Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Goed advies gezocht voor 3-weekse ZW rondreis
-
Vincent&Jojanneke
- Amerika-newbie
Goed advies gezocht voor 3-weekse ZW rondreis
Hallo allemaal,
Wij zijn op dit moment druk bezig om ons reisschema samen te stellen. Wij zijn van plan om deze reis te maken vanaf 15 september t/m 7 oktober 2006. Op dit moment ziet onze reis er als volgt uit:
San Francisco (3 nachten)
Monterey (1 nacht)
San Luis Obispo (1 nacht)
Santa Monica (2 nachten)
San Diego (2 nachten)
Palm Springs (1 nacht)
Sedona (2 nachten) ivm Jeeptour
Tusayan (2 nachten) ivm helikoptervlucht
Bryce Canyon (1 nacht)
Las Vegas (2 nachten)
Death Valley (1 nacht)
Mammoth Lakes (1 nacht)
Mariposa (2 nachten)
Yosemite (1 nacht)
San Franscisco (1 nacht)
Hebben jullie nog suggesties/ideeen/opmerkingen over dit schema? Is het volgens jullie de moeite waard om 2 dagen in San Diego te blijven of zouden jullie dan liever 1 dag inleveren en die vervangen voor Monument Valley & Capital Reef?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Groetjes,
Vincent & Jojanneke
Wij zijn op dit moment druk bezig om ons reisschema samen te stellen. Wij zijn van plan om deze reis te maken vanaf 15 september t/m 7 oktober 2006. Op dit moment ziet onze reis er als volgt uit:
San Francisco (3 nachten)
Monterey (1 nacht)
San Luis Obispo (1 nacht)
Santa Monica (2 nachten)
San Diego (2 nachten)
Palm Springs (1 nacht)
Sedona (2 nachten) ivm Jeeptour
Tusayan (2 nachten) ivm helikoptervlucht
Bryce Canyon (1 nacht)
Las Vegas (2 nachten)
Death Valley (1 nacht)
Mammoth Lakes (1 nacht)
Mariposa (2 nachten)
Yosemite (1 nacht)
San Franscisco (1 nacht)
Hebben jullie nog suggesties/ideeen/opmerkingen over dit schema? Is het volgens jullie de moeite waard om 2 dagen in San Diego te blijven of zouden jullie dan liever 1 dag inleveren en die vervangen voor Monument Valley & Capital Reef?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Groetjes,
Vincent & Jojanneke
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Hallo,
Ik mis in jullie rijtje Zion NP. Ik zou geen overnachting in San Luis Obispo doen en een dag in Zion besteden. 1 dag voor Capitol Reef en Monument Valley is misschien een beetje weinig.
Groetjes Elly
Ik mis in jullie rijtje Zion NP. Ik zou geen overnachting in San Luis Obispo doen en een dag in Zion besteden. 1 dag voor Capitol Reef en Monument Valley is misschien een beetje weinig.
Groetjes Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
jta
- Amerika-expert
allo,
ivm san diego. velen gaan naar san diego voor o.m. sea world. ben je een sea world-fan zit je daar min of meer een hele dag en heb je een tweede dag nodig om san diego te verkennen. dus 2 overnachtingen. bovendien kom je van santa monica, heb de de voormiddag nodig om de verplaatsing te maken. dus 2 overnachtingen = 1,5 dag san diego. voor 1 overnachting en een halve dag san diego zou ik de verplaatsing niet maken ( tenzij je enkel van 's middags tot de avond in sea world wil verblijven).
voor het overige: prima schema. Alleen 1 nacht bryce ( verplaatsing van grand canyon naar bryce en bezoek aan park) is een vluggertje. je vliegt over bryce en zion maar dan per auto en niet per helikopter.
jacques
ivm san diego. velen gaan naar san diego voor o.m. sea world. ben je een sea world-fan zit je daar min of meer een hele dag en heb je een tweede dag nodig om san diego te verkennen. dus 2 overnachtingen. bovendien kom je van santa monica, heb de de voormiddag nodig om de verplaatsing te maken. dus 2 overnachtingen = 1,5 dag san diego. voor 1 overnachting en een halve dag san diego zou ik de verplaatsing niet maken ( tenzij je enkel van 's middags tot de avond in sea world wil verblijven).
voor het overige: prima schema. Alleen 1 nacht bryce ( verplaatsing van grand canyon naar bryce en bezoek aan park) is een vluggertje. je vliegt over bryce en zion maar dan per auto en niet per helikopter.
jacques
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 5094 Weergaves
-
Laatste bericht door Lilo
-