Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
grand canyon - page tijdsduur?
grand canyon - page tijdsduur?
Hoi,
Weet iemand hoe lang je er ongeveer over doet om van de grand canyon de desert view drive te doen met enkele stops en dan naar Page?
Ik heb namelijk een tour voor antelope canyon geboekt, dus moet even kijken wat mogelijk is.
Groetjes Denise
Weet iemand hoe lang je er ongeveer over doet om van de grand canyon de desert view drive te doen met enkele stops en dan naar Page?
Ik heb namelijk een tour voor antelope canyon geboekt, dus moet even kijken wat mogelijk is.
Groetjes Denise
Re: grand canyon - page tijdsduur?
Hangt van de stops lang east rim (en in Cameron voor de Trading Post) af. Reken op 3-3.5 uur maar ik krijg DW altijd moeilijk uit de Trading Post 

Wij deden er net zo lang over als Yeehaw zegt. Wij stopten aan elk uitkijkpunt van de east rim drive
@Yeehaw; DW ?? De Wederhelft
?
@Yeehaw; DW ?? De Wederhelft

Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
DW= Dear Wife. Heel goed. Dat kan nog zo even doorgaan -lol- Op de Amerikaanse forums worden deze afkortingen altijd gebruikt. Zo is BIL Brother in law 

Bedankt voor de reacties! Dan hoeven we in ieder geval niet heel vroeg te vertrekken om op tijd te zijn voor de tour.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht