnlijk geen plek meer.
Gaan jullie ook alcatraz bezoeken? Dit tochtje kun je ook vanuit nl al vastleggen.

Groetjes Susanne
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Zoals al aangegeven de hotels in de parken zeker nu boeken.
Ook de eerste nacht (San Francisco) zou ik zeker boeken. Hou er rekening mee dat het 30 mei Memorial day is en dan trekken veel Amerikanen erop uit en zijn hotels vaak eerder vol dan de week ervoor!

Ik zou ook het hotel in Las Vegas boeken. Via deze site kun je vaak mooie aanbiedingen vinden http://www.smartervegas.com/

Veel plezier met voorbereiden.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Frismi
Amerika-newbie

Bericht door Frismi »

Waarom alleen hotels.

Travel loges zoals b.v. Best Western zijn hele goede alternatieven en niet duur.
Deze zijn er onbeperkt in de nabijheid van alle N.P.

Wel zou ik alles als je hetzelf regeld vanuit Nederland al vastleggen.
Ik doe dit altijd via EXPEDIA.
Je betaald vooraf via je creditkaart en je krijgt gelijk een bevestiging via je email.
Print deze wel uit om te tonen op lokatie.

Zelf ga ik ook dit jaar weer naar de USA voor de vierde keer.
En weer heb ik alles geboekt via EXPEDIA want dat is betrouwbaar en goed.
Tenminste, ik heb nog nooit geen problemen gehad.

M.v.g. Frismi
detulp050
Amerika-ontdekker

Bericht door detulp050 »

Ik heb bijna alles al geboekt voor mei. Ik vind dat erg prettig, zodat ik niet in een vies hotel beland, niet het risico loop dat ik uren naar een vrije kamer hoef te zoeken of dat ik de hoofdprijs betaal. Sommige boekingen zijn tot de dag zelf gratis te annuleren, anderen niet.

En frismo: ga ergens anders spammen. Expedia is niet zo goedkoop, zou het niet gebruiken, zeker niet als ze spammen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer