Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
reisadvies
reisadvies
Dit is ons reisschema. Onze eerste trip naar Amerika!
iemand nog suggesties/opmerkingen?
we horen ze graag!
6-mei vertrek
7-mei San Francisco-49 mile drinve (it wijk)
8-mei San Francisco-rijden naar Yosemity NP
9-mei El portal-yosemity NP
10-mei El portal-rijden naar Sequioya NP
11-mei Three rivers- naar las Vegas
12-mei Barstow-rijden naar las Vegas
13-mei Las Vegas-verjaardag vieren/ show
14-mei Las Vegas-Zion Np
15-mei Hurricane-Bryce NP
16-mei Torrey-Captiol Reef NP
17-mei Mexican Hat-Monument valley
18-mei Page-Grand canyon
19-mei Grand canyon-Grand canyon
20-mei Grand canyon-oak creek canyon
21-mei sedona-colrado river
22-mei laughlon-yoshua three NP
23-mei palm springs
24-mei los angeles-Universal studio
25-mei los angeles-LA verkennen
26-mei los angeles-naar huis
we horen ze graag!
6-mei vertrek
7-mei San Francisco-49 mile drinve (it wijk)
8-mei San Francisco-rijden naar Yosemity NP
9-mei El portal-yosemity NP
10-mei El portal-rijden naar Sequioya NP
13-mei Las Vegas-verjaardag vieren/ show
14-mei Las Vegas-Zion Np
15-mei Hurricane-Bryce NP
16-mei Torrey-Captiol Reef NP
17-mei Mexican Hat-Monument valley
18-mei Page-Grand canyon
19-mei Grand canyon-Grand canyon
20-mei Grand canyon-oak creek canyon
21-mei sedona-colrado river
22-mei laughlon-yoshua three NP
23-mei palm springs
24-mei los angeles-Universal studio
25-mei los angeles-LA verkennen
26-mei los angeles-naar huis
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: reisadvies
Hoi Theac,theac schreef:Dit is ons reisschema. Onze eerste trip naar Amerika!
we horen ze graag!
Het reisschema ziet er heel goed uit. Mooie mix tussen steden en natuur. Ik snap alleen 11 en 12 mei niet goed. Van Three Rivers kun je in 1 keer naar Las Vegas rijden en dan kom je langs Barstow. Of wilde je in Barstow overnachten en de volgende dag verder?
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
hoi
dank voor je antwoord.
heb ergens gelezen dat je voor de zuidelijke route naar las vegas 2 dagen moet uittrekken.
Ik heb dus gezocht naar een plaats wat halverwege de route ligt en dan kom je uit op Barstow.
Ook willen we 2 nachten in las vegas verblijven en in elk geval zaterdag (mijn verjaardag). anders worden het 3 dagen las vegas, of op mijn verjaardag al vertrekken. naar zion.
vandaar deze keuze.
dank voor je antwoord.
heb ergens gelezen dat je voor de zuidelijke route naar las vegas 2 dagen moet uittrekken.
Ik heb dus gezocht naar een plaats wat halverwege de route ligt en dan kom je uit op Barstow.
Ook willen we 2 nachten in las vegas verblijven en in elk geval zaterdag (mijn verjaardag). anders worden het 3 dagen las vegas, of op mijn verjaardag al vertrekken. naar zion.
vandaar deze keuze.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Theac,theac schreef:.
vandaar deze keuze.
De afstand van Three Rivers naar Las Vegas is 388 mijl en 6 uur zuivere rijtijd. Dat is makkelijk te doen in een (halve) dag. De rijtijd van Barstow naar Las Vegas is 2:15 uur.
Mocht je er voor kiezen om via Lake Isabelle naar Las Vegas te rijden, ben je anderhalf uur meer tijd kwijt, maar ik vermoed dat dat geen goede optie is in mei als er wellicht nog veel sneeuw ligt.
Op 11 mei zou je natuurlijk ook nog eerst weer het Sequoiapark in kunnen gaan 's morgens en dan in de loop van de middag vertrekken.
Je hebt in ieder geval ruim de tijd om je keuze te maken.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
hekkie schreef:
Hoi Theac,
De afstand van Three Rivers naar Las Vegas is 388 mijl en 6 uur zuivere rijtijd.
Gr. Marjan
map24 geeft aan dat het ruim 8 uur rijden is, dat is ons te gek.
volgens map24 is het van three rivers naar barstow 374 km en 6:13 reistijd.
Wil graag nog een ochtendje in sequia banjeren, maar om daarna nog 6 uur te gaan rijden....
hallo,
wij zijn vorig jaar in vegas naar KA gaan kijken, als je nog geen idee hebt naar welke show je je zou willen gaan kijken zou ik deze ten zeerste willen aanraden. De tickets zijn wel redelijk duur 100, 125 of 150$.
wij zijn vorig jaar in vegas naar KA gaan kijken, als je nog geen idee hebt naar welke show je je zou willen gaan kijken zou ik deze ten zeerste willen aanraden. De tickets zijn wel redelijk duur 100, 125 of 150$.
http://web.me.com/eric.katja/Site/Welkom.html
under construction
under construction
- Koekjo
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Tip: Ga vanaf Las Vegas via de Valley of Fire en rij daarna door naar Zion en blijf daar overnachten. Dit scheelt je ongeveer 30 minuten heen en weer rijden naar Hurricane en Hurricane is niet veel aan, wij hebben daar 2 nachten geslapen, Indien mogelijk overnacht dan in Springdale of in Zion Lodge. Verder mooie route met name de Highway 12 vanaf Zion naar Torrey en Capitol Reef.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1175 Weergaves
-
Laatste bericht door AnnInBC